۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

داماد بعداز عروسی با خانواده پدری به سفر رفت!

تازه داماد وقتی با تنها گذاشتن نوعروس با خانواده‌اش به سفر رفت نمی‌دانست در کمتر از یک ماه میهمان دادگاه خانواده خواهد شد.
کد خبر : ۲۱۲۳۷۵
صراط: تازه داماد وقتی با تنها گذاشتن نوعروس با خانواده‌اش به سفر رفت نمی‌دانست در کمتر از یک ماه میهمان دادگاه خانواده خواهد شد.

دختر 24 ساله که «محبوبه» نام دارد به قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده ونک گفت: دو ماه از هفت ماه زندگی مشترکمان با «فرهاد» به قهر گذشته است. او در یک اقدامی عجیب مرا شوکه کرد، فرهاد بدون در نظر گرفتن من و احساساتم برای خود و خانواده‌اش بلیت سفر تهیه کرد. او وقتی نمی‌داند با تازه عروسی که با هزاران امید قدم به خانه‌اش گذاشته چگونه برخورد کند چگونه می‌خواهد یک عمر پشتوانه من باشد؟!

این عروس جوان با بغض ادامه داد: تعجب می‌کنم که چرا خانواده‌اش هم هیچ تذکری به پسرشان ندادند و او را متوجه رفتار اشتباهش نکردند و با هم به سفری رفتند که من همیشه آرزویش را داشتم. فرهاد به من قول داده بود پس از ازدواج با همدیگر به این سفر می‌رویم اما او رفت و مرا تنها گذاشت. من طلاق می‌خواهم.

قاضی با شنیدن اظهارات تازه عروس خواست مرد جوان نیز ماجرای سفر دردسر سازش را بازگو کند.

تازه داماد 32 ساله روبه روی قاضی عموزادی ایستاد و گفت: من هرگز قصد ناراحت کردن و رنجاندن محبوبه را نداشتم و حاضر به طلاق دادنش نیز نیستم.

من محبوبه را دوست دارم، همه این اتفاقات تنها یک سوءتفاهم است چرا که من می‌خواستم با همسرم همراه خانواده‌اش به سفر برویم که احساس تنهایی و غریبی نکند، به همین خاطر در سفر نخست ابتدا با خانواده‌ام به این سفر رفتیم و به خیال اینکه شاید محبوبه در نخستین سفر با خانواده‌ام راحت نباشد او را همراهم نبردم و برنامه‌ریزی کرده بودم امسال همراه محبوبه و خانواده‌اش به صورت جداگانه به سفر برویم اما او زود قضاوت کرد و اجازه نداد از خودم دفاع کنم و خانواده‌اش نیز به حمایت از دخترشان پرداختند بدون اینکه بدانند جریان از چه قرار است.

فرهاد ادامه داد: شاید بهتر بود از همان ابتدا به همسرم می‌گفتم ولی می‌خواستم او را غافلگیر کنم که متأسفانه خودم غافلگیر شدم. امیدوارم همسرم مرا ببخشد و زندگی‌ای را که با عشق و دوستی بنا کرده بودیم به این راحتی ویران نکند. بنابر این گزارش، قاضی عموزادی با شنیدن اظهارات زوج جوان آنها را به صلح و سازش دعوت کرد.

سرانجام این تازه داماد و عروس با تبسمی بر لب به خاطر سوءتفاهم و لجبازی‌های بچگانه از هم عذرخواهی کردند و دست در دست هم از دادگاه خارج شدند تا ادامه زندگی‌شان را با صبر و مهربانی بیشتر ادامه دهند.
منبع: ایران