۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

جاده چالوس یک طرفه می شود

رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه این هفته خبر داد.
کد خبر : ۲۱۲۳۸۸
صراط: رضا اکبری امروز درباره وضعیت راه‌های این استان گفت: طی روزهای اخیر شاهد بارش برف در مناطق مرتفع و دامنه‌های جنوبی البرز بودیم و به همین دلیل جاده‌ها و محورهایی که در مناطق کوهستانی البرز واقع شده، لغزنده گزارش می‌شود.
 
وی اظهار داشت: به همین دلیل تردد در محورهای شمالی استان و جاده‌های واقع شده در مناطق مرتفع تنها با رعایت نکات ایمنی، به همراه داشتن زنجیرچرخ و احتیاط در رانندگی میسر است.
 
این فرمانده ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس راه نیز در این ایام با افزایش بازرسی‌ها و حضور فیزیکی در جاده‌ها و آزادراه‌ها، خدمات‌رسانی بیشتری به مسافران ارائه می‌کنند.
 
اکبری بیان داشت: همچنین با توجه به اینکه در این فصل از سال به همراه داشتن زنجیر چرخ ضروری است، ماموران پلیس راه از ادامه سفر خودروهایی که فاقد این تجهیزات هستند، جلوگیری می‌کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی هفته گفت: با توجه به اینکه از عصر روز چهارشنبه و همچنین صبح امروز شاهد افزایش سفرها به استان‌های شمالی و شمال غربی هستیم، برای بازگشت این مسافران تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
 
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: در همین راستا تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 روز گذشته تا ساعت 24 روز جمعه این هفته در جاده چالوس ممنوع است.
 
اکبری ادامه داد: همچنین طبق روال گذشته در این مدت عبور و مرور انواع کامیون‌های سبک و سنگین در این جاده ممنوع است.
 
وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل پلیس راه حرکت انواع خودروها از ‌ساعت  14 تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع اعلام شده است.
 
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: همچنین از ساعت 17 تا 24 روز جمعه تردد خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت کرج به صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.
 
اکبری در پایان اظهار داشت: امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با ماموران پلیس راه، شرایط را برای کنترل ترافیک محورهای استان البرز هموار کنند.
منبع: فارس