۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶
مجله امریکایی فارین پالیسی:

مشایی بدنبال ایرانی خالی از اصول اسلامی است

تلاش برای بردن ایران به این مسیر تازه ،باعث شده مشایی مورد این اتهام قرار بگیرد که متاثر از منحرفین مذهبی است که معتقد به اجنه و قوای ماورا الطبیعه هستند.
کد خبر : ۲۱۲۵۵
"صراط" - سایت اینترنتی فارن پالیسی نوشت: دیدگاه مشایی نه تنها موجب به حاشیه رفتن روحانیت می شود، بلکه احتمال تاثیر گذاری ایران در مصر، بحرین ، لبنان، فلسطین و عراق را نیز کاهش می دهد.
به گزارش صراط نیوز ،این مجله آمریکایی در مقاله ایی با اشاره به هشدارهای سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران درباره جریان انحرافی ،افزود: جریان انحرافی اصطلاحی است که در ایران برای اشاره به رییس دفتر رییس جمهور و معتمد نزدیک احمدی نژاد مورد استفاه قرار می گیرد.
این مقاله خاطر نشان کرد: مشایی که احمدی نژاد امیدوار است بعد از پایان دوره او به ریاست جمهوری برسد ، بدنبال ایرانی است که خالی از اصول پذیرفته شده اسلامی فعلی باشد.
این مقاله تصریح کرد: این تلاش برای بردن ایران به این مسیر تازه ،باعث شده مشایی مورد این اتهام قرار بگیرد که متاثر از منحرفین مذهبی است که معتقد به اجنه و قوای ماورا الطبیعه هستند.
فارن پالسی افزود: در حقیقت مشایی قبلا گفته بود که قادر است به تنهایی به تفسیر متون اسلامی بپردازد و نیازی به روحانیت (به عنوان متخصیصین علوم اسلامی) ندارد.
فارین پالیسی خاطر نشان کرد: در پی این نوع اظهارات مشایی، آیت الله مصباح یزدی گفت: برای یادگری دین باید به متخصصیین مراجعه کرد نه سراغ مرتاض و جنگیر رفت.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۶
اینجاست که معنای واقعی " اللهم اشغل الظالمین بالظالمین" رو می شه لمس کرد
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
اگه طرفدارانش اين عتيقه هايي هستن كه اينجا دارن براش د .... ال ميزنن ، كه مخ از حرف زدن باهاشون هنگ ميكنه ، خدا بدور كنه خودشون چي ان ؟؟؟
بنازم قدرت خدارو چقدر منفورن !!!
البته آدم شك ميكنه كه نكنه از ابعاد ديگه اومده باشن !!! منظورم همون جن من هست !!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسن جان ، برادر خوب و مومنم ، اگر خدای نا خواسته حس می کنی که نظرات بقیه بجز نظر جنابعالی ، فاقد ارزش هستند ؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم خدای نکرده دچار تکبر و غرور شدی !!!!!!!!! و این دقیقا همون کاریه که شیطان را از درگه حق راند !!!!!!
وگرنه !!!!! یه نگاهی به همه ی کامنت ها بجز کامنت خودت بنداز
حق یار
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني بنظر شما اعتقادات مش ... و احمدي نژاد انحرافي نيست ؟؟؟ خيلي خفن حرفاي انحرافي ميزنن !! اين .............. چه قشنگ مردم متدين رو گول زد و راي جمع كرد ! با شعار ولايت ،‌واقعاً هم اين كاراي مهم رو ميشه بدون جن و شيطان انجام داد و كلك زد به مردم ؟؟ بابا ما كه بيسواد نيستيم و توو بيابون هم بزرگ نشديم كه 4 كلاس هم درس خونديم كه بفهميم احمدي نژاد چي ميگه و هدفش چيه !!!
فكر ميكنم قضيه خيلي فراتر از بن................ هست !
بن........... بدبخت كه فرقه مرقه و جن و شيطان و عبور از ولايت و ارتباط مستقيم با امام زمان رو مدعي نبود كه !!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسن آقا یعنی به اعتقاد شما انحرافی هست؟؟؟؟؟
- یاد یکی می افتم که می گفت خدایا ماکه حال رفتن به راه راست رو نداریم - پس راه راست رو بسوی ما کج فرما !!!!!
اخوی از اونجائی که ایستادی ، معلومه که انحرافی می بینی - نظرت رو به مصاحبه اخیر آقای مش....... جلب می کنم - ارزش یک بار خوندنش رو داره - البته نه با تحلیل صراط - توی سایت های دیگه بدون دخل و تصرفش رو گذاشتند !!!!! یه سری بزن ، بعداٌ بگو انحرافیه - اخوی به شایعات دامن نزن - انحراف واقعی و فتنه واقعی از ناحیه دیگه داره نفوذ می کنه !!
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر آزاد پي سلام يعني شما بطور دقيق اطمينان دارين كه افكار مش ... مشكل نداره ؟ عملكرد ش مشكل نداره ؟ و ....
اگه اينطوره واقعاً ، لطفاً زحمت كشيده شمه اي (بسيار بسيار خلاصه) از اوضاع و احوال ايشون رو براي بنده بنويسين. ممنون ميشم
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
پس اثبات شد "صراط نیوز"یها با بروبچ "مجله امریکایی فارین پالیسی" هم عقیده هستند
حامی عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
سوال و ابهام مهم این است که آیا آقای مش.......... برای تضعیف جایگاه شامخ ولایت فقیه با سران و حامیان فتنه ( مافیای قدرت و ثروت , استکبار جهانی , صهیونیستها , عناصر دوم خرداد و غیره ) توافقات پنهانی انجام داده است ؟؟!!!!
تصاویر منتشر شده از جلسات هیئت دولت مبین این است که آقای مش.......... با اطمینان خاطر و با پشتوانه ای قوی در جلسات مذکور حاضر میشود .!!!
اصولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۲
به قول حضرت امام هر گاه دیدید دشمنان از شما تعریف می کنند به درستی کار خود شک کنید . نتیجه آنکه اگر آمریکایی ها ادعای را به یک مسئول ایرانی نسبت می دهند پس معکوس آن در ناحیه آن شخص احراز میشود ، بنابراین سایت صراط نیوز و کلیه کسانیکه در تخریب مش........... همنوا هستند به حکم انتزاعی حضرت امام (ره) عامل آمریکا می باشند
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۴:۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
احتمالا این سایت اینترنتی فارن پالیسی با عنایت به اینکه اطمینان کامل از این داشته که سایت هائی مثل صراط این اظهار نظر رو در ایران اشاعه خواهند داد ، این مطلب رو نوشته
- ضمن اینکه احساس خطر شدیدی برای مواضع غرب و استعمار گران و استثمار گران در دل این خبر مشاهده میشه !!!!!!
- چرا که از سوئی پیش بینی کرده که مش........... رئیس جمهور میشه - و از سوئی دیگر روحانیت رو مقابل این جریان قرار داده و این یعنی احساس خطر
به کوری چشم این سایت و به کوری چشم همه بدخواهان ملت ایران - چنانچه جناب آقای مش.............. و یا هر فرد دیگری ریاست جمهوری ایران اسلامی رو ر عهده بگیره فصل الخطاب مقام ولایته و احدی با این عقیده مخالفت نداره - به حمد خدا ، ریاست محترم جمهور جناب آقای احمدی نژاد و حلقه دولت در تبعیت محض از ولایتند و توی دهان یاوه گویان این سایت منافق ( سایت اینترنتی فارن پالیسی ) زده و می زنند .
ناشناس
|
United States of America
اوه اوه مش..... مش...... رئیس جمهور بشه؟؟
یعنی بلا نسبت شما مردم رو اینقدر نفهم فرض کردین؟
برادر قاط زدیا
رفته رفته هم کهدستتون رو شد دنبال چی هستین!
راستی چرا فارین پالیسی در مورد خیلی های دیگه اینو نگفته؟
احتمالا چون زلال تر و باحال تر و گوگولی مگوری تر از این فتنه عظما آقای مش.... پیدا نکرده
حسين
|
United States of America
آقا مهران يه سوال :
خبر داري كه روساي جريانتون معتقدن كه بطور مستقيم با آقا امام زمان عج الله ارتباط مستقيم دارن ؟؟
و معتقدن با توجه به برقراري اين ارتباط ديگه نيازي به ولايت فقيه ندارن ؟؟؟
جل الخالق
غلام (جاده چالوس)
|
United States of America
جداً ؟؟ واقعاً راسته اين موضوع ؟؟ مهران جان اگه اين موضوع صحت داره امكان داره يه پارتي بازي كني دفتر رياست جمهوري و يه وقت ملاقات هم براي ما بگيري ؟
مهران آزادپی
|
United States of America
دوستان و برادران گرامی - از اینکه کامنت اینجانب را مورد عنایت قرار داده و بر آن نقد نوشته اید از شما سپاسگذارم -
1- اینکه آقای مشایی رئیس جمهور بشود یا نشود از متن خبر استخراج شده و این پیشگوئی حقیر نیست اما چنانچه ایشان کاندیدای ریاست جمهوری باشند ، شخصا به ایشان رای خواهم داد - چرا که در بین همه مدعیان ، ولایتپذیر تر و ولائی تر از ایشان و آقای احمدی نژاد سراغ ندارم - اگر کاربران محترم سراغ دارند بفرمایند تا جهت خود را عوض نمایم ......... اشتباه نفرمائید ....... ( مرز بین ولایت پذیری و مقابله با امر ولی امر ، پس از حکم حکومتی مشخص می شود . ) خطا و اشتباه احتمالی به منزله رو در روی ولایت فقیه ایستادن نیست ! بلکه چنانچه حکم حکومتی معظم له را اجراء ننموده و از این فرمان تبعیت ننموده بودند ، حرف شما توجیه داشت !!!!!
در مقابل ، کسی را سراغ دارم که در مقابل حکم حکومتی معظم له ، نظریه کارشناسی را مقدم دانسته و مجموعه نظرات کارشناسان را با عصبانیت روی میز می کوبد و با اعتراض می فرماید : پس این همه کار کارشناسی بیخودی بوده؟؟؟؟؟؟( خوب ، به این کار می گویند در مقابل ولایت ایستادن ) ( حالا این آقا ادعای ولایتمداری هم دارد و هر از گاهی چوب هائی را هم لای چرخ دولت می گذارد !!!! اظهار فضل هم می کند و برای رایزنی مرتباٌ خدمت مراجع هم می رود .) - نشان به آن نشان که یکی از افراد خاص حاضر در آن جمع ( بخوانید جلسه خاص ) ، با شدت پاسخ دندان شکنی به ایشان می دهد و البته کسی دیگر هم در آن جمع حضور داشته که لبخند ملیحی بر لب داشته و با لبخند ادامه ماجرا را دنبال می نموده !!!!!
2- اینکه چرا فارین پالیسی در مورد شخص دیگری این نظر را نداده - از آنجا که ماهیت این سایت مشخص است و از طرفی از سوی شخص دیگری احساس خطر نمی کرده ، خوب در موردش چیزی هم ننوشته - امروز سیاست ضد امپریالیسمی و ضد استکباری و ضد صهیونیستی جناب آقای احمدی نژاد بر همه دنیا مبرهن است و از آن می ترسند و اینکه جنابعالی بی اطلاعید نشان از این دارد که مسئله دارید !!!!!!! - همگامی و هم سوئی جناب آقای مشایی با سیاست های آقای احمدی نژاد هم که اظهر من الشمس است .
امروز تلاش رئیس جمهور مردمی ایران ، دنیا را بر آن داشته تا با چشمان باز به مناسبات موجود نگاه کنند و كاترين اشتون، نماينده عالي اتحاديه اروپا در امور خارجي و سياست امنيتي پس از گذشت سه سال کارشکنی همه مستکبران غرب ، بسته پیشنهادی ایران که در ابتدا سرسختانه با آن مخالف بودند را بپذیرد و به میز مذاکرات 1+5 بازگردد.
امروز ما با اقتدار در دنیا این شعار را زنده کرده ایم که : اراده ملت‌ها جايگزين مناسبات استبدادي در نظام بين‌الملل خواهد شد.
و شما هنوز هم ایمان نیاورده اید .

فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضًا وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ ﴿۱۰﴾

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَ يَرْجِعُونَ ﴿۱۸﴾

اینها آیات خدا برای من و شماست !!!!!!
3- و اما مبنای ادعای حسن جان را نمی دانم !!!! اگر استناد ایشان به شایعات موجود است ، پاسخ به شایعات کاری عبث است و اگر مستنداتی دارند ، ارائه و ارشاد بفرمایند. و اما اگر منظور نظر ایشان مجتهدین عزیز هستند ؟؟؟؟؟ عنایت ویژه حسین جان را بدون هیچگونه شرح و تفصیل ، به اخبار مربوط به فتنه و نظریات و نامه نگاری برخی از مراجع مانند آقایان صانعی . و - موسوی اردبیلی - و دستغیب و بیات زنجانی و ..... ، جلب می نمایم .
حق یار
مهران آزادپی
|
United States of America
غلام جان شما یه پارتی بازی کن ما بیایم جاده چالوس یه هوائی بخوریم - به خدا دلمون پوسید اینجا ........ ( بنزین سهمیه ایم تموم شده ، پول بنزین آزاد هم ندارم )
موسوی
|
United States of America
آقای آزاد پی چون شما به مش..... رای میدی منهم رای میدم واقعا نظر شما موجی از امیدواری و خوش حالی رو در من ایجاد کرد و مطمئن شدم که مندس ما رای میاره
درود بر مهندس مش.......
همه با هم : ................
مهندس چاه وا کن چاه ........ بازکن
یک مخاطب سابقا احمدی نژادی
|
United States of America
آقا یه سوال
جدیدا قهر کردن و خونه نشین شدن و ضد انقلاب و منافقین رو خوشحال کردنو در آخر از ترس از دست دادن قدرت به سر کار برگشتن و دو جلسه دعوت نکردن وزیر منصوب رهبری و در آخر مجبور شد به تمکین رو بهش میگن ولایت پذیری؟؟؟
چرا برای توجیح کارهای معنادار !! ا......نژاد داستانهای خیالی تعزیف میکنید؟
شما فقط جواب دو تا سوالو بدین
بعد از حکم حکومتی آقا برای عزل آقای مشایی چه اتفاقی افتاد؟
بعد از حکم حکومتی رهبری برای مصلحی چه اتفاقی افتاد؟
دیگه به قول احمدی نژاد اون ممه رو لولو برد آقا
این ولایتمتدار سابق دیگه تموم شد
ممل
|
United States of America
مهران آزادي پي ، علي تنكابني ، مهدي مشهدي ، امين زنده به عشق احمدي و بقيه دوستان مش ... چي يكصدا گفتند :

خوانندگان و بينندگان سايت محترم صراط باور كنين ما غلط كرديم از اين جريان منحرف ضد ولايي دفاع كرديم و همچنان با پررويي داريم اين دفاع رو ادامه ميديم ، از ما نشنيده بگيرين ما رومون نميشه بگيم غلط كرديم ، ضمنا ممكنه جيره و مواجبمونو عمو اسفند و عمو حميد و اكبر جو قطع كنن و يا ما را از ليست عضويت در كانون هواداران مش ..... و دوستان حذف كنن و در اين صورت ما نتونيم با عنايتهاي عمو اسفند كه به ما قول داده از آقا امام زمان در آينده نزديك وقت ملاقاتي بگيره و مارو به اين ملاقات ببره ، موفق به زيارت امام عصر بشيم !!!
آخه ميدونين چرا اسفند به ما گفته ديگه به ولايت فقيه و امام خامنه اي حزب اللهي ها فكر نكنين ما خودمون تووي رياست جمهوري با ديش ماهواره ارتباط مستقيم داريم با اقا و ايشون به ما ميگن مثلا چه كارهايي انجام بديم و چه كارهايي انجام نديم .........
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
United States of America
آقا مهران خيلي شيطوني ها !! واقعا شما هم بنزين سهميه اي ميزنين ؟؟ من شنيدم طرفداراي جريان دولت وقتي ميرن پمپ بنزين اگه كارتشون هم خالي باشه و پولي هم نداشته باشن ، ميگن اجي مجي لا ترجي
و در همون موقع اجنه و شياطين سريع السير ميان بك ماشينشون كه سهله ، شكمشونو هم پر بنزين ميكنن ،‌ البته بعضي هاشونم با توجه به ارتباط مستقيم و بدون واسطه با آقا امام زمان ... وقتي ميرن پمپ بنزين ، صاحبان پمپ بنزين بدون اختيار سند پمپ بنزين را به نام حاميان اين جريان ميزنن ....!!
غلام (جاده چالوس)
|
United States of America
آقا مهران دمت گرم يه كاري براي ما انجام بده جان هر كي كه دوس داري ما اينجا توو جاده چالوس بيكاريم .... تنها چيزي كه از جاده چالوس به ما ميرسه ترافيكهاي سنگين اين بچه سوسولهاي تهرانه ، ميگما بين خودمون باشه اگه من هم در كانون جن و رمالي عضو بشم و بيام اينجا واسه دولت ضد استكباري ، ضد صهيونيستي و ضد ولايتي !!! فك بزنم به من هم چيزي ميماسه ؟؟؟
مهدي از مشهد
|
United States of America
خطاب به ممل جوجه
البته من علاقه اي به سخن گفتن با بچه ها وعقب مانده هاي ذهني ندارم .
اما چون يك متقلب بزرگ به اسم من و چند نفر ديگه كامنت داده. مجبورم كه جواب بدم

يكبار ديگه مجبورم كردي كه موتورم رو روشن كنم .اشكالي نداره .
ابله اگه دوباره خواستي تقلب كني . اينقدر
تابلو نكن . مثل الان همه ميفهمن
جوجه تازه كار من هيچوقت در كامنت هام از مش..... دفاع نكردم . فقط از احمدي نژاد دفاع كردم ..
باتوجه به اينكه منافق ومتقلبي. وبه من تهمت
زدي من. براي بار اول محترمانه باتو حرف زدم
من رو كه ميشناسي بچه . مجبورم نكن جور ديگه اي كه متناسب با لياقتته . باهات صحبت كنم.
مثل يك بچه خوب ديگه تقلب نكن . بچه خوبي باش . خوب غذا بخور بزرگ كه شدي . بعد بيا ببجاي من وديگران صحبت كن
مهران آزادپی
|
United States of America
در جواب که نه البته ، چون برای اراجیف و خزعبلات که نباید جوابیه نوشت - در نصیحت خودم ( بخوانید یاد آوری دوباره ) چند نکته رو در ذیل می نویسم و صد البته مطمئنم دوستانی که برای من جوابیه گذاشتند نمی توانند این نکات را درک کنند ، چرا که به فرموده قرآن بر دلهای آنها مهر زده شده .
1- برای نوع تربیت موسوی متاسفم ، چه بسا که اینگونه که از اسم ایشان پیداست از خانواده سادات هستند و حیف از این اسم - برادر من شما بیش از هر شخص دیگری باید مراقب رفتار و گفتار خود باشید و افسوس که قدر خود را نمی دانید .
2- ممل جان اینگونه نگارش ، چندان از شما بعید نیست - چرا که ظاهرا مهدی از مشهد ، ماهیت شما را به خوبی می شناسد . باور ها و اعتقادات شما هم شایسته ماهیت وجودیتان است و البته چه جای گله ؟؟؟؟؟؟؟ در ماجرای کربلا هم بودند افرادی که نامه ها به حسین ( ع ) نوشتند و دعوتها کردند و وعده ها به حمایت دادند و حضرت را به قتلگاه فرستادند . خوب ، تاریخ هم هنوز که هنوز است در مورد ایشان می نویسد. اینها معیارشان در معرفت عوض شد - عده ای را با وعده پول فریفتند - عده ای را ترساندند - عده ای را با وعده مقام و پست وادار به عقب نشینی کردند - عده ای هم عافیت طلب بودند و ماند تنها 72 نفر در مقال صدها هزار لشگریان یزید - امروز شما هم در تقابل با مقام امام زمان خود در این محک و آزمایش قرار دارید - فکر می کنید که ( البته برای شما فکر می کنند و عوام را چه به فکر؟؟؟؟ و اندیشه ؟؟؟؟ ) با رفتارتان مقتدای زمان را پشتیبانی می کنید و الحق که در خوش بینانه ترین حالت ، همان عوامید و عافیت طلب .!!!!!!
3- به حمد خدا حب ما نسبت به اولیاء خدا از نوع جانی و بدون چشمداشت است - ( یک مقایسه بفرمائید بین سطح زندگی آنان که سنگشان را به سینه می زنید ، با خانه پدری ریاست محترم جمهور و خانه استیجاری جناب مشایی - حقیر نیز مستاجرم و صد البته شغل آزاد دارم( نه تابحال سعادت دیدار این افراد را که نام بردم از نزدیک داشته ام و نه حتی ذره ای در این مسیر تلاش نموده ام ) فردی عادی ، با زندگی عادی ، که البته گاها چون درآمد مختصری دارم صاحبخانه را هم به زحمت می اندازم و صد البته راضی ام به رضای خدا ( باب تحقیق باز است و هیچ چیز برای مخفی کاری وجود ندارد ) و البته گرایش حقیر به نامبردگان بدلیل نوع اندیشه ایشان است و اینکه این اندیشه را نه در زان ، بلکه در عمل بکار برده اند . - نه مانند اربابان شما که در زبان ادعای ولایتمداری دارند و در عمل حکم حکومتی حضرت آقا در مورد بانک مرکزی را در جلسه م . ت . م . ن . روی میز می کوبند و نظریه کارشناسی را مقدم می دانند . ( باور ندارید تحقیق کنید ، کسانی که در این جلسه حضور داشته اند ، گواهان خوبی بر این ماجرا هستند .
4- بر خلاف نظر دوستانی که اینجانب را مورد تفقد قرار داده اند ، اعتقاد دارم بسط عدالت همیشه اینطور نیست که چیزی را به آدم بدهند - و شاید مجبور باشم به سهم خود ، هر چند ناچیز ، هزینه های بسط عدالت را هم بپردازم واز این بابت هم گله ای ندارم -
5- چون اساس طیف شما تخریب است ، کامنت هایتان هم نشان از شخصیتتان دارد و اینکه فکر می فرمائید سند پمپ بنزین را بنام حقیر می زنند زهی خیال باطل است و رئیس جمهور محترم که از ابتدا بدنبال چیدن دم ویژه خواران بوده ، ذره ای از اصول کوتاه نخواهد آمد ، خبر یکی از نزدیکترین اعضاء خانواده ایشان را چند روز قبل در همین سایت خواندید که گلایه از بی پولی می فرمودند - تا چه برسد به ما .......
6- شکمی که از بنزین و از مال حرام و ویژه خواری از بیت المال و ..... پر شده ، شکم اربابان شماست و چون این ویژه خواری ها حذف شده و انبر داغ امیر المومنین بر کف دستانشان قرار گرفته ، حق هم دارید مادامی که چشم به دست ایشان بودید که تکه نانی از دستشان می افتاد ، بر سر آن تکه نان به سرو کله هم می پریدید و سعی در تصاحب آن داشتید ، اینچنین بلوا راه بیاندازید و حق را باطل جلوه دهید و باطل را حق ...... ( به راستی کدام یک از افرادی که دور مقام عظمای ولایت قرار دارند ولایت پذیر تر از رئیس محترم دولت و حلقه دولت هستند؟؟؟؟؟ فقط یک نمونه ذکر بفرمائید.) از این هم گله ای نیست عوام در تمام ادوار تاریخ ، چنین عملکردی داشته اند - باور ندارید ، کمی مطالعه بفرمائید. تاریخ در مورد شما هم به خوبی نظر خواهد داد -
7- بسیار متاسف شدم که برای این همه استدلال و برهان قاطع که نوشتم ، هیچ نقدی ندیدم و تنها چند نفر کامنت گزار با تکه برداری از این گفته ها مانند قضیه بنزین و غیره تلاشی داشتند برای تخریب - خوب این هم به نوع خودش نوعی استراتژی است - خدا شما معدود انسانها را به همین روش و منش مستدام بدارد - در جائیکه هزارن بار خواهش و التماس کرده ام بیائید نقاط ضعف دولت را به نقد بگذارید و با همدلی راهی برای رفع آن پیدا کنیم ( این دولت مال همه ما است - میراث از گذشتگان برای این ملت است و میراثی است که برای آیندگان آنرا آباد می کنیم - پس ما را چه می شود؟؟؟؟؟؟ ) و این تعداد معدود و محدود فقط تلاش در ایجاد تفرقه و نفاق دارید .
دست از این رفتار لمپنیست بردارید - تمامیت خواهی را فراموش کنید - عدالت را از یاد نبرید - انصاف را سرلوحه رفتار و اعمال خود کنید - از تخریب بپرهیزید - سود و فایده شخصی را رها کنید - خدای را از خاطر نبرید و بعد ...... در فضائی دوستانه و با همدلی که همانا خواست مقتدا و مولایمان است ، رفتار دولت را با هم نقد کنیم .
حق یار
مهرداد در بند پی
|
United States of America
سلام
باز هم فرافکنی های خارق العاده آقا مهران رو در اینجا مشاهده می کنیم .
حوصله ندارم به کامنتهات جواب بدم چون تکلیف شما معلومه و قضاوت با مخاطبان و مردم در پای صندوقهای رای
ولی با یه قسمت کامنتت حال کردم و مردم از خنده
"فکر می فرمائید سند پمپ بنزین را بنام حقیر می زنند زهی خیال باطل است و رئیس جمهور محترم که از ابتدا بدنبال چیدن دم ویژه خواران بوده ، ذره ای از اصول کوتاه نخواهد آمد ،"
میشه در مورد قراردادهای انحصاری پروژه ها تو کیش و سوء استفاده مالی شرکت سمگا و رانت خواری بدهکارای نزدیک آقای احمدی نژاد و لیست مفسدین اقتصادی که اسم خیلی ها توش نیست و قضیه زمین خواری شیراز و این حرفا هم توضیح بدی؟
گندش داره در میاد آقا مهران بهتره زیاد رو اینا حساب نکنی
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
United States of America
آقا مهران گفتي :
در جائیکه هزاران بار خواهش و التماس کرده ام بیائید نقاط ضعف دولت را به نقد بگذارید و با همدلی راهی برای رفع آن پیدا کنیم ( این دولت مال همه ما است - میراث از گذشتگان برای این ملت است و میراثی است که برای آیندگان آنرا آباد می کنیم - پس ما را چه می شود؟؟؟؟؟؟ ) و این تعداد معدود و محدود فقط تلاش در ایجاد تفرقه و نفاق دارید .
آقا مهران اگه ميخواي همدلي رو زياد كنيم جواب اينارو به ما بده تا ما توجيه بشيم همدلي رو تكثير كنيم :
1- علت عدم ولايت پذيري احمدي نژاد در مقابل مقام عظماي ولايت چيست ؟
2- تكيه كردن و دم زدن غيرطبيعي از نام آقا امام زمان و هاله نور و ... و متقابلاً تكيه نكردن بر روي ولايت فقيه و حضرت امام خامنه اي چيست ؟ نظريه عبور از ولايت فقيه را مطالعه كن
3- رانتخواريهاي گسترده و اقتصادي آقايون را تشريح كن ، شركت سمگا ، ارتباط با خانم پانته آ ، يوسف خ ، موضوع دريافت 500 هزار يورو توسط مش ...بابت سهم امام زمان !!!!

اينارو بگو تا به هم نزديكتر شيم
ممل
|
United States of America
مزدوران جريان انحراف باور كنين هر چقدر ما سعي ميكنيم با شما خوب صحبت كنيم نميشه !! احتمال ميدم بخاطر اينه كه لياقتتون شنيدن همين لحن و لهجه هست !! خوانندگان بهتر ميدونن ما خزعبلات ميگيم يا شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
به نظر من .........................
آقا به نظر من گوش بدییییییییییییییییییییییین
صراط نیوز خودش این مقاله رو نوشته سفارش داده فارین پالیسی بزنه
فارین پالیسی که معتبر نیست آخه
به درد نخوره
موافقید نه؟
وگرنه چه لزومی داره این مجله گمنام امریکایی علیه مهندس مش...... مطلب بنویسه؟!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۲
حضرت علامه مصباح یزدی:

همیشه در باطل عنصر حقی (حق نما)! برای

فریبکاری مردم گنجانده می شود و تشخیص

حق از باطل به دلیل پیچیدگی باطل، امری

دشوار است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا زینب کبری***
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا حق كه مشخصه چيه ! از اين واضح تر ؟؟
جريان انحرافي و مش .... و دوستان هستن ديگه .... البته دولت حقه !!!

"يا قطب گنابادي" !!!!!!!!!!!!
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
به به علي آقا تشريفشونو از ماموريت تركيه آوردن ؟؟؟
راستي علي آقا علامه مصباح چند روز پيش شنيدي كه در مورد روساي قومتون چي فرمودن ؟؟؟ و روساي قوم شما چه جلز و ولزي كردن بر عليه علامه ؟؟
علامه خبر از يه جريان فراماسونري و فتنه دادن !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علي تنكابني ، شما بچه محل مش ... هستي ؟؟ شيطون نكنه فاميلشي كه اينقدر داري اونو برحق معرفي ميكني ...
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
مخاطب صحبت علامه مصباح یزدی، فقط مش............ و حلقه انحرافی دولت بود! نه مجموعه و کلیت دولت خدمتگزار و شخص رئیس جمهور محبوب!

و سخن شهید مطهّری زمان و عمّار حضرت آقا نیز، به جا و درست می باشد.

حمایت ما از دکتر احمدی نژاد در راستای تکلیفی است که حضرت آقا، بر دوش ما نهاده اند!
ولایت پذیری یعنی اینکه در همه موارد به دستورات آقا، عمل نمائیم.
هر چند که عمل به آن دستور، در ظاهر به ضرر ما باشد!

ما نیز دکتر احمدی نژاد را دوست داریم و از ایشان حمایت خواهیم نمود، مادامی که، کما فی السابق در خط نورانی ولایت و امام خامنه ای باشند، که می باشند! و به جز ولایت نیز با احدی عقد اخوت نبسته ایم!

ملاک برای ما هرگز شخص نمی باشد. بلکه ملاک خط می باشد! آن هم نه هر خطی! بلکه فقط خط نورانی و هدایت بخش ولایت!

حضرت آقا هم امر به حمایت از دولت و رئیس جمهور بسیجی نموده اند!

ما هم معتقدیم که باید مش........... و دیگر چهره های مشکوک و منحرف از دولت، طرد شوند!

راه حل عقلانی مشکلات موجود، کمک به رئیس جمهور عزیز در شناخت سریعتر و بهتر انحرافات چهره های مشکوک! می باشد، نه طرد و لعن رئیس جمهور ارزشی!

مقتضای شرع و عقل نیز همین است و لاغیر!!!

***لبیک یا امام خامنه ای***
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
گفتي :
حمایت ما از دکتر احمدی نژاد در راستای تکلیفی است که حضرت آقا، بر دوش ما نهاده اند!
(منظورت آقا امام زمان هست ديگه شيطون !!! چون روساي شما كه ميگن با امام زمان ارتباط دارن ميدوني كه ؟ واسه همينه كه ديگه ولايت فقيه نميخوان حيوونكي ها !!)
گفتي :
کما فی السابق در خط نورانی ولایت و امام خامنه ای باشند، که می باشند!
(مگه خوابي ؟؟ نديدي در مورد مش......... بعد حكم امام خامنه اي فقط اونو به سمت رياست جمهوري آمريكا منصوب نكرد ! اين ولايتمداريه ؟ همچنين در موضوع مصلحي !!‌ ضمناً حتماًً منظورت از ولايتمداري اينه كه بعد از 11 روز عزلت مجبور شد بياد سركارش ؟؟ گوششو گرفتن اوردن سر كار ولايتمداريه ؟)
گفتي : حضرت آقا هم امر به حمایت از دولت و رئیس جمهور بسیجی نموده اند!
(اگه قرار بود بسيجي ها اينطوري مثل احمدي نژاد باشن تا حالا صد دفعه صدام خاك مارا توبره كرده بود !!! اگه ميخواد بسيجي اينطوري باشه ميخوام سر به تنش نباشه ! اگه اون بسيجي واقعي باشه ماها يه روز توو بسيج نميمونيم )
گفتي :
ما هم معتقدیم که باید مش........... و دیگر چهره های مشکوک و منحرف از دولت، طرد شوند!
(مگه نشنيدي احمدي نژاد گفت نظر مش ... نظر دولت و منه ؟ و هركي كه طرفدار من هست بايد طرفدار مش ... هم باشه وگرنه دروغ ميگه احمدي نژاديه !!! منظورش تو هستي ! ضمناً رييس جمهوري كه ما بريم و از انحراف برش گردونيم بدرد ............ ميخوره !
مگه ما بيكاريم و كار و زندگي نداريم ؟ مگه بني صدرو امثال ما رفتن سراغش كه از انحراف برگرده ؟ امام بهش نصيحت كرد گوش نكرد اون شد نتيجه ش ، تازه خدا پدر بني صدرو بيامرزه كه از اين جن بازي و رمال بازي و ادعاي اتصال به امام زمان رو نداشت ! حالا هم احمدي نژادو آقا كلي نصيحت كرده ، كسي كه به حرف امام خامنه اي گوش نميكنه با كمك ماها .................دميشه ؟؟؟)
در پايان هم ظاهرسازي نكن و نگو ***لبیک یا امام خامنه ای***
حرف دلتو بزن بگو لبيك يا مش .... لبيك يا احمدي ....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران بازم روضه حمايت از جريان انحراف ؟؟ خجالت بكشين به خدا شما فهم و شعور مردمو به مسخره گرفتين ! انگار مردم نميفهمن كه احمدي نژاد چيه و كيه شما اومدي اونارو توجيه كني !
بابا ضد ولايي حركت كردن مگه شاخ و دم داره ؟؟
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
خدايا با ما فيض شركت در جهاد آتي قطع ريشه انحرافي به اذن حضرت امام خامنه اي را عطا بفرما ...
خدايا هركسي كه قلبش به عشق اين جريان انحرافي مي تپد آب سد كرج را بر روي گلويش به سنگ تبديل بفرما ....
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
از اونجا که بعد از زمستان رو سیاهی به ذغال می مونه این مطالب رو می نویسم .
این پرسش و پاسخی است که توسط یک خبرنگار با آقای رحیم مشایی صورت گرفته - بدون دخل و تصرف بخوانید .
سوال:
مدت زیادی است كه عده ای تلاش می كنند در باره اعتقاد شما به ولایت فقیه تشكیك كنند و در این زمینه به شبهه افكنی و ابهام آفرینی روی آورده اند، لطفا در این زمینه نظر خود را به صراحت بیان كنید.

پاسخ: در شرایط فعلی، بنا به دلایلی قصد پاسخگویی به شبهات بی اساس و اكاذیب را ندارم، اما در این مورد باید تاكید كنم كه ولایت فقیه، آرمان مهم انقلاب اسلامی و بزرگترین یادگار ماندگار امام (رض) است و اصولا انقلاب اسلامی بدون ولایت فقیه شكل نمی گرفت و نمی توانست با اقتدار به حیات بالنده خود ادامه دهد. چنانكه بارها گفته ایم ما زندگی در سایه ولایت فقیه را تمرین زندگی در حكومت جهانی امام زمان(عج) می دانیم و تبعیت از ولی فقیه از لوازم اعتقاد به غیبت امام عصر(عج) است.
سوال:
اخیرا بعضی گویندگان در انتقاد غیرمستقیم از رئیس جمهور این شائبه را مطرح كردند كه گویا آقای احمدی نژاد و شما عدالت گرایی را در برابر ولایت مداری می دانید. توضیح شما چیست؟

پاسخ: برداشت اینها اشتباه است. ولایت و عدالت دو ركن جدایی ناپذیر و به هم تنیده نظام اسلامی است و پرچمدار آن نیز مقام معظم رهبری هستند. ممكن است برخی افراد، قائل به تفكیك ولایت از عدالت باشند اما بنده آن را منطقی و حقیقی نمی دانم. من این تفكیك را هم ظلم به ولایت و هم ظلم به عدالت می دانم. ولایت و عدالت هر دو اساس تشیع است و اصولا هدف از اعمال ولایت، اقامه قسط و عدالت است.
سوال:
از نخستین روزهایی كه خبری مبنی بر خانه نشینی رئیس جمهور مطرح شد، برخی رسانه ها و عناصر سیاسی، انگاره حاكمیت دوگانه را مطرح كردند و رئیس جمهور را به عنوان عامل ایجاد شكاف در حاكمیت متهم ساختند. تا كنون پاسخ روشنی به این اتهام داده نشده است.
پاسخ:موضوع برای مردم روشن است و آنها متوجه اهداف پنهان در پس این انگاره سازی هستند. وقوع حاكمیت دوگانه در جمهوری اسلامی، خواسته و آرزوی همیشگی بیگانگان بوده كه البته عده ای در داخل ، برای رسیدن به مقاصد كوچك باندی و جناحی خود، آن را مطرح می كنند. از نظر مردم ایران، القاء حاكمیت دوگانه، یك حركت ضد انقلابی است زیرا موجب فساد در اركان نظام می شود.
سوال:
علت تلاش بعضی عناصر سیاسی و رسانه ای برای دوگانه نمایی رهبری ورئیس جمهور چیست؟

پاسخ:آقای احمدی نژاد و همكارانش در دولت، همواره التزام عملی خود را به ولایت فقیه، اثبات كرده اند و در این مسیر از امتحانات متعدد و سخت، سرافراز بیرون آمده اند. با قاطعیت می گویم كه هیچكس به اندازه آقای احمدی نژاد التزام نظری و عملی خود را به ولایت فقیه به اثبات نرسانده است، اما بعضی ها كه موفقیت دولت را برنمی تابند و هرگز نتوانسته اند مدیریت برجسته رئیس جمهور را ببینند، سعی كرده اند به شیوه های مختلف زمینه تضعیف دولت را فراهم كنند. آنها برای كسب قدرت و منفعت، به اختلاف دامن می زنند و چه بخواهند و چه نخواهند عملا بر اساس سناریوی حاكمیت دوگانه بازی می كنند.
سوال:
آیا فشارهای سیاسی و تبلیغاتی اخیر، بر انگیزه و روحیه و توان رییس جمهور و همكارانش تاثیر منفی گذاشت؟

پاسخ:هرگز این اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد. بعضی ها با طراحی ناشیانه سناریوی اختلاف پنداشتند كه می توانند با دروغ پردازی، برچسب زدن و فریب كاری، خدمتگزاران واقعی مردم را مایوس و سركوب كنند، حال آنكه نه اكنون و نه هیچ وقت دیگری چنین نخواهد شد و رئیس جمهور معزز و دولت محترم در خط ولایت و رهبری و با انگیزه تمام برای خدمت به مردم و كشور استوار و محكم گامهای بلندتری را برخواهند داشت. اجازه بدهید این نكته را اضافه كنم كه برخلاف خیال بافی ها و تحركات گسترده ای كه بعضی ها طی روزهای گذشته داشته اند، پیوند رئیس جمهور و رهبری هرگز مخدوش نشد زیرا استحكام این پیوند، متضمن منافع ملت است و این همان چیزی است كه رهبری فرزانه و رئیس جمهور عزیز همواره به آن نظر داشته اند. من این طور برداشت كرده ام كه برخلاف عده ای كه فقط اهل شعار و ادعا هستند، نگاه و رابطه آقای احمدی نژاد نسبت به مقام معظم رهبری، ویژه است. اتفاقا درك روشن، دقیق و عالمانه رئیس جمهور از جایگاه و شان و منزلت ولایت فقیه و خلوص او در دفاع از رهبری و ولی فقیه بسیار ذیقیمت است. برای اینجانب و همه اعضای دولت و قاطبه خدمتگزاران، همین درك و فهم و همین خلوص و شجاعت در دفاع از حریم ولایت و رهبری افتخار است.
سوال:
ارزیابی شما از علت ورود پرحجم خواص به این صحنه و بیان عبارات تند علیه رئیس جمهور چیست؟

پاسخ:این موضوع در آینده قابل بحث است و واقعیات زیادی باید گفته شود. در هر حال بعضی خواص به علت برداشت غلط از سكوت چند روزه رئیس جمهور، به صورتی شتابزده واكنش نشان دادند و منویات درونی خویش را بروز دادند. آنها انتظارات و درك نادرستی از مسایل دارند و به دلیل واكنش های شتابزده، دستشان پیش ملت رو شده و در آینده ، واقعیاتی از علت این هجمه ها علیه رئیس جمهور روشن خواهد شد.
سوال:
اهداف پنهان و ناگفته این هجمه ها را در چه چیزی می دانید؟

پاسخ:هدف اصلی دشمنان ما از آغاز انقلاب اسلامی، القاء نا كارآمدی حكومت دینی بود، بنابراین اثبات كارآمدی جمهوری اسلامی ایران كه تحت مدیریت ولی فقیه است، بهترین روش علمی برای دفاع از دینِ، انقلاب و رهبری است، زیرا دفاع از نظامی كه كارآمدی نداشته باشد، سخت و به نظر خیلی ها غیرمنطقی است. اگر مطالعه كنیم می بینیم محور اصلی تبلیغات دشمنان این ملت و مخالفان انقلاب و كشور، همیشه آن بوده كه نظام را ناكارآمد نشان دهندبه همین علت آقای احمدی نژاد از آن جهت خار چشم دشمنان شده كه توانسته است به روشنی به دنیا نشان دهد مفهوم بازگشت به آرمانهای امام و ارزشهای انقلاب ، ساخت و پیشرفت همه جانبه كشور است. یعنی پیشرفت روز افزون كشور و افزایش امید در ملت بزرگ ایران ، نشانه بارز كارامدی نظام است. كسی تردید ندارد كه این هوشمندانه ترین شیوه دفاع از كیان رهبری و حریم ولایت است. این همان عهدی است كه آقای احمدی نژاد با شهیدان و امام شهیدان بسته است. عهدی كه هرگز گسسته نخواهد شد. ما هم بر همین عهدیم. در این راه نه بازگشتی است و نه ترسی از حمله دشمن و نه ملالی از شماتت و تهمت وا فترای ناجوانمردان. ما همواره بر عهد و پیمان خود با ولایت باقی خواهیم ماند.
___________________________
امیدوارم که حضرات مدعی ولایتمداری ، معنی واقعی ولایتمداری رو درک کرده باشند .
هر چند بنی اسرائیل وقتی می خواست ( بخوانید نمی خواست ) به فرمان خداوند گاوی قربانی کنه ، دست به بهانه تراشی هئی زد که شرح مفصل اون رو میتونید در قرآن کریم جستجو بفرمائید .
حق یار
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهران آزادپي سلام
تمام هم و غم امثال بنده اين است كه مسووليني كه در راس اداره امور كشور قرار دارند ، خط واقعي اسلام و تشيع را كه براي حركت در اين مسير صدها هزار شهيد تقديم انقلاب شده را ادامه دهند ! شما فكر ميكني مثلاً بنده نوعي با لا............... يا ها........... و امثالهم پدركشتگي و غرض ورزي شخصي داريم ؟؟؟؟
قطعا اينگونه نيست و مادامي كه هر كدام از اينها در خط و مدارك ولايت فقيه حركت كنن مورد تاييد طبقه متدين جامعه هستن و در غير اينصورت با ياري خداوند متعال محو خواهند شد ...
لذا قطعاً از تاسي اين افراد به ولايت فقيه خوشحال خواهيم شد ...
علي ايحال بعد از جار و جنجالهاي اخير و حكم حكومتي و 11 روز معروف ، آقاي احمدي نژاد دوباره آمدند و گفتند كه اعتقاد به ولايت فقيه دارند ، لذا هر چند ما هم از اين اقدام ايشان خوشحال شديم اما اميدواريم ايشان در عمل نيز اين را ثابت كنند و با پيروي از سخنان معظم له در خصوص حفظ آرامش كشور و تن دادن به قانون ، توان و پتانسيل كشور را صرف مسائل حاشيه اي نكنند.
هر چند كه آينده و عملكرد آتي اين عزيزان صحت شعارهاي ولايتمداري و حركت در خط ولايت را روشن خواهد ساخت كه انشالله اميدواريم اينگونه باشد ....
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ای قربون دهنت ، به این میگن همدلی - من از همینجا به دست جنابعالی که اینگونه نوشتی و دل همه رو شاد کردی ، بوسه می زنم -
پاینده باشی اخوی
غلامرضا شادمان
|
Germany
|
۱۴:۳۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
وقتی تفسیر دشمن به این واضحی و شفافیت همچون خورشید می درخشد پس چه جای شک و شبه می ماند بنازم به کسانی که قرآن در باره ی آنها می فرماید ما بر چشم و گوش و قلبشان مهر زدیم این افراد کر و کور و بی بصیرت اند خدا به همه قلبی روشن عنایت فرماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۳
خیلی نامردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۰
حضرت آقامی فرماید برداشت من این است بحث مکتب ایرانی درمقابله بااسلامیت نیست چراشما برخلاف نظر رهبری عزیز اظهارنظرمی کنید وازطرفی ادعای ولایی بودن دارید ؟براتون متاسفم که درصراط نیستید!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۰
من نمیدونم شما چرا به فارین پالیسی و میدل ایست آنلاین استناد میکنید یعنی به دروغگوها.
ZAHRA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
بابا خب مش...... راست میگه دیگه اخه تا کی باید به اقایون ............. در زمینه های مختلف اختیار داد؟ شدن مثل ..............مش.......... خوب کرده اینارو گفته.صراط تورو ناموست بدون سانسور نشون بده
دخترسرزمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۴
درکل چندان امیدی به نژادایرانی نیست.....واقعا برای همتون متاسفم که اینقدبیکارین.....یه کم از ژاپنی ها یاد بگیرین
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی دانی که پیشرفت علم در ایران 14 برابر میانگین جهانی است. احساس میکنم هنوز خوابی .البته این پیشرفت را باید مدیون معمار انقلاب و بعد زعامت امام خامنه ا ی باشیم.
عجله نکن زاپن را که سهله انشاءالله آمریکا رو هم پشت سر خواهیم گذاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
جهت خلاصی ................. از شر اجنه دعا کنید دیگر از دست کسی کاری بر نمیاد