۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

2خواهرنوجوان فریب آقاچاقه را خوردند!

دو خواهر در رؤیای کودکانه به سرقت میلیونی از خانه‌شان دست زدند تا زندگی خاطره‌انگیزی در ترکیه داشته باشند.
کد خبر : ۲۱۲۷۵۶
صراط: دو خواهر در رؤیای کودکانه به سرقت میلیونی از خانه‌شان دست زدند تا زندگی خاطره‌انگیزی در ترکیه داشته باشند.

این دو دختر نوجوان که تحت تأثیر فیلم‌های ماهواره‌ای فریب دو ابلیس را خورده بودند، دستگیر شدند.

آنان سه ماه پیش با پسری 22 ساله آشنا شدند که به «آقاچاقه» معروف است. وی وقتی متوجه ساده‌لوحی دو خواهر شد،‌ گفت دوستی دارد که می‌تواند آنها را از کشور خارج کند و اگر پولی مهیا کنند و هزینه سفر را بپردازند می‌توانند به آرزوهای خود برسند.

دو خواهر 12 میلیون تومان پول، دو سرویس طلا و چهار النگوی طلا را از خانه‌شان سرقت کردند و فراری شدند. آقاچاقه و همدستش که به موادمخدر اعتیاد دارند با گرفتن پول و طلاها، این دو خواهر را هدف نیت شوم خود قرار دادند و پس از دو ماه سرگردانی آنها را رها کردند و گریختند. این دو دختر نوجوان که نمی‌دانستند چه کنند و از سویی می‌ترسیدند به خانه برگردند توسط مأموران کلانتری گلشهر مشهد دستگیر شدند.

رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: دو خواهر نوجوان مشخصات دو تبهکار را به پلیس داده‌اند و افسران کلانتری بانوان مشهد بازجویی‌های تکمیلی پرونده را ادامه می‌دهند. 

سرهنگ «حجت نیکمرام» افزود‌: متأسفانه بی‌سوادی پدر و مادر این دو خواهر نوجوان، خلأهای عاطفی و نبود رابطه دوستانه بین والدین و فرزندان و درگیری‌های لفظی در محیط خانواده و همچنین تأثیر تماشای فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره‌ای که کانون خانواده، عفت و شرم و حیای جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده باعث شد دو خواهر خام و کم‌‌تجربه اینچنین دچار مشکل شوند.

وی گفت: جست‌وجوهای پلیسی با توجه به سرنخ‌های موجود برای دستگیری دو ابلیس ادامه دارد.
منبع: ایران
برچسب ها: ترکیه سرقت