۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

جزئیات برگزاری اجلاس احزاب اسلامی در تهران

مسئول بین‌الملل حزب مؤتلفه از برگزاری نخستین اجلاس احزاب اسلامی جهان در هفته وحدت خبر داد و گفت:‌ جلسه ستاد برگزاری اولین اجلاس احزاب اسلامی به منظور هماهنگی بیشتر در لبنان تشکیل خواهد شد.
کد خبر : ۲۱۲۸۸۲
صراط:  حمید رضا ترقی مسئول بین‌الملل حزب موتلفه از برگزاری نخستین اجلاس احزاب اسلامی جهان در تهران در هفته وحدت خبر داد و اظهار داشت: این اجلاس در تاریخ 12 تا 17 ربیع‌الاول مصادف با 14 تا 19 دی در تهران برگزار می‌شود.
 
ترقی افزود: این اجلاس از سوی حزب موتلفه اسلامی و مجمع جهانی تقریب مذاهب برگزار می‌شود و در این اجلاس، هیأت موسس و احزاب کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت.
 
مسئول بین‌الملل حزب موتلفه با بیان اینکه ما از همه این احزاب اسلامی به دلیل تعداد زیاد آنها دعوت نکرده‌ایم، تصریح کرد: اجلاس مقدماتی این اجلاس، سال 86 با حضور 14 حزب اسلامی کشورهای منطقه برگزار شد.
 
وی درباره جزئیات این اجلاس نیز گفت: جلسه ستاد برگزاری اولین اجلاس احزاب اسلامی به منظور هماهنگی بیشتر  در لبنان تشکیل خواهد شد و پس از آن برنامه محتوایی اجلاس نهایی و اعلام می‌شود.
 
اجلاس مقدماتی احزاب اسلامی جهان 4 آذر 1386 با حضور نمایندگانی از 10 حزب کشورهای اسلامی در دفتر مطالعات سیاسی وزارت خارجه برگزار شده بود.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم