۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲

نوری: حاشیه‌ها انگیزه را بالاتر می‌برد

پرسپولیس باید در جذب بازیکنان جدید دقت کند چرا که ما نیاز به چند بازیکن بزرگ و تاپ داریم که سابقه ملی‌ پوش شدن هم داشته باشند.
کد خبر : ۲۱۲۹۵۶
صراط: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به جذب بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش دارد که باری از روی دوش تیم بردارند.

محمد نوری درباره وضعیت پرسپولیس پس از حذف از جام حذفی گفت: حالا دیگر جام حذفی برای ما تمام شده و باید همه تمرکزمان را بر روی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم. بازیکنان هم همه هم‌قسم شدند تا در بازی‌های پیش رو بهترین نتایج را برای تیم کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل این باشگاه هم ادامه داد: از وقتی که سیاسی به باشگاه پرسپولیس آمد تا حد توان به خوبی باشگاه را اداره کرده است. باید بگویم حضور او باعث شده بود تا آرامش خوبی در تیم حاکم باشد و پرداخت‌های مالی امسال به بازیکنان در شرایط خوبی انجام می‌شد هر چند که بدهی‌هایی برای سال گذشته وجود دارد اما او امسال خوب کار کرد و شرایط مالی خوبی برای بازیکنان فراهم نمود. به هر حال امیدوارم که حاشیه‌ها برای پرسپولیس کمتر شود چرا که تیم نیاز به آرامش دارد اما مشکلات ریز و درشتی برای ما درست می‌کنند که این اصلا خوب نیست اما همین مسائل باعث می‌شود تا بازیکنان با انگیزه بیشتری کار کنند.

نوری درباره اظهارات پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان که گفته بود میثم مجیدی بازیکن این تیم را در صورت حضور محمد نوری و مهدی طارمی در استقلال خوزستان به پرسپولیس می‌دهند، گفت: به هر حال نظر او هم محترم است و من برای پورکیانی احترام قائلم اما پرسپولیس باید در جذب بازیکنان جدید دقت کند چرا که ما نیاز به چند بازیکن بزرگ و تاپ داریم که سابقه ملی‌ پوش شدن هم داشته باشند تا بتوانند باری از دوش ما بردارند و امیدوارم مسئولان باشگاه باهوش باشند و بازیکنان بزرگی جذب پرسپولیس کنند.
منبع: فارس