۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
ادبیات تکراری رییس جمهور درباره منتقدان

روحانی: نمی‌خواهد یک عده تازه به دوران رسیده نسبت به ارزش‌های انقلاب و اسلام دل‌نگران باشند!

روحانی گفت: وزیر علوم جدید هم ادامه دهنده راه و مسیر عزیزان پیشین خود در دولت یازدهم خواهد بود. همان راهی که بنا بود نیلی منفرد طی کند و نگذاشتند؛ بنا بود دکتر توفیقی ادامه دهد و نگذاشتند!
کد خبر : ۲۱۳۰۶۵
گروه سیاسی صراط - حسن روحانی در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران اظهاراتی را بر زبان راند که پیش از این بارها و بارها آن را تکرار کرده بود.

به گزارش صراط، رییس جمهور در حالی با اظهار اینکه "فعلا دیوار دولت از همه دیوارها کوتاه‌تر است و هرکس به مناسبتی از گوجه فرنگی گرفته تا انرژی هسته‌ای نقدش را به دولت روا می دارد" دولت را مظلوم و مورد هجوم منتقدان نشان داد که همزمان، با ادبیاتی تکراری، منتقدان خود را "یک عده تازه به دوران رسیده" خواند و درباره آنها گفت که "نمی خواهد اینقدر نسبت به آینده و ارزشهای انقلاب و ارزشهای اسلام دل‌نگران باشند."

او در بخشی از اظهاراتش البته از واژه آشنای "نگذاشتند" هم استفاده کرد که با بروز واکنش های احساسی از سوی دانشجویان همراه شد.

مشروح اظهارات روحانی را به نقل از تسنیم بخوانید: روز بسیار پرافتخار دانشجو را به محضر دانشجویان عزیز سراسر ایران، اساتید و فرهیختگان تبریک می گویم و خوشحالم در دانشگاهی 16 آذر امسال را حضور دارم که جزو اولین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت یازدهم برای فعالیت مجدد این دانشگاه پرافتخار بودیم.

16 آذر سرآغاز نقطه عطف جنبش دانشجویی است. جنبش دانشجویی فراتر از بحث حزب و جناح و خط است. جنبش دانشجویی به معنای حضور همه دانشجویان در عرصه فرهنگ و سیاست است. در دهه 1330 حادثه 16 آذر درخشش خاصی داشت. شریعت رضوی، قندچی، بزرگ نیا، دانشجویان به خون خفته‌ای که پرچم حرکت دانشجویی را به اهتزاز درآوردند.

جنبش دانشجویی یک حرکت به هم پیوسته است. این حرکت هم برای استقلال است و ضد استعمار است. هم برای آزادی است و ضداستبداد است.

عده ای بودند و شاید هنوز هستند که جنبش دانشجویی را باور نکردند و اگر هم می دیدند از سر نفرت روی برمی‌تابیدند. اما امروز روزگاری نیست که کسی جنبش دانشجویی را منکر شود. گرچه برخی می خواهند جنبش دانشجویی را به فضای خاصی منحصر کنند.

این جنبش ممکن است حوادثش شان نزولهایی داشته باشد، در دهه 40 حوادثی دارد با شرایط خودش، اما اساس جنبش دانشجویی یک حرکت مستمر هست، وجود دارد و خواهد بود.

جنبش دانشجویی یعنی حرکت دانشجویی در دورانی مشخص. حزب ممکن است امتداد داشته باشد. عده‌ای اعضای حزبی باشند و تا آخر عمر هم عضوش باشند. اما دانشجو بودن تا آخر عمر به مفهوم لغوی ادامه دارد اما به مفهوم عضویت در یک دانشگاه به عنوان کسی که دانش را می‌آموزد دوره‌ای دارد. 4 سال 6 یا 8 سال و بیشتر و کمتر. و یکی از دلایل زنده بودن حرکت دانشجویی، محدودیت همین دوران است. شما وقتی در دوران خاصی فعالیتی را شروع می‌کنید و می‌دانید پایانی دارد، قدر آن دوران را بهتر می دانید تا کسی که وارد صحنه‌ای می شود که بداند برایش پایانی نیست.

جنبش دانشجویی علاوه بر اینکه از لحاظ حضور افراد دوران مشخصی دارد، اما از لحاظ پیوستگی حرکت، حرکتی دائم است. همه دانشجویان همان خط و راه را دنبال کردند.  در نهضت اسلامی، همه جا دانشگاه جزو پیشتازان حرکت بود. جزو والسابقون السابقون، اولئک المقربون بود.

از سال 42 در کنار روحانیت دانشگاه حضور داشت و فعال بود و همان زمانی که بزرگانی از روحانیت به زندان رفتند، بزرگانی از دانشگاه مانند مهندس بازرگان هم به زندان رفتند. همان دورانی که در حوزه های علمیه و مساجد و منابر حرکت انقلابی توسط بزرگان روحانیت به رهبری امام ادامه یافت، در دانشگاه هم امسال طالقانی‌ها، شریعتی‌ها، مطهری‌ها، بهشتی‌ها، مفتح‌ها، به صحنه آمدند. سخن گفتند و در برابر استبداد و حامیان خارجی آنها، استعمار و مزدوران داخلی آنها ایستادگی کردند. مقاومت کردند. پس دانشجو و دانشگاه، پیشتاز بوده در نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی و تثبیت انقلاب اسلامی.

و در دوران دفاع مقدس؛ آن همه اساتید، دانشجویانی که به جبهه آمدند، در جبهه بودند، شهید شدند، جانباز شدند، آزاده و یا به عنوان ایثارگر خدمت کردند و جهاد کردند و برگشتند و امروز نیز بار مسئولیت را برای بخشی از اداره کشور یا جامعه برعهده دارند.

ما در شرایط خاصی امروز قرار گرفته‌ایم. در این شرایط خاص دانشجو نیز باید پیشتاز باشد. البته که من قبول دارم دانشجو باید منتقد باشد. دانشجو باید دیده‌بان و ناظر باشد. دانشجو باید نظارت کند. اگر هم دانشجو را نگذاشتند  جایی انتقاد کند، لااقل نسبت به دولت انتقاد کند. بنابراین به این دلیل گفتم که فعلا دیوار دولت از همه دیوارها کوتاه‌تر است و هرکس به مناسبتی از گوجه فرنگی گرفته تا انرژی هسته‌ای نقدش را به دولت روا می دارد. البته دولت به انتقاد دلسوزانه و شرافتمندانه افتخار می‌کند. ما بدون نقد نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.

انتقاد و پذیرش و دانش و علم دو روی یک سکه هستند. هم پرسشگری نیاز داریم و هم نقد و پژوهش. گرچه دانشجو وظیفه اصلی‌اش دانش پژوهشی و دانش جویی است. علم و دانش را فراگرفتن. عالم و فرهیخته و نخبه شدن. اما این تنها وظیفه یک دانشجو نیست. دانشجو به دانشگاه نمی‌آید که از لحاظ علم و دانش پله‌های پیشرفت را طی کند. او می‌خواهد از لحاظ فرهنگ، از لحاظ احساس مسئولیت، از لحاظ مشارکت اجتماعی، از لحاظ نقادی، نقادی قدرت، دانشجو در پی حکمرانی و تصرف میز قدرت نیست. در پی عالم شدن است. به گزارش تـــــسنیم، روحانی ادامه داد: دانشجو بهترین منتقد پرنشاط از دولت است. قدرت و حاکمیت نقد می خواهد. حاکمیت، قدرت و همه آنها که صاحبان قدرت در جامعه هستند، باید به نقد افتخار کنند که بالاتر از پیامبر کسی نداریم و او در میان اصحابش و یارانش نقد و اظهارنظر را آزاد گذاشته بود. و مولای ما امیرالمومنین نیز در دوران حکومتش از نقد نقادان استقبال می‌کرد. دولت به سهم خودش از نقد استقبال می کند و دانشجو علاوه بر مسئله دانش پژوهی و یادگیری علم و دانش و رسیدن به مرتبه کمال باید احساس مسئولیت کند.

دانشجو باید بداند عضو این جامعه است؛ از محیط اجتماعی داخلی و خارجی تاثیرپذیر است و اتفاقا دانشگاه جایگاه و قدرتی است که می تواند  تاثیرگذار در جامعه، در حکومت و در اداره کشور باشد. مگر می شود دانشجویی در دانشگاهی درس بخواند و فقط به فکر واحد باشد؟ واحدهایی که گذرانده و واحدهایی که باید بگذراند. مدرکی که باید بگیرد. می شود دانشجویی در دانشگاه باشد و نسبت به مسائل مهم جامعه‌اش بی‌تفاوت باشد؟ می شود دانشجوی کشور ما نسبت به آینده وضع آب در کشور، وضع محیط زیست در کشور، وضع انرژی در کشور، یا در بخش نرم‌افزاری، وضع فرهنگ در کشور، وضع آسیب های اجتماعی در کشور بی تفاوت باشد؟ مگر شدنی است؟

مگر می شود ما در یک جامعه ای زندگی کنیم و نسبت به مسائلی که سرنوشت خودمان، خانواده‌مان، ملتمان، جامعه‌مان، منطقه‌مان را تحت تاثیر می‌گذارد بی تفاوت باشیم؟

نمی خواهم بگویم دانشگاه خانه احزاب است؛ حزب کار دیگری می کند. ممکن است عده ای از دانشجویان هم شاخه دانشجویی حزبی باشند که آن بحث دیگری است اما اساساً دانشگاه و دانشجو در کلیت خودش دنبال کار حزبی نیست و دانشگاه خانه احزاب نیست. اما در عین حال دانشگاه جایی است که دانشجوی ما باید بفهمد در جامعه چه می گذرد. باید صاحب نظر باشد. باید دارای انجمن‌های علمی و فرهنگی باشد. باید نسبت به مسائل داخلی و خارجی خودش بتواند به خوبی بفهمد و نقد کند و اظهارنظر کند.

کار بزرگی در انقلاب اسلامی ما رخ داده است. هیچ کس نمی تواند بازگشت به گذشته بکند. در انقلاب اسلامی ما حاکمیت ملی به عنوان یک ارزش بزرگ انقلابی و ملی است. در انقلاب اسلامی ما مردمسالاری به عنوان یک اصل بزرگ و حقوق اساسی است. در  کشور ما صندوق رای به عنوان مبنای مشروعیت سیاسی و حقوقی است. ما نمی توانیم این حقوق اساسی را کنار بگذاریم. باید از این حقوق اساسی مان حراست کنیم. صیانت کنیم. نگهداریم. دیگر در دنیایی نیستیم که بگوییم کاری به مردم نداریم. افکار عمومی به ما ارتباطی ندارد. قضاوت عمومی به ما ارتباط ندارد. اگر من میخواهم مسئولی را تعیین کنم، نسبت به دانشگاه، به نظر دانشگاه چه کار دارم؟ وزیری را برمی گزینم با صاحبان نفوذ هم سر و سری خواهم داشت و رای اعتمادی می گیرم و او هم بر مسند قدرت می نشیند. مبنای این دولت این چنین نیست.

مبنای ما از روز اول این بود که در همه امور تخصصی با صاحبان آن امر در مشورت باشیم. من بسیار خوشحالم در این رفت و آمدها و رای اعتمادها یک نظرسنجی بسیار خوبی در دانشگاه ها صورت گرفت. و آن نظرسنجی تایید کرد راه دولت یازدهم در دانشگاه‌ها مورد تایید اساتید و دانشجویان است.

دولت نسبت به دانشگاه ها، خط و راهی که داشته یکی است و از آن راه بازگشت نخواهد کرد. وزیر علوم جدید هم ادامه دهنده راه و مسیر عزیزان پیشین خود در دولت یازدهم خواهد بود. همان راهی که بنا بود نیلی منفرد طی کند و نگذاشتند؛ بنا بود دکتر توفیقی ادامه دهد و نگذاشتند؛ دکتر فرجی دانا آمد و برعهده گرفت. ادامه راه برای دکتر فرجی دانا ممکن نشد. همان راه را دکتر نجفی ادامه داد. و همان راه را قرار بود دکتر نیلی احمدی ادامه دهد، و همان راه را قرار بود دکتر دانش آشتیانی ادامه دهد، و امروز دکتر فرهادی همان راه را ادامه خواهد داد.

راه ما و مسیر ما همانی است که از روز اول به شما وعده دادیم. عهد ما با شما شکستنی نیست. ما برای حل معضلات داخلی و برای حل معضلات خارجی باید دست به دست هم بدهیم. اگر مسائلی در داخل کشور داریم، کی باید حل کند؟ کی باید اعلام نظر کند؟ البته در بخش اقتصاد اساتید دانشگاه چه از طریق بیان حضوری و چه از طریق نامه، ایمیل، در تورم و رکود و ... نظرات خود را به مسئولان و دولت اعلام کرده و میکنند که از همه آنها تشکر می کنم. من دلم می خواهد دانشگاه ها بیش از آنچه تا امروز فعال بودند، برای حل  معضلات کشور فعال شوند. اعلام نظر کنند. نقد دلسوزانه داشته باشند. راه حل به ما ارائه کنند. البته من صبح در مجلس شورای اسلامی در نطق تقدیم بودج سال 94 بر این نکته تاکید کردم که وقتی پارسال بودجه را تقدیم می کردم در مجلس اعلام میکردم که تورم ما به 35 درصد و در سال بعد به دنبال تورم 25 درصدی هستیم، برخی توسط نامه و یا حضوری آمدند و نقد کردند و گفتند چرا قول دادی، شدنی نیست. امکان ندارد بتوانیم در عرض چند ماه تورم را به 35 و سال بعد به 25 برسانیم. اما به همت کارشناسان و کمک مردم به خاطر اعتماد مردم به دولت که بزرگترین سرمایه دولت است. برمبنای همین اعتماد انتظارات تورمی شکل می گیرد. خوشبختانه پارسال ما توانستیم به وعده‌مان وفا کنیم و به 35 و کمتر برسانیم و امسال الحمدلله همینجا از هدفی که برای پایان سال اعلام کرده بودیم و گفته بودیم 25 درصد، به مراتب بیشتر جلو رفتیم و امروز تورم ما بین 17 و 18 درصد است.

کار دولت در بخش اقتصاد و سیاست خارجی و مسائل اجتماعی، درست است که یکی از عزیزان از هوای تهران و کلانشهرها نقد کرد که درست است و من همینجا به وزرای مربوطه می گویم کل نقدهای امروز و نطقها را بررسی کرده و نتیجه را به من  گزارش بدهید که هرچه شدنی است انجام دهیم.

ما در همه این زمینه ها قدمهای بلندی را برداشتیم با همت شما، با کمک شما. در سیاست خارجی هم همچنین. امروز جایگاه ایران در افکار عمومی دنیا و در میان سیاستمداران با چند سال پیش زمین تا آسمان متفاوت است. مردم سراسر جهان به فضای ایران و به امنیت ایران اعتماد کردند و شما می بینید که هتل های ما که در سال 91 همه خالی بود و 92 تا حدی رونق یافت در سال 93 هیچ هتل قابل ذکری در سراسر کشور و بخصوص در مناطق گردشگری نه در زمستان بلکه تا تابستان سال آینده پر شده اند. صدها و هزاران شرکت امروز منتظر شرایط آینده هستند که وارد ایران شوند و کشور را از لحاظ سرمایه گذاری تامین کنند. حالا اقلیتی البته داریم که از این وضع خیلی خوشحال نیستند آنها هم انشاءالله از منافع زودگذرشان بگذرند. سیاست خارجی ما هرچه موفق باشد به نفع این مردم و کشور است و به نفع ثبات کشور. آنها که امروز مسئولیت سیاست خارجی را بردوش دارند از رئیس دولت  گرفته تا وزیر امور خارجه و همه کارشناسان، افرادی انقلابی و چهره هایی هستند که سوابقشان در انقلاب برخی از آنها مربوط به روزهای اول انقلاب است.

یک عده تازه به دوران رسیده که البته ما به  آنها هم احترام می گذاریم، نمی خواهد اینقدر نسبت به آینده و ارزشهای انقلاب و ارزشهای اسلام دل‌نگران باشند. ما همه باید در ارزشها اجماع نظر پیدا کرده و نظر مشترک پیدا کنیم. امروز دنیا باور دارد که مذاکرات ما یک مذاکرات جدی و منطقی و روبه جلو است. قبلا هم همینطور بوده ولی باور نمیکردند. امروز دنیا قبول دارد که جمهوری اسلامی ایران مسلح به سلاح منطق و عقلانیت است. امروز همه قبول دارند که جمهوری اسلامی ایران ضدخشونت و افراطی گری است و اگر نبود چطور اعلام جمهوری اسلامی ایران برای جهان عاری از خشونت و افراطی گری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اتفاق آرا و مخالفت فقط دو سه کشور مثل آمریکا و اسرائیل به تصویب جهانی می رسد؟

قولی که به مردم در همه زمینه ها این دولت داده،‌ به قولش پایبند است و هرکجا منافع و مصالح و امنیت ملی ما و حقوق ملت ما در پیش باشد و بدانیم راهی که می رویم برای احقاق حقوق ملت و منافع ملی است، نه از انتقادی می ترسیم و نه از تخریبی و نه از فریاد و سرو صدایی باک داریم.

راهی که ما گفته‌ایم ما همانیم و همان هستیم. منتهی برای آنکه بتوانیم به پیروزی و اهدافمان برسیم که اهداف دانشگاه و دولت یکی است، اهداف جامعه و دانشگاه یکی است، نیاز به همفکری و همراهی داریم. باید دست به دست هم بدهیم و من خواهش می کنم از دولت نقد کنید و از دولت در جایی که تشخیص می دهید راهش درست است حمایت کنید. بدون حمایت شما و بدون نقد شما ما نمیتوانیم به نقطه هدف و مقصد نهایی دست پیدا کنیم.

یک بار دیگر روز پرافتخار دانشجو را به همه شما تبریک می گویم. از تلاش آقای دکتر هاشمی و آقای دکتر فرهادی برای ادامه راهی که جزو مطالبات و خواست مردم است تشکر و سپاسگزاری و قدردانی می کنم.
نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۰۳
۳۷
قابل توجه لاریجانی ومجلسی ها
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
در مجلس تعریف می کند ودر دانشگاه تخریب !!!به این نوع فرمایشات چطور باید نگریست !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من جای مجلسی ها بودم خود روحانی رو استیضاح می کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به اشنا : باید عاقلانه و منطقانه نگریست ...باید فکر این روزها را هم کرد و نگریست داداش جون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خود آقای رئیس جمهور دوس داره جو جامعه رو به هم بزنه و آرامش در جامعه نباشه بااین طرز بیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینطور که برادرمون پیش میره میترسم آخرش چیزهای سنگین تری به منتقدانش حواله بده:-)))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه به دوران رسیده ها، اینوریا، اونوریا، پول بیت المال اونقدر پولی نیستش که آدم بخواد بین مردم تقسیم بکنه. یه مقدارش رو کدخدا و متحدینش برمیدارن. اون الباقی ناچیز رو هم من میگم، تازه به دوران رسیده ها، قدیمیها، اینوریا، اونوریا بیان برادرانه بین خودشون تقسیم بکنن. مسائل رو برادرانه حل بکنن که دیگه حداقل آبروی نظام حفظ بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لقب جدید منتقدین شد تازه به دوران رسیده !!!
محسن کاشی
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه به دوران رسیده ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای روحانی!
تازه به دوران رسیده ها جلیلی هست که پاشو تو جبهه گذاشت!!!!
زاکانی هست که انگشتهای دستش رو گذاشت!!!!
بذرپاشه که پدرشو از دست داد (شهید شد)!!!
پدراحمدی روشنه که تنها پسرشو سر هسته ای داد!!!!
و...
منظورتون کیه!!!!
اینها برای انقلاب جوون و خون دادند! انصاف چیز خوبی است.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۹۱
۵۳
چرا به خودتون می گیرید سریع. میگن تو حرفو بنداز صاحب حرف خودش برش میداره همینه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خود روحانی تازه به دوران رسیده است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۱۲
۸۸
عجب ادمه ......این.اصلا انتقادپذیر نیست.برات متاسفم روحانی
عموک
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد منظورش شما و منتقدان واقعی نبود منظورش عده ای مخرب هست که اخیرا منافع شخصی را در خطر دیدند دارند تخریب میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتم مث اسمت عجایبی هستی عموک

بی شناسنامه - جهنمی- بی سواد- تازه بدوران رسیده

جز اینا چی برای گفتن داری .....؟

کلیدت هم که اره برقی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۰۸
۱۰۹
خیلی خوب بود
روحانی حمایتت میکنیم با همین فرمون برو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با هیمن فرمون که بری خرداد96 وسط دره ای داداش
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 14:42 صنار بده آش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باهات موفقم ناشناس 14:42
البته اونوقتم بلدن مثل الان فرافکنی و عوام فریبی کنن ریاستشون 8 ساله بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بااین فرمون میره به ترکستان...داداش
علي حقجو
|
Iran (Islamic Republic of)
با همين فرمون بري ميري جهنم . به درك
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۸۸
۷۳
دلواپس ها (دل نگران ها) جوابتونو گرفتید
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرفهاش که تکراریست یه حرف جدید بزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی این کلید دهان سرسپرده ها رو باز کرده باید دل نگران بود

هرچند که دنیا پر بشه از لبخند های دیپلماتیک و حقوقی دلخوشیم که خدای بهمن 57 خدای طبس خدای کربلای 5 خدای 8 ماه دفاع مقدس دربرابر اجانب داخلی و خارجی
ضامن این انقلاب و نظام هست
بسم الله اگر حریف مایید
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
اره جواب گرفتیم خوش باشید .معلوم شد که دوستان اصلاح طلب ودولت محترم برنامه ای برای کشور ندارند وباتحریک احساسات وتمنای حمایت از دولت توسط قشر خاص دانشجویی وحمله به دانشجویان ونمایندگان دلسوز منتقد ناکارامدی خود را پنهان می کنند ولی مردم بینا از نظام خود دفاع می کنند !!!!
علي1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۶۰
۴۸
متاسفم توباطل شدي
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۴۷
۲۳
مردم در طول انقلاب ثابت کرده اند فریب نمی خورند چطور دانشجوی خاص همه کاره است حق انتقاد مشوقانه دارد ولی گروه دیگر دانشجوواستاد وسایر مسئولین ونمایندگان تازه به دوران رسیده اند این تناقض گویی اعیار افراد را نشان می دهد !!!!!کشور دیکتاتور نمی خواهد وباید مسئولین از تازه به دوران رسیده دلسوز(به اصطلاح بعضی ها ) استفاده کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه بدوران رسیده کسی هست که پا در وادی ای میزاره که مردش نیست
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۷۳
۳۸
تازه به دوران رسیده ها در طیف جنابعالی قرار دارند که خودشون میگن ما نه نگرانیم نه دلواپس
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۷۷
۳۵
جناب روحانی به کدام صحبت های شما میتوان اعتماد کرد یک حرفی را میزنی و چند روز بعد حرفی دیگر میزنی که 180 درجه با همان صحبت ها ی قبلی مغایرت دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من حقوقدانم فقط حقوقدان
می فهمید ؟
.......
فقط حقوقدانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۵۷
۲۴
داداش فرموني تو كار نيست كه اينجور حرف زده.بنظر ترمز بريده و اگر فرمون هم داشته باشه ديگه فايده نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صایپا مطمئن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۵۳
۱۵
فرا جناحی یعنی این ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرا جناحی مزبور یعنی حذف همه جناح ها الا مال خودمون
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۳۵
۱۷
خیلی از قدیم به دوران رسیده ها از حسن نیت و ایمان و خوش باوری این مردم سوء استفاده کردند و بر گرده مردم سوارشندند درحالیکه جز خیانت به نظام و مردم چیزی در پرونده شان نیست یکیش همین پدر خوانده ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۴۳
۱۱
براساس مصاحبه رييس جامعه هتلداران تمام هتلهاي 4 و 5 ستاره تا سال اينده توسط سازمانهاي دولتي براي همايشها رزرو شده نه گردشگران خارجي ....اي جانم رييس دولت راسگويان
عموک
|
Iran (Islamic Republic of)
ضعف اطلاعات خودمان را به پای دیگران نذاریم
جانبازجنگ تحمیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۴۹
۱۸
دولت راستگویان،گوجه گران شدچرابه دولت انتقادمیکنیدهنوزشمانمی دانیدهمه بدبختیهاکاراحمدی نژاده،هرچه کارخوب کاردولت تدبیروناامیدمگه ندیدیددولت راستگویان ریل قطارافتتاح شده روبا شکل وشمایل جدیدافتتاح کردوجز،افتخارات دولتش ثبت کرد؟راستی امروز16آذر،روزدولت رو به دولت راستگویان تبریک می گویم.
عموک
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید از کجاتون جانباز شدید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طبق اطلاعات واصله از هیات مشاوران کلید دار
مدارکی بدست اومده که نشون میده حمله چنگیز خان مغول تقصیراحمدی نژاد بوده و این تورم و گرونی و بی رونقی اقتصاد هم تبعات همون حمله است
والا با این نوناشون:|
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از پاچه پا جانباز شده
یه سگ صهیونیست گازش گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا برات متاسفم.وااااااقعا
سریاز ولایت 2
|
Iran (Islamic Republic of)
عموک جان یه سر باید بری... تا بگه از کجا جانباز شده
به قول یکی از قدیمیها می گفت در دوران انقلاب این جور بوده که هر موقع انحلال طلبان روی کار آمده اند فقط روی ارزاق عمومی کارکرده اند و سعی کرده اند قند و شکر و روغن و برنج فراوان بشه و کمی ارزون بعد کار عمرانی هم تعطیل
مرد حسابی یک دهم دکتر احمدی نژاد هم کار کنید ما راضی هستیم
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۲۲
۴۰
فک میکنم منظور حسن امثال شما صراطیها هستین ها.
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم بابا با نوبری چقدر آدم میتونه .... باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دال نه ، لام
متوسلیان دوست امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۷۰
۲۵
جای سعه صدر دکتر احمدی نژاد خالی است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا تحمل منتقد رو بایستی از احمدی نژاد یاد گرفت فحش بود که تو سایتها بهش می بستن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا پشم و پیل همتون ریخته آب رو بریزید اونجا که میسوزه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۲۹
۵۳
عالی بود هرچند بهت رای ندادم اما ممنون
سریاز ولایت 2
|
Iran (Islamic Republic of)
اما من چند نفر رو سراغ دارم که از رای به روحانی پشیمان هستند و میگن فریب پدر خونده رو خوردند
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
بهش رای ندادی ؟ ای کاش دروغ گو حناق میگرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۳۷
۷
نکنه مثل اینکه اقای روحانی و ر.....ی ها میخواهند عمر نوح کنند همه گذاشتند رفتند اینها هم خواهند رفت دل به این دنیا خوش نکنند و بفکر اخرت خود باشند این دنیا به هیچ کس وفا نکرد به اینها هم وقا نخواهد کرد اخرت خود را خراب نکنند کار کنند که بعدی ها انجام دادن انها مدیون نشوند .
عموک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۳۵
بعضی منتقدان تخریبچی لیاقتشان در این حد هست
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
عموک جان ،افراطیون همیشه محکوم به شکستند !!!حالا شماها توهین را جای منطق وحق نمایید!!!!
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
عموک با همان اشم محشن یا امین ژنده به عشق نژر بدی شنکین تری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۴۵
۹
ما به ادبیات اقای رییس جمهور عادت کردیم صراطی جون اگر ایشان به منتقدانش ...... باید تعجب کرد!!!!!!! روش دولت اعتدال اینه هرکی با دولت باشه خیلی خوبه هرکی نباشه خیلی بده
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۳۷
۸
چرا از ادبیات خاتمی استفاده میکنید . از یک طرف در مجلس آن همه تعریف حالا میگوئید نگذاشتند فلانی کار کند ......
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۵۳
۱۲
بیچاره روحانی دلم براش میسوزه بدجوری به این جماعت فتنه گر بدهکاره نمیدونه چه جوری بدهکاری هاش رو بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدهکاااار؟ دلسوزی؟؟؟ جماعت فتنه گر؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۵۳
۱۲
تازه به دوران رسیده خود روحانیه و دولتش و اطرافیانش
صراط اگه طرفدار حقوق برابری اینو بذار ببین چند نفر نظر میذارن
سریاز ولایت 2
|
Iran (Islamic Republic of)
رای مثبت دادم ولی بعضی از این اعضای دولت شریک دزدند و رفیق قافله
وزرای میلیاردی رو نگاه کن
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
یک حرفی بژن که منطق توش باشه , به نژر تو ژنگنه و نعمت ژاده و اشحاق جهان بینی وترکان و آخوندی و ربیعی و پدر خوانده و خود روحانی تاژه به دوران رشیده اند ؟ این ها که شی و پنج شاله که همه کاره هشتند تو میگی تاژه به دوران رشیده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۷
۵۷
دمت گرم روحانی با اینا باید همین جور حرف زد این ادبیات از سرشونم زیاده..
اگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا نان به روز خوران سیاسیون را از گرداب نااگاهی نجات ده !!!!
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش راشت میگه تا میتونی اژ ادب و اعتدال و تعامل و تحمل منتقد و مخالف حرف بژن بعد همشون رو با این ادبیات اژ شحنه خارج کن ماهم براب شوت ودشت میزنیم و بعژی اژ دانش آموژان دوشیژه دبیرشتانی هم واشت جیع میکشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همچین میگه «با اینا» انگار درباره صهیونیستها داره صحبت میکنه
هرچند از نظر شما افراطیها و اصلاح طلبها منتقدین دشمنتر از اسراییل و امریکا هستند
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۵۰
۶
بعضی ها فراموش نکنند بسیاری از این افراد نگران و تازه به دوران رسیده مردم شهید داده ای هستند که مثلا هر هفته ایشان به دیدار آنها میروند ، ما مانده ایم که این وسط دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس بعضی ها را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیار عالی
حرفو عمل اقای روحانی و وزراش یه مقدار تناقض داره
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا خوب نیست آدم دوروباشه و در هرجا بابا میل اون مجلس سخن بگه این کارا مال منافقه و از دولت به اصطلاح تدبیر و امید معتدل بعیده
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
آرش جون شرا موندی خب خیلی شاده اشت شیر یا خط بنداژ
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب روحاني ميخواد هر دو طرف رو راضي نگه داره ولي نميشه . به خودت بيا ريس خيي ها مي خواستن اين كار رو بكنن ولي كله پا شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۴۸
۱۰
..! مرگ بر حامیان فتنه!
متوسلیان دوست امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۳۲
۱۴
این از نتایج آشی است که "خودعمارپنداران" برای ملت در انتخابات 92 پختند!
برادران ارزشی نباید نگران باشند چون دولت انحرافی رفت و دولت راستگویان آمد!
خدایا این ملت را از دست چپ و راست و اعتدال نجات بده!
خدایا خرداد 96 را برسان!
خدایا بهار را برسان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نفاق خیلی بده امین

یه روز از در حمایت در میای یه روز توبیخ می کنی و اتهام می زنی

مداد رنگی ها هم اندازه رنگ های شما تنوع ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این افتضاح ادامه تفکر مهندس عزیز شماست که اتفاقا بسیاری از طرفدارانش هم به همین آقای روحانی رای دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روی کار آمدن فتنه گران دلیل تطهیر و درستی جریان انحرافی نیست. آنها با باند بازی و دست اندازی به بیت المال چنان مردم را ناراحت کردند که باعث رای آوردن اینها شدند.
خوبه بیشتر طرفدارانش هم تبلیغ همین آقای روحانی را میکردند
محمدتقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۳
۵۲
روحانی به نظام ورهبری وفاداراست سعی شمابرای تخریب ایشان به جایی نمیرسد اگر عادل هستید درسایت بگزارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از مثبت و منفیت معلومه
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۳۶
۸
مرگ بر افراطی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داری به خودت مرگ میگی ؟جل الخالق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۴۳
۱۱
این دولت با این وضعیت دیری نمی پاید و تنها طرفدارانش اقلیت حامی فتنه است . یادمان نرود آن 50 در صد رای که آورد هم به خاطر اختلاف اصولگرایان بود و طیف های خودمون بهش رای دادیم که الان همه پشیمانیم دفعه ی بعد همه ی این آرا ریخته شده
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
بگیر بخواب به همین خیال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش جان دنیا دمش درازه عمو
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۴۰
۹
.... اعتدال اگه اینه
دولت ...... 4 سال بیشتر دوام نمی آورد.
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
به همین خیال باش
دانشجویان سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۴۲
منظور روحانی واضح است

منظور او باند ..... .... و ج.. پ.. است که مدام در خانه های تیمی در حال طراحی نقشه علیه دولت هستند

... قبل انقلاب وتا سال 68 هیچ نقشی در انقلاب نداشتند وحالا مدعی!!!

ضمنا امروز بار دیگر در حضور روحانی وهمینطور در دانشگاههای سراسر کشور با شعارهای گسترده دانشجویان اثبات شد که بیش از90 درصد دانشجویان ودانشگاهیان
عموم مردم حامی موسوی و خاتمی و خواهان رفع حصر رهبران بزرگ جنبش سبز هستند

و البته در مقابل اندک افراطیون عصبانی از این عظمت سبزها حقارت خود را با جمعیت اندک 5 درصدی نشان دادند.
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
سبز جان ،خودت هم این دروغ بزرگ اگاهی !!!!لطفا از خواب بیدارشو !!!
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
سبزی خانوم فکر کنم در خوردن پفک نمکی افراط کردی رو دل کردی آب تمک غرغره کن سر دلت واشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز توهم زدی جلبک جان ! عموم مردم و بیشتر دانشجویان خواهان محاکمه و اشد مجازات برای سران فتنه هستند .
تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
نفرین بر فتنه گر وطن فروش
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشجویان سبز ، برای ملت ایران حاصلی نداشته اند جز خسارت و ضرر.

دلایلش هم خیلی واضحه:

1) جو گیر بودن و احساساتی بودن دانشجویان سبز
2) اطلاعات کم دانشجویان سبز در مقایسه با فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه
3) آلت دست بودن دانشجویان سبز از ابتدا تا امروز
مش مشه
|
Iran (Islamic Republic of)
روی دیوار نوشتی سبز
راهی که می‌روی نه سبز است و
نه سپید
تو
عاشق سیاهی هستی و مرگ
با تو عشق پرپر شد
با تو حقیقت کور
راستگو کر
زندگی مچاله
تدبیر نا امید
امید خوابید
و سرانجام
می‌رسد دولت حق
آن روز کجا خواهی بود
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب دانش جويان جنبش جلبك مخالفان اين سه نفر حوصله بچه بازي ندارن وقتش كه برسه تو عمل بهتون ثابت ميكنن كه چند درصدن. مدركشم موجوده خخخ
علي حقجو
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم به همين خيال باش دانشجوي خاك و خاشاك
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۳۹
۹
سلام مگه این تازه به دوران رسیده ها دراین مملکت زندگی نمیکنند ؟مگر ایرانی نیستند ؟ یا از اروپا ویا از کشور ناخدای بزرگ امده اند؟
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
از ترس افشای ناکارامدی دولتیان به مردم حمله می شود !!!
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی باید به این بابا بگه اگه اینها تازه به دوران رسیده اند خب به اعتراف خودش دور دوره آنهاست پس جنابعالی چرا دوران میدی برو خونت استراحت کن بذار به دوران رسیده ها این مملکت را بچرخانند
علي حقجو
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به فهم و شعورت آقا فرهاد
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
باید اندازه 3و نیم میلیون رأیشون حرف بزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۸
۳
اقای روحانی مگه شما امروز نگفتین دولت از نقد حمایت میکنه مگه تو زنجان نگفتین فضای امنیتی و تریبونهای یک طرفه تموم شده دورانش تموم شده پس چرا اقای ظریف درباره مذاکرات با دانشجوها صحبت میکرد همرو بایکوت کردند پس چرا دو ساله شما رییس جمهورید روز دانشجو کسی جرات نداره اظهار نظر و نقد کنه از دولتتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۲
۴
منظورش شخص شخیص شما بود آقا علی غفاریان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۹
۶
آره ما تازه به دوران رسیده ایم ..... برو افتضاح ۱۲ هزار میلیاردی تو جمع کن ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۹
۴
ای داد بیداد چی می شه در مقابل این همه فضاحت ...
کارمندان به مظلومیت رسیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۳
افزایش حقوق سی درصدی حق مسلم ماست ...
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ فکر کردید چرا روحانی تورم رو داره پیش بینی میکنه برای اینکه کمترین افزایش حقوق رو در سال آینده داشته باشیم فکر همه جا رو کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۷
تا امروز منتقدین بیسواد و بی شناسنامه بودند و حواله به جهنم میشدند از امروز تازه به دوران رسیده هم شدند !
ولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۹
۵
یه مثل قدیمی میگه یه جوال دوز که به دیگری زدی یه سوزن هم به خود بزن. این جناب به هرترتیب می خواهد کد خدا را را راضی کند.
چرا پیامهایی که «کد خدا » دارد را از بنده انتشار نمی دهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۷
۱۳
آقايان بذرپاش ، جليلي ، حدادعادل و... ... بودند كه سخنراني داشتند سه سال پيش كه به هيچ كدام از اصلاح طلبها اجازه سخنراني نمي داديد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۱
۶
مرگ بر منافقین
مگر ارثی بابایتان است که شما زودتر آمده اید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۶
۹
تازه به دوران رسیده ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۶
۱۶ آذر امسال را باید روز دولت بنامیم نه روز دانشجو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۱۶
صراط جان مثل كيهان براي همه شناخته شده هستي كيهان هم حرف اقليت را بزرگ و زياده نمايي ميكنه
شما ها به شعور مردم توهين ميكنين
بابا دست وردارين مردم در اخرين انتخابشون حرف دلشون را زدن ،بعد شما چي ميگين؟
بس كنين ديگه ،تا كي
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام اقای ناشناس اگراصولگراها درانتخاباب با هم بنفع یکی کنار میرفتند میدیدید که نتیجه به چه شکل میشد اقای روحانی حتی در خواب هم نمیدید که رییس جمهور شده است باور بفرمایید هنوز هم باور ندارد - مقصر افراد رقیب بودن-
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۶
متاسفم برای رای خودم. ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۸
آدم خجالت میکشه رئیس جمهورش اینقد .....
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۴
دانشجو ریشه دار تر از تو امثال توست
سر هر کیا شیره بمالی و بپیچونی سرداشجو را نمیتونی.
دانشجو خط مقدم انقلاب و حامی خط امام و رهبری است
زهرا
|
United States of America
|
۰۲:۵۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۱۸
روحانی متشکریم! آب در خوابگهِ مورچگان ریخته ای!
شیرین
|
United States of America
|
۰۳:۰۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۱۹
تازه به دوران رسیده رو خوب اومد! دل ملت خنک شد!
محمد
|
United States of America
|
۰۷:۱۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۳
۹
والله بخدا این دولت٬ دولت ...... است نه راستگویان

محمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۸
۸
قابل توجه پایدار چی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۱۰
ادامه دهنده را خاتمی فتنه گر
علی قلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۸
کسی نیست جلوی حرفهای .... روبگیرد؟اگه کسی نیست خودمون جلوشوبگیریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۹
۲۱
با نظر رییس جمهور محترم کاملا موافقم ، تازه به دوران رسیده ها ، بی سوادان ، دلواپسان و نا آگاهان به مسایل جهانی بهتره برن به جهنم و مارو از شر خودشون برهانند .
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۸
منکه از شنیدن این ادبیات خوشحالم چون با چشم خودم میبینم کسانیکه حتی بهش رای دادن با شنیدن این لحن از رای خودشون پشیمون شدن.دوستان صبور باشید ..... در جهت تخریب خود کاری میکنه که هیچیک از مخالفانش هم نمیکنند.
ناشناس h
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۴
و من خواهش می کنم از دولت نقد کنید ...ادم خوبه حرف خودذشو قبوله کنه ....اسرائیل هم کشور شد ؟؟ احتمالا شده
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۲۳
۱۰
حقوق دان تازه به دوران رسیده چرا اینقدر به ملت عزیز توهین می کنید مردم که مثل اطرافیان شما .. نیستند 3سال دیگر کارت تمام است سوت وکف 4نفر شمارا گول نزند
محسن
|
-
دلت خوشه همین الان تو وقت اضافه هست
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۱۰
آقای روحانی منم حقوقدانم ولی اینجور ادبیات توهین آمیز به ملت را هیچ حقوقدانی نمی پذیرد..
شما که هر کس مخالف شما نظر بدهد را یا بیسواد یا بیشعور یا تازه به دوران رسیده می خوانید ..آخه مگه خود شما عقل کل هستید...
به نظر من مجلس باید به جای این طرح استیضاح وزیر ، خود رئیس جمهور را استیضاح کند...
ناشناس
|
Australia
|
۱۲:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۷
اینها انتقاد از خودشان را اصلا بر نمیتابند چرا که یکبار منتقدین را بیسواد میدانند و یکبار به جهنم حواله میدهند و اکنون هم تازه به دوران رسیده شده اند . در عوض همه ژستی که در پذیرش انتقاد میگیرند صرفا برای انتقاد بر کلیت نظام و انقلاب است که گویا زیاد هم بدشان نمیآید که امانتی را که مردم به آنها داده اند که همانا صیانت از انقلاب و نظام است در معرض توهین و هتاکی معاندان (با روپوش انتقاد) قرار دهند . .