۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

تصادف سارق‌حرفه‌ای با خودروی کلانتری

مرد خلافکاری که به همراه خانواده‌اش اقدام به فرار از دست پلیس کرده بود،‌ پس از تصادف با خودروی کلانتری متوقف شد.
کد خبر : ۲۱۳۰۶۶
صراط: مرد خلافکاری که به همراه خانواده‌اش اقدام به فرار از دست پلیس کرده بود،‌ پس از تصادف با خودروی کلانتری متوقف شد.

ساعت 1 و 45 دقیقه مورخه 13 آذر ماه ماموران گشت کلانتری 144جوادیه تهرانپارس حین گشت زنی در آدرس خیابان بهارآزادی با فردی به هویت "غلام" با خودرو زانتیا سفید که به جرم سرقت لوازم خودرو تحت تعقیب پایگاه چهارم پلیس آگاهی بوده مواجه که با همکاری واحد گشت کلانتری جهت دستگیری وی از دو سمت اقدام  شد که متهم به محض مشاهده مأمورین به اتفاق همسر و فرزندش اقدام به فرار نمود.
 
بلافاصله ماموران با صدای بلند به وی دستور ایست داده که توجهی ننموده و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح با اسلحه اقدام به شلیک یک تیر مشقی به صورت هوایی و 4 تیر جنگی به سمت لاستیک عقب خودرو نموده که باز هم راننده توجهی نکرد و به صورت رو در رو عمداً با ماشین کلانتری برخورد کرد.
 
در ادامه مامور گشت نیز با مشاهده این وضعیت با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک 5 تیر جنگی به سمت لاستیک جلو خودرو نموده که نهایتاً موفق به دستگیری متهم گردید و به همراه خودرو به کلانتری منتقل گردید .
 
سرهنگ امیرهوشنگ امیری رییس کلانتری 144جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم به همراه خانواده اش در این تیراندازی هیچ آسیبی ندیده اند و در مجموع تعداد 10 تیر (2 تیر مشقی و 8 تیر جنگی ) شلیک شده است.