۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

جلسه درخشان با بازیکنان در رختکن

حمید درخشان قبل از آغاز تمرین جلسه‌ای با شاگردانش در رختکن برگزار کرد.
کد خبر : ۲۱۳۱۹۳
صراط: تمرین امروز (یک‌شنبه) پرسپولیس در حالی پشت درهای بسته مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد که محمود خوردبین به خبرنگاران اطمینان داده بود می‌توانند تمرین را از نزدیک تماشا کنند اما این اتفاق رخ نداد و اصحاب رسانه که تعدادشان از هواداران بیشتر بود، اجازه ورود به مجموعه را پیدا نکردند.

* فقط 2 هوادار برای تماشای تمرین سرخپوشان به مجموعه درفشی‌فر آمده بودند که آنها هم پشت در ماندند.

* یکی از لیدرهای استقلال که از طرفداران سرسخت علیرضا منصوریان هم هست با حضور در محل تمرین سرخپوشان برای لیدرهای این تیم کری خواند.

*لیدرهای پرسپولیس از شنیدن شایعه استعفای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی به شدت خوشحال شده و به همین مناسبت بین خودشان و معدود هواداران حاضر شیرینی پخش کردند.

* حمید درخشان قبل از شروع تمرین جلسه‌ 15 دقیقه‌ای با بازیکنان برگزار کرد و از آنها خواست توجهی به مسائل پیرامون باشگاه نکرده و فقط روی بازی با فولاد خوزستان تمرکز کنند. این در حالی بود که بازیکنان با توجه به زندانی شدن مدیرعامل باشگاه نگران دریافت‌های هفتگی خود بودند.

* رضا حقیقی و پیام صادقیان به طور جداگانه و زیر نظر کادر پزشکی تمرینات سبکی را پشت ‌سر گذاشتند.

* تنها غایب تمرین حسین عبدی بود.

* محمد پنجعلی در کنار زمین حضور داشت و تمرین سرخپوشان را زیر نظر گرفت.

* مهدی طارمی به دلیل کشیدگی کشاله ران تمرین نکرد و محمد نوری نیز با کسب اجازه از کادر فنی برای آب درمانی به استخر مجموعه رفت.

* انگیزه مکانی در تمرین بسیار بالا بود در شرایطی که نیلسون به خاطر درد انگشتی که داشت ترجیح داد تمرین نکند. او از لحاظ روحی نیز در شرایط مناسبی قرار نداشت.

*هادی نوروزی بعد از رهایی از بند مصدومیت در تمرین گروهی شرکت کرد.

*تمرین حفظ توپ و فوتبال درون تیمی از مهمترین بخش‌های تمرین بود.

* تمرین فردا (دوشنبه) ساعت 15 و پشت درهای بسته مجموعه درفشی‌فر برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم