۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

بازداشت متجاوزان به حریم خصوصی در مشهد

اعضای شبکه‌ای که با حمله‌ور شدن به خانه‌ها وحشت‌آفرینی می‌کردند از سوی پلیس مشهد دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۱۳۳۱۳
صراط: اعضای شبکه‌ای که با حمله‌ور شدن به خانه‌ها وحشت‌آفرینی می‌کردند از سوی پلیس مشهد دستگیر شدند.

سرهنگ حجت نیکمرام فرمانده پلیس مشهد گفت: در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی به طور ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت و تیم‌های آگاهی کلانتری خلق آباد در این مأموریت ضربتی توانستند ۳۱ نفر از عاملان شرارت و ناامنی را دستگیر کنند.

سرهنگ نیکمرام افزود: مأموران در این عملیات ضربتی با قاطعیت و سرعت عمل 31 شرور را تحت تعقیب قرار دادند و آنان ساعت 10:30 شب هشتم آذرماه به خانه‌ای در حوالی مشهد حمله‌ور شده و با تهدید چاقو و شمشیر اقدام به تخریب شیشه‌های خانه‌ها کردند.

وی ادامه داد: این اقدام شرورانه باعث ترس و وحشت سه زن و مردی شد که از ساکنان این خانه هستند و مهاجمان سپس با دو خودروی پاترول و پژو پارس از صحنه متواری شدند که با اعلام موضوع به پلیس ۱۱۰، ردزنی‌های اطلاعاتی آغاز شد و زمانی که این مردان شرور قصد حمله‌ور شدن به خانه دیگری را داشتند مأموران آنها را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده پلیس مشهد اظهار داشت: در این عملیات ۳۱شرور از اعضای شبکه اخلال در نظم و امنیت عمومی و نزاع‌های دسته‌جمعی دستگیر و ۹ خودرو به همراه تعداد زیادی شمشیر، قمه و چاقو کشف شد.

سرهنگ نیکمرام تصریح کرد: تحقیقات ابتدایی در این باره حاکی از آن است که 31 مهاجم به علت اختلافات قبلی و کینه‌ورزی‌های قدیمی نزاع‌های دسته‌جمعی راه می‌اندازند که این اقدام شرورانه آنها باعث ترس و وحشت خانواده‌های زیادی می‌شود.فرمانده پلیس مشهد خاطر نشان کرد: تحقیقات گسترده پلیسی درباره شناسایی دیگر اعضای این شبکه و همچنین افراد فراری که طرفین درگیری هستند آغاز شده است.
منبع: ایران