۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

پلیس قلابی دستگیر شد

تبهکاری که خود را مأمور پلیس پیشگیری تهران معرفی کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر : ۲۱۳۳۱۵
صراط: تبهکاری که خود را مأمور پلیس پیشگیری تهران معرفی کرده بود، دستگیر شد.

سرگرد «حسن نورآبادی» رئیس کلانتری 147 گلبرگ در این باره گفت: شامگاه یکی از روزهای آبان ماه مأموران کلانتری 147 مشغول گشتزنی در خیابان دماوند بودند که متوجه پرسه‌زنی و حرکات مشکوک مرد جوانی شدند.

مأموران در مواجهه با این مرد از او علت حضورش در خیابان و چرایی نحوه رفتارش را سؤال کردند که این مرد خود را حیدر معرفی کرده و در حالی که هراسان به نظر می‌رسید به مأموران گفت  دقایقی پیش در خیابان داوری از سوی گروهی موتورسوار مورد زورگیری قرار گرفته است.

رئیس کلانتری 147 گلبرگ با اشاره به اظهارات این مرد افزود: این مرد مدعی شد کیف دستی‌اش به همراه کارت شناسایی پلیس و دو چکش با تهدید چاقو از سوی موتورسواران ربوده شده و آنان گریخته‌اند.

سرهنگ نورآبادی با بیان اینکه مأموران اقدام به بررسی موضوع کرده و به منظور اطمینان از گفته‌های این فرد مبنی بر اینکه کارت شناسایی پلیس را به همراه داشته شماره پرسنلی‌اش را درخواست کردند و وی نیز با اعلام شماره‌ای مدعی شد از کارکنان پلیس پیشگیری تهران است.

وی با اشاره به انجام بررسی‌های پلیسی اظهار کرد: در بررسی‌ها مشخص شد چنین مردی جزو مأموران پلیس نیست که پس از آن وی به بیان گفته‌های ضدونقیض روی آورد و مأموران نیز اقدام به بازرسی از اموال وی کردند که در بازرسی از این وسایل یک برگه نامه پرینت زندان که در آن آمده بود وی به دلیل جعل عنوان مأمور و اسناد رسمی و استفاده از اسناد جعلی و سرقت خودرو و مدارک محکوم به دو سال و 6 ماه حبس و تبعید شده است، کشف شد.

رئیس کلانتری 147 گلبرگ افزود: با کشف این نامه در این خصوص پرونده‌ای برای مرد زندانی تشکیل و وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شد.
منبع: ایران
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم