۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

سارقان سیم برق اصفهان دستگیر شدند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان اعضای باند 9 نفره ای که در سطح شهر اصفهان و شهرستان های دیگر استان اقدام به سرقت ترانس، سیم و کابل برق می کردند دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۱۳۳۳۷
صراط: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان اعضای باند 9 نفره ای که در سطح شهر اصفهان و شهرستان های دیگر استان اقدام به سرقت ترانس، سیم و کابل برق می کردند دستگیر شدند.

سرهنگ'ستار خسروی' رییس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت ترانس و سیم برق و خسارت به شبکه توزیع برق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
 
وی گفت: در این زمینه کارآگاهان توانستند سرانجام ظرف یک هفته کار و تلاش شبانه روزی مخفیگاه این باند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و هماهنگ اقدام به دستگیری اعضای آن کردند.
 
وی با بیان اینکه این اعضای این باند 9 نفر و غیر بومی هستند اظهار کرد : متهمان پس از دستگیری به 50 فقره سرقت در شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان اعتراف کردند.
 
رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به فروش 4 هزار کیلو سیم مسی برق توسط سارقان تصریح کرد: در این زمینه بلافاصله مالخران این پرونده نیز شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر و همراه سایر متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس