۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۱

اکرمی: احمدی​نژاد احاطه به قانون ندارد

مایه تاسف است که ایشان هم در معرفی وزیر به مجلس و هم در پذیرش موضوع قانون، تعلل می​کند.
کد خبر : ۲۱۳۴۵
یکی از نمایندگان تهران سخنان امروز رئیس​جمهور را از سر عدم درک صحیح از قانون دانست.

سیدرضا اکرمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت​وگو با خبرآنلاین، در واکنش به سخنان امروز رئیس​جمهور که گفته بود، «عده‌ای درتلاشند دولت رابه اقدام خلاف قانون متهم کنند» و تاکید کرده بود که نمایندگان و مجلس نباید در اجرای قانون دخالت کنند، گفت:ما مدتی است که تشکیل وزارت تربیت ورزش وجوانان را در مجلس تصویب کرده​ایم اما متاسفانه هنوز وزیر معرفی نشده است و از زمان قانونی آن هم گذشته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دولت «وزارت مسکن و راه» را در یکدیگر ادغام کرده و علی نیکزاد را به عنوان سرپرست تعیین کرده است، افزود: اما دولت نه شرح وظایف وزارتخانه جدید ناشی از این ادغام را به مجلس داده نه وزیری معرفی شده است. حتی مدت سرپرستی نیکزاد هم تمام شده و ادامه حضور وی در این وزارتخانه محل سوال است.

نماینده تهران با اشاره به اینکه در ماده 53 قانون برنامه پنجم آمده است که شرح وظایف وزارتخانه​های ناشی از ادغام باید برای تایید به مجلس بیاید و لزوم معرفی وزیر هم امری مشخص است، ادامه داد: اشکال کار آقای احمدی​نژاد این است که چون سابقه نمایندگی ندارد، احاطه کافی هم به قانون ندارد و مشاورینش هم مشاوره درستی به او نمی​دهند یا او به آنها گوش نمی​دهد!

اکرمی با بیان اینکه ادغام دو وزارتخانه مساله جدیدی نیست، یادآور شد: در گذشته دو وزارتخانه جهاد و کشاورزی در هم ادغام شده و قبل از آن هم وزارت سپاه و دفاع در هم ادغام شدند. هربار هم شرح وظایف وزارتخانه جدید در مجلس تصویب و وزیر جدید برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شد. این یک روال قانونی مشخص است و رئیس جمهور هم باید تابع آن باشد. ایشان باید بداند که نمایندگان به آقای نیکزاد به عنوان وزیر مسکن رای داده​اند نه وزیر مسکن و راه.

وی با ابراز تاسف از اینکه رئیس​جمهور، امور بدیهی را مورد توجه قرار نمی​دهد، ادامه داد: مایه تاسف است که ایشان هم در معرفی وزیر به مجلس و هم در پذیرش موضوع قانون، تعلل می​کند.

به گفته وی، همین رویکرد رئیس​جمهورسبب شد تا نمایندگان از ظرفیت قانونی خود استفاده کرده و در جلسه دیروز به تصمیمات اخیر احمدی​نژاد تذکر دهند. اکرمی با اعتقاد بر اینکه این تذکرات، احمدی​نژاد را آشفته کرده است، متذکر شد: تفسیر قانون عادی به عهده مجلس و تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان است. اگر دولت هخم ابهامی دارد، درخواست استفساریه کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با ابراز بی​اطلاعی از اینکه چرا دولت به جای استفساریه، چنین مباحثات رسانه​ای را به راه انداخته است، خاطرنشان کرد: برای ختم شدن این غائله، جمعی از نمایندگان درخواست تفسیر ماده 35 قانون برنامه پنجم را تهیه کرده​اند که بعد از پایان تعطیلات مجلس ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۲
نه فقط حاج آقا اکرمی و سران فرقه ی سبز

احاطه ی به قانون دارند!!!

آقای اکرمی، شما بدانید که هر قدر هم
دکتر احمدی نژاد راه را اشتباه برود،

باز هم یک تار موی حاج محمود احمدی نژاد رو با کل هیکل سران خبیث فتنه سبز اموی و پدر معنوی جریان فتنه 88 عوض نخواهیم کرد.

***ما با ولایت زنده ایم***
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شتر در خواب بیند پنبه دانه آقای تنکابن
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا شفا بده اين حامي جريان منحرف حلقه دولت رو ....... حاضرين هر كي موافقه اعلام كنه
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موافقم شفا بده
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صحيح است شفاشون بدهد انشالله
بسيجي با بصيرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انشالله شفا بگيرن با ضد ولايتي هاي جريانهاي ديگه
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حتماً هستم اينو خفن
علي كرجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ولي بعيد ميدونم شفا بگيرن بدبختا
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تنكابن تو با ولايت زنده نيستي با مش .... و جن زنده هستي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تورو خدا توجه كنين به اظهارات اين مردك ... خنده تون نميگيره از افكار حاميان جريان منحرف ؟؟ لامصبا .........................................................!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تنكابن هوا چطوره اونجا ؟؟ احتمالاً بدجوري بارونيه ، نه ؟ آخه مثل اينكه نم كشيدي !
عاشق ولايت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره تو راس ميگي تنكابني همه نادرست و دروغ ميگن الا رئيس جمهور و دارو دسته ش .... همه خزعبلات مي بافن به جز اونا ، همه مردم (بلانسبت مردم) نميفهمن به جز اوونا ، و از عشق به ولايت هم كه چيزي كم ندارن فقط بعضي موقعها يه گردنگشي هايي جلو رهبر ميكنن اما عيب نداره اونم رابطه پدر و فرزنديه راه دوري نميره ! مهم اينه كه كنار نميرن تيرها به آقا (منظورشون امام زمانه احتمال زياد) بخوره ...
خاک پای سید علی از کرمانشاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی از تنکابن خیلی افراطی و بی بصیرت هستی
امثال شماها باعث میشید که جلبک های سبز به ولایتی های با بصیرت شک کنن
چشماتو باز کن
کورکورانه طرفداری نکن
من خودم به دکتر احمدی نژاد رای دادم
اما خراب کرده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایول داری علی جان"""""

**جانم فدای رهبر**

**زنده باد احمدی دلاور**
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام بر هموطن عزیزم از کرمانشاه

عزیزجان من قصد جواب دادن به کامنت دوستان رو نداشتم! زیرا اکثرا از ادبیات غیر مودبانه استفاده می نمایند و متاسفانه این کار زشت رو هم با نام ولایت انجام می دهند!

ولی چون جنابعالی در بین آن عزیزان تقریبا مودبانه تر، برخورد نمودید. لذا خدمت شما عرض می کنم که:

عزیزجان من که تمامی کارهای دولت رو تایید ننمودم! ما هم به جریان انحرافی درون دولت و شخص مش............. انتقاد جدی داریم.

ما هم به تعبیر حضرت آقا، از غفلت اخیر در مورد عزل وزیر محترم اطلاعات انتقاد جدی داریم!

ولی آیا این دلیل می شود که کلیّت دولت خدمتگزار رو زیر سوال ببریم؟! و خدمات بی نظیرشان رو نفی نمائیم؟!

خدا وکیلی کدام رییس جمهور رو سراغ داشتیم که اینقدر کاری بوده و تلاش شبانه روزی نماید؟!

عزیزم، آیا قبول دارید که حضرت آقا ما را امر به حمایت از دولت و پرهیز از دامن زدن به اختلاف و شعله ور نمودن دروغ بزرگ تقابل دولت با ولایت نموده اند؟!

آیا قبول دارید که آقا، نفی حاکمیت دوگانه نموده اند؟!

عزیز کرمانشاهی، به مولا امام عصر(عج) قسم که بنده عاشق ولایتم. از بچه گی عشق به ولایت مخصوصا عشق به شخص امام خامنه ای در وجودم نهادینه شده! و حاضرم، عزیزترین بستگانم و حتی والدینم رو فدای آقا نمایم!

آیا ولی امر و مقتدایمان، راضی به اینطور برخوردهای سلبی و حذفی می باشند؟!

آیا ما که در راستای دستور و امر حضرت آقا مبنی بر حمایت از دولت و شخص دکتراحمدی نژاد، از ایشان حمایت می کنیم، گناه کبیره مرتکب شده ایم که این گونه مستحق بی احترامی و لعن و فحاشی دوستانیم؟!

عزیز خاک پای حضرت سیدعلی، بنده معتقدم که این فحّاشیها و بی ادبی ها که متاسفانه با نام ولایت صورت می گیرد نشأت گرفته از ضعف تقوای دوستان می باشد!

وگرنه اگر غیر از این بود، مگر یک نیروی ارزشی در جواب نیروی ارزشی دیگر اینگونه مستمسک به ادبیات به دور از تقوی و انسانیّت می شود؟!

مامگر در فضای واقعی و بیرون از اینترنت، دقت کامل و احتیاط نمی کنیم که به، شخصی بی احترامی ننمائیم و باعث رنجش طرف مقابل نشویم، زیرا این کار حق النّاس می باشد. و جز با رضایت صاحب حق و حلالیّت وی این گناه ما مورد ببخشش واقع نخواهد شد! زیرا خداوند متعال فقط حق اللّه را می بخشد!

پس چه فرقی بین فضای واقعی و فضای مجازی می باشد که اینگونه باعث هتک حرمت دیگری شده و مرتکب حق الناس می شویم؟!

در هر حال ما باید در محضر خدا باشیم. و او را در نظر بگیریم! بایستی از غفلت از یاد خدا و مرگ دوری نماییم!

ما برای تفریح در سایت نمی آییم که با تمسخر دیگران بخندیم و شادی کذایی نماییم! منشأ تمامی گناهان و طغیانها دوری از یاد خدا و فراموشی مرگ است!

تازه ما باید در فضای مجازی بیشترین احتیاط رو نموده و جانب تقوی رو بگیریم! زیرا در فضای مجازی امکان دسترسی و حلالیّت گرفتن از طرف مقابل وجود ندارد!

آیا حضرت آقا، اینگونه رفتار رو می پسندند؟!

مگر آقا نفرمودند که بنده قائل به جذب حداکثری و دفع حداقلی می باشم؟!

آیا اگر ما هنر جذب مخالف را نداریم، باید نیروی ارزشی و حزب اللّهی رو هم از دست بدهیم؟!

آیا رفتار شهدا هم اینگونه بود؟! واللّه ما باید بدنمان به لرزه بیفتد، که در فضای مجازی مرتکب حق النّاس شده و این در حالی استکه دسترسی به صاحب حق، جهت گرفتن رضایت و حلالیّت از وی را نداشته باشیم!!!

ولی امر، دستور حمایت از دولت صادر نمودند، و ما هم بدون کوچکترین چون و چرا بایستی تبعیّت نمائیم!!!

اصلا بر فرض محال، بنا را بر این بگذاریم که دولت آشکارا در مقابل رهبر ایستاده باشد، ولی چون آقا، امر به حمایت نموده اند، ما هم حمایت خواهیم نمود!

عاشق تابع امر معشوق می باشد!!! و باید رنگ و بوی معشوق بگیرد!!!

نیازی نیست، ولایت مداری بنده رو دوستان تایید و یا رد نمایند! همین قدر که تمام وجودم سرشار از عشق به رهبر و مقتدایم است، کفایت می کند!

و امیدوارم که چون به جهت اقتضا ننمودن سن ما، در زمان امام راحل (ره) نتوانستیم جزو سربازان آن عزیز و شهدای در رکابش باشیم، این توفیق رو داشته باشیم که در راه حضرت آقا سید علی عزیز، به شهادت برسیم!

پس حمایت ما از دولت بدون قید و شرط و مطلق نیست! و دلیل حمایت هم امر ولائی حضرت آقا می باشد!

همچنین مش............. را تایید نمی کنیم! و دکتراحمدی نژاد رو هم مساوی و موازی با سران خبیث و خائن فتنه و ها............ پدر معنوی فتنه 88 نمی دانیم و نخواهیم هم دانست!

عاقبتت ختم به خیر و سعادت (شهادت) باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا امّ الشّهدا فاطمة الزّهرا***
سیفی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان اینجا نه جای دشمنی است و نه دعوا این فضا فقط برای تبادل نظر ایجاد شده است
ضمنا بنده با نظر اول آقای علی از تنکابن مخالفم اولا توهینی که در جمله ی اول هست بسیار نا بجاست و دوما اینکه شما می فرمایید هر چقدر احمدی نژاد راه را اشتباه برود باز هم یک تار موی حاج محمود احمدی نژاد رو با کل هیکل حالا هر کسی عوض نخواهیم کرد نشان از طرفداری کورکورانه و بدور از منطق شماست
شما طوری نوشته اید که حتی اگر احمدی نژاد تا طبعیت نکردن از ولی هم در اشتباه خود پیش برود (که رفته) باز هم برای ما عزیز است
نه عزیزم خط قرمز ما لایت است و لا غیر و به قول صراط ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم
احمدی نژاد هم با تمام خدماتی که به مردم مخصوصا شهرستانها ارائه کرده اگر قدم کج بردارد رانده خواهد شد
کاش به جای درجا رد کردن سخنان آقای اکرمی کمی تعقل می فرمودید
همینجاست که فرمودن تفکر عبادت است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا اين تنكابني بايد بدونه كه عرق ملي رو بايد به عرق شمالي پرستي و گيلكي پرستي ترجيح بده!! ثانيا با اين بي بصيرتي نه ميدوني جريان فتنه سبز چي بوده و نه قابليت درك اين رو كه فتنه سبز و قرمز و زرد نداره، هر كس با ولايت دربيافته فتنه گره. مي خواد حاج محمود باشه يا حاج اسفنديار يا حاج گرشاسپ يا حاج آرشام يا حاج اردشير يا حاج اشكبوس يا حاج كوروش و يا هر حاج مكتب ايراني ديگه...!!
بسيجي با بصيرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرين ناشناس عزيز ، در 3 - 4 خط حرف حساب زدي و نشون دادي ولايي هستي ، نه مثل بعضيا كه متري مطلب مينويسن ، منتها دريغ از درستي و سلامت ، همش نفاق و توهم و به در و تخته زدن و توهم 35 ميليون راي
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با عرض سلام خدمت برادر عزیزم، جناب بسیجی بابصیرت!

فقط خدمت حضرتعالی عرض می کنم، که امیدوارم به خاطر تهمت نفاق و...! که به بنده زده اید، خداوند از سر تقصیرات شما بگذرد و جوابی برای قبر و قیامت خود داشته باشید!

دوست عزیز، مطالب مربوط به بنده در کامنتت، پُر بود از تهمت و سوء ظنّ، که به خود خانم حضرت زهرا «س» قسم، هیچکدامش صحّت نداشت!

عاقبت به خیر باشی دوست عزیز

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا مادر سادات، بی بی زهرا***
علی رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۳
ببینم این اکرمی نکنه فکر کرده الان ما حرف دکتر احمدی نژاد عزیزمونو رها میکنیم میگیم اکرمی ! درست میگه!!!!!! شما کی هستی اصلا؟؟؟!!! لابد شما قانون رو میشناسی!!!!! یکی دو سال قبل معلوم شد چقدر خوب قانون رو میشناسید... حرف دکتر برای ما سنده.مجلس داره از اختیاراتش سو استفاده میکنه و قصد جو سازی داره.کاملا معلومه و این کارشونم هدفمنده.
احمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو غلط كردي .... تو مواظب باش خودتو رها نكني !!!!!!!
ضد مستر مش .....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كمتر جفنگيات بباف
نادم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدايا پروردگارا ما چه گناهي كرديم كه به عقوبت تحمل چنين موجوداتي رسيده ايم ؟
خدايا العفو العفو
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا علي رضا
مرحبا زنده باشي.
تندرو ها و نوچه ها. وگنده جوجه ها


خيال ميكنند به بهانه تبعيت از ولايت . مجوز دارند به احمدي نژاد وطرفدارانش تهمت بزنند و انها را به منحرف بودن وشيطان برستي متهم كنند
اما بدانيد كه اين فتنه هم با شكست مدعيان دروغين به اتمام ميرسد
زنده باد محبوب ترين رييس جمهور جهان محمود احمدي نژاد
سیفی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب علیرضا
برادرم قبل از هر چیزی همیشه به یاد داشته باش که گوینده در درجه ی دوم اهمیت است و اصل کلامی است که گفته شده
و بعد: اینکه حرف دکتر برای شما سنده خودش جای چند صفحه بحث داره اما خیلی کوتاه باید بگم سندیت با قانون اساسی و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای است و بس
خریدن یک کتاب قانون آنچنان هم کار سختی نیست
شاید قانون کمی ها و کاستی هایی هم داشته باشد اما نظر شخصی بنده این است که با قانون فعلی کشور باید کج دار و مریز و برادرانه تا کنیم تا کم کم و به مرور کاستی ها بر طرف بشه
کار آقای دکتر احمدی نژاد که بی توجه به قوه ی مقننه به هر کاری که مشاورانش بگویند مبادرت می ورزد اصلا پسندیده نیست
اداره ی کشور خاله بازی نیست که اینقدر به بازی گرفته شود
کاش کمی از غرورش می کاست و جای مش...... گوش به فرمان امام خامنه ای بود تا به قانون پابند بماند
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاي سيفي زاده اين آقاي علي تنكابن يا همون آزادپي و اعوان و انصار جريان انحرافي صحبتهايي ميكنن ، وقتي جوابشونو ميديم ،‌جواب متقابل سوالات و مطالب مارو نميدن ، فقط مغلطه ميكنن ! و يه چيزيايي ميگن ولي خودشون هم اونارو قبول ندارن ! مثلاً ميگن احمدي نژاد را تا زماني قبول داريم كه با ولايت باشه ! اما وقتي بهشون ميگيم در فلان مورد در مقابل حكم آقا چكار كرد و .... چكار كرد و اين چه رويه اي هست كه احمدي نژاد در پيش گرفته ؟ اين بندگان خدا نه تنها جوابي به اين مسائل نميدن ، صرفا مغلطه كرده و ميگن احمدي نژد عاشق ولايته ، شما (يعني ما) طرفداران فتنه سبز ! هستين ! شما جريان تماميت خواه هستين ! جيره شمارو احمدي نژاد قطع كرده و ..............!!!
حالا برادر سيفي زاده امثال ماها كه در بالا ميبينين چيزي كه لياقت اين آدماس تحويلشون ميدن كلي با زبان منطق و مستدل با اينها صحبت كرديم اما همون راهي رو ميرن كه به عدم جوابگويي منتهي ميشه و البته يه جورايي ميشه حدس زد كه منظور اينا از اعتقاد به ولايت ، اعتقاد و ارتباط مستقيم با امام زمان عج الله هست ، يعني ميگن از اونجايي كه ارتباط مستقيم با آقا امام زمان داريم (موضوع هاله نور .... يا احمدي نژاد كنار نميره تا تيرها به آقا نخوره و نميگن منظورشون از آقا كي هست ، يعني دو پهلو حرف ميزنن كه البته مشخصه كه منظورشون آقا امام زمانه و ....
لذا از شما برادر عزيز خواهش مي كنم كمي زحمت بكشين و با استدلال و منطق باهاشون صحبت كنين تا ببينين به نتيجه اي ميرسين ؟
هر چند راه فوق برادران كمي تند هست اما اين جريان انحرافي بدجوري منحرفن !!!
سیفی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر محترمم جناب آقای حسین بنده با حرف های شما مولفقم اما با شیوه ی پاسخگوییتون نه
بنده هم مثل شما از اینکه هنوز کسانی هستند که با خوندن این همه خبر و تحلیل و با قدرت تفکری که خدا عنایت فرموده دست از حمایت بی چون و چرای یار غار مش.... بر نمی دارند متاسفم
البته مثل شما علی از تنکابن و امین و مهدی از مشهدی و آزاد پی رو در یک سطح نمی بینم اما با نظر همه ی این دوستان مخالفم و گاهی از خواندن نظراتشان از شدت تعجب مات می مانم
دوستانی که حرف هیچکسی برایشان مهم نیست جز طرفداران احمدی نژاد درست است که علی و امین و مهدی می گویند طرفداران مش..... نیستند اما با طرفداری از دکتر بی شک دارند از مش... دفاع می کنند با وجود این همه روشنگری هایی که صورت گرفته اینکه این دوستان هنوز در موضع خودشان هستند جای بسی تعجب دارد و بی شک نشان از این است که این دوستان نه اینکه خواب باشند بلکه خود را به خواب زده اند
آدمی که خوابیده رو می شه بیدار کرد اما اونیکه خودشو زده به خواب رو نه
من ترجیح می دم برای بیدار شدن این افراد که خود را به خواب زده اند انرژی هزینه نکنم چون در پایان ضرر کرده ام نه تنها این دوستان بیدار نخواهند شد بلکه انرژی بنده هم هدر رفته است
من فکر می کنم ما بهتر است جای پاسخگویی به این دوستان در کامنت های جداگانه ای به اظهار نظر شخص خودمان بپردازیم و به شبهاتی که این دوستان ایجاد می کنند بدونه ذکر نامشان پاسخ بدهیم
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقاي سيفي زاده بخدا اعصابم با صحبتهاي اينا بهم ريخته ، موندم اينا چيو ميبينن و چيو نمي بينن ؟ نگرشون به ولايت چطوره ؟ چه چيزي رو ولايت پذيري و چه چيزي رو غيرولايي بودن تفسير مي كنن !!
شايد اينام مسحور شدن يه جورايي ....
بنظر شما نبايد با اينا مباحثه كرد ؟ مثلاً با آقاي امين زنده به عشق احمدي و مهدي از مشهد ؟
سیفی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حسین آثا به نظر بنده مباحثه و قتی که نتیجه نداشته باشد و به عبارتی وقتی مرود میخ آهنین در سنگ تلف کردن انرژی برای پاسخگویی به چنین افرادی است و همچنین تاثیرات عصبی که بی شک شما هم مثل بنده بعد از خواندن کامنت های این گروه به سراغتان می آید لزومی ندارد
اگر توجه بفرمایید بنده تا حرفی برای زدن نداشته باشم کامنت نمی زارم چون در مقام پاسخ دادن بر نمیام و ترجیح می دم همون انرژی و صرف دفاع از همفکران خودم و پیروان امام خامنه ای کنم نه بحث کردن با این گروه یک دنده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۳
اين بچه از اول لجباز تربيت شده اگر باور نمي کنيد ازمادرش بپرسيد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
** چی شده که شیاطین جیغ میزنند؟؟؟؟؟ **
سیفی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادرم امین زنده به عشق احمدی دلاور بنده پیگیر کامنت های شما در مطالب گوناگون هستم لطفا رعایت ادب بفرمایید و فضای باز تبادل نظر را به تشنج نکشانید البته روی سخن بنده فقط با شما نیست خیلی های دیگر هم همینکار را می کنند و بنده به تمام عزیزان به عنوان یک برادر به ظاهر بزرگتر متذکر خواهم شد شما تنها مخاطب بنده نیستید
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاي سيفي زاده آقايان امين زنده به عشق ، علي تنكابن ، مهران آزادپي ، مهدي از مشهد يه مسير رو طي ميكنن با لحن و گويش هاي متفاوت كه همگي در راستاي حمايت افراطي و بدون دليل منطقي از جريان انحراف رو پيگيري ميكنن
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر سيفي زاده
اولا من در كلام اقا امين بي احترامي نديدم
دوما . القاب وعناويني مانند شيطان برستي . و جن و رابطه با امام زمان و خوارج را دوستان با ادب جنابعالي باب كردند و ضمن توهين و تمسخر رييس جمهور محبوب. و طرفدارانش . اين القاب را به انان نسبت دادند . ان موقع شما كجا تشريف داشتيد
سیفی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادرم مهدی عزیز همینکه ما کسی رو شیطان صدا بزنیم خود بی ادبی است
مسائلی را که فرمودید دوستان بنده باب کرده اند مسائلی هستند که در حال حاضر هر کسی می داند از کجا شروع شده از کدام امامزاده و تئوریسینش الان کجاست
برادرم بنده به عنوان برادر بزرگتران از شما عاجزانه تقاضا دارم با چشمی بازتر به مسائل بنگرید همه چیز همانی نیست که ما میبینیم
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقاي سيفي زاده برادر بزرگتر من سلام. البته من جواب سوالي كه كردم رو نگرفتم .وشما در جواب به من مسايل ديگري رو مطرح كرديد .حالا بگذريم

كلمات جن و شيطان و ... از هر كجا كه شروع شده باشه. ايا نسبت دادن ان به رييس جمهور محبوب.و طرفدارانش. كار خوبي است
لطفا كتمان نكنيد . بلكه رجوع كنيد به كامنت هاي رفقايتان . البته اسامي انها را خوب ميدانيد . نيازي به معرفي نيست.
ضمنا اقاي جنتي در خطبه ها . ضمن دفاع از خدمات دولت . نسبت دادن جريان انحرافي به دولت ومسولان را رد كردند.محض اطلاع
يكشنبه شب هم منتظر سخنان رييس جمهور باشيد.
جناب سيفي زاده از برخورد مودبانه شما تشكر ميكنم . اميدوارم . الگويي باشه براي خودم و كساني كه ميدونم حتما كامنت هاي من رو دنبال ميكنند. در جوار بارگاه منور اقا براي همه مخالفان و موافقان خودم ارزوي سلامتي دارم
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا مهدی از مشهد مقدّس و امین جان زنده به عشق احمدی، دوستتان دارم و دمتان گرم.

بعضیها که دم از برادر بزرگتر بودن، می زنند و فقط خود را برحق می دانند. نیز کمی فکر کنند که شاید خود هم اشتباه نمایند!

نه این که به جای استراحت، نصف شب بیایند و دیگران را نصیحت و به افراطی بودن متّهم نمایند!!!

اگه با منطق این گونه عزیزان بخواهیم پیش برویم، به جای جذب حداکثری مدّ نظر حضرت آقا، بایستی همه رو به اتهام ضد ولایتی بودن طرد و رد، نمائیم. اعمّ از مخالف و موافق!!!

ایکاش همین آقایان مدعی رهرو ولایت، یکبار دیگر سخنان امام خامنه ای را در جمع مردم استان فارس و در حمایت از دولت و شخص دکتراحمدی نژاد، مرور می کردند!

بلکه با مرور سخنان حضرت آقا، با وظیفه ی خود آشنا شوند! و با سخنان حضرت آقا گزینشی برخورد ننمایند!!!

و اما آن عزیزی که در بالا گفته، ما جواب سوالش رو نداده ایم و از جناب سیفی زاده درخواست راهنمائی نمودن و هدایت! ما را داشته است، باید عرض نمایم که:

عزیزجان، مطالبی که منطقی نباشد و از روی احساسات و با الفاظ بی ادبانه، صادر شود، نیازی به جواب مجدّد ندارد!

زیرا بارها جواب داده ایم ولی باز شما به جای احترام و تکریم مخاطب، او را (زبانم لال) به ضدیت با ولایت فقیه، محکوم نموده اید!!!

لذا جواب مجدّد دادن به این گونه کامنت های بی ادبانه و غیر منطقی، جز هدر دادن وقت شریف و تکرار مکرّرات، نتیجه دیگری را در بر نخواهد داشت!!!

به همان عزیز، عرض می نمایم که خود شما چرا جواب کامنت هایم رو نمی دهید!!! یک مورد آن در همین بالا و در خطاب بزرگواری از کرمانشاه می باشد و موارد دیگر...!،

پس لطف نمائید و جواب بدهید! جواب مودبانه و منطقی می خواهم!!!

البته این بزرگوار برخلاف دیگران، قبلاً از ادبیات مودبانه تری استفاده می نمود.

ولی نمی دانم که چرا در ایشان استحاله پدید آمده و نگرش ایشان در استفاده از ادبیات محترمانه تغییر نموده است!!!

عاقبت همه ما ختم به خیر و سعادت «شهادت» باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت زهرا***
مهدي از مشهد.مهدي از مشهد.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
خطاب به برخي ناشناسها و گنده جوجه ها ونوكرها و نوكرچهه ها
باز مجبور شدم كه موتورم رو يكبار ديگه روشن كنم.
برادران وخواهران صراط
چند روزي است كه مدعيان دروغين ولايت
با تشكيل دادن چند نفر نوكرچه
من و طرفداران احمدي نژاد را ومتهم به انحراف و مش........... و حتي دربرخي ازكامنت ها . ما را به شيطان برستي وجن و... متهم كرده .كه البته اين كارها را با القاب وعناوين فريبنده و.بكاربردن احاديث به طور زيركانه اي تركيب كرده .تا ذهن افراد كم خرد را تشويش گنند
البته به دليل تازه كار بردن اين چند جوجه.گنده
هربار كه كامنت ميدهند و با جواب كوبنده اي مواجه مي شوند باز . نسبت به كامنت قبلي عقب نشيني كرده و باز اتهامات جديدي مطرح ميكنند.
اما از كي تا حالا رهبر عزيزمان مجوز توهيين حتي به مخالفان خود را داده است .
مدعيان دروغين براي گرفتن قيافه حق به جانب از احاديث استفاده كرده و جالب اينجاست كه تفسير اين احاديث هم به نفع خودشان است.اما نميدانند كه تفسير كار هر بيسواد و دروغگويي نيست
من و دوستانم هرسه نفر با نام در صراط كامنت ميدهيم
اما مدعيان دروغين ولايت (البته برخي از نوكرچه ها به نام ممل..). دست به تقلبي تازه زده (كه البته شايد مدعي باشند به اذن رهبر اين كار را انجام دادند)
ادرس ميدهم تا بشناسيد مدعيان دروغين ومتقلبين را
روي صفحه اصلي صراط . روي جمله
(مش......... به دنبال ايراني خالي از اصول اسلامي ) كليك كرده . وارد شويد. در وسط صفحه. كامنتي به نام ممل است كه از جانب مهدي از مشهد و علي وامين صحبت شده.ودر موردي ديگر.در جمله(اميد وارم همه كساني كه از راه حقيقي ولايت دور شده اند. يكي ديگر از همين دروغگوها به نام. ضد دشمن ضد ولايت فقيه. من را متهم به تغيير اسم در كامنت هايم متهم كرده است. در حالي اشت كه همه من را با نام واقعي مهدي از مشهد ميشناسند
حال بايدسوال كرد مدعيان دروغين ولايت با اينهمه تهمت به چند مسلمان تابع رهبر. .
واينهمه رسوايي چگونه اينفدر ادعا ميكنند
جالب ايجاست كه يكي از اين جوجه نوكرها ما را به تقلب و عوض كردن اسم متهم ميكند

مدعيان دروغين ولايت گمان ميكنند هركسي كه چند ايه قران وحديث براي تهمت به ديگران بكار ببرد . اخر ولايت است
ميدانيد كه دارو دسته ريگي جنايتكار .موقع
به شهادت رساندن فرزندان اين مملكت. قران ميخواندند.
متاسفانه اين چند جوجه نوكر نميدانند كه عالم تر از انان زيادند كه با تبعيت از سخنان رهبر عزيزمان. سعي ميكنند اختلافات را در فضاي دوستانه حل وفصل كنند وبهانه به دست دشمن ندهند.
متاسفانه مدعيان دروغين ولايت . در سخنان خود چنان از اذن رهبر صحبت ميكنند كه گويي جز خودشان همه ضد ولايت فقيه ومنافقند . ابلهان بي بصيرت نميدانند انتخاب رييس جمهور محبوب به دليل ولايتمدار بودن اقاي احمدي نژاد بود.
به راستي مكردشمنان در مورد اين مدعيان درو غين كارساز شده و باورشان شده كه احمدي نژاد ضد ولايت و شيطان برست و طراح مستند ظهور است.

مدعيا دروغين ولايت قصد دارند به اذن رهبر . 25 ميليون طرفدار احمدي نژاد را نابود كنند.(به كامنت ها شان رجوع كنيد)
متاسفانه به دليل كر وكورشدن نميتوانند ببينند. چه كسي براي كامنت هايشان سوت وكف ميزنند. بله دشمن. همان دشمني كه همين را ميخواهد
همان دشمني كه قصد داشت طرفداران احمدي نژاد را به جان هم بيندازد
متاسفانه اين چند نفر تند رو و ودروغگو به تبعيت از اربابشان عبدالمالك ريگي. خواسته يا نا خواسته خوش خدمتي بزرگي به دشمن كردند
مدعيان دروغين ولايت هنوز هم نميدانندميليونها. انسان ازاديخواه جهان يكصدا فرياد ميزنند
زنده باد محبوب ترين رييس جمهور جهان محمود احمدي نژاد
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرور سخنان آقاي مهدي از مشهد ، طرفدار پر و پا قرص آقاي احمدي نژاد

بدون شرح : !!!!!
باز مجبور شدم كه موتورم رو يكبار ديگه روشن كنم.
خطاب به برخي ناشناسها و گنده جوجه ها ونوكرها و نوكرچهه ها
با تشكيل دادن چند نفر نوكرچه - البته به دليل تازه كار بردن اين چند جوجه.گنده
اما از كي تا حالا رهبر عزيزمان مجوز توهيين حتي به مخالفان خود را داده است .
اما نميدانند كه تفسير كار هر بيسواد و دروغگويي نيست -
البته برخي از نوكرچه ها به نام ممل..).- كه البته شايد مدعي باشند به اذن رهبر اين كار را انجام دادند) مدعيان دروغين ومتقلبين را - واينهمه رسوايي چگونه اينفدر ادعا ميكنند - جالب ايجاست كه يكي از اين جوجه نوكرها -
متاسفانه اين چند جوجه نوكر نميدانند كه عالم تر از انان زيادند كه با تبعيت از سخنان رهبر عزيزمان. سعي ميكنند اختلافات را در فضاي دوستانه حل وفصل كنند وبهانه به دست دشمن ندهند.- ابلهان بي بصيرت - مدعيا دروغين ولايت قصد دارند به اذن رهبر . 25 ميليون طرفدار احمدي نژاد را نابود كنند.!!!!!!!!! متاسفانه به دليل كر وكورشدن نميتوانند ببينند. -
متاسفانه اين چند نفر تند رو و ودروغگو به تبعيت از اربابشان عبدالمالك ريگي. خواسته يا نا خواسته خوش خدمتي بزرگي به دشمن كردند
مدعيان دروغين ولايت هنوز هم نميدانندميليونها. انسان ازاديخواه جهان يكصدا فرياد ميزنند
زنده باد محبوب ترين رييس جمهور جهان محمود احمدي نژاد .........!!!!!!
منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تاسف تاسف !!!!
غلام (جاده چالوس)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط عزيز با خواندن مطالب !!! مهدي از مشهد واقعاً زبان قاصر است از توصيف ميزان ادب ، بيسوادي ، دور بودن از جريان صحيح اطلاع رساني به اينان ، فقدان يا كمبود ع.... و ش ... ذاتي و ضعف در تحليل مسائل ، تعصبات جاهلانه و كوركورانه طرفداران جريان منحرف ... !
بيسوادي و سطحي نگري ، ضعف در بينش و عدم اطلاع رساني صحيح به اين بنده خدا كه بيداد مي كند بنحوي كه موجب شده تا مطلبي را به اين ترتيب بنگارد ! :

*** متاسفانه اين چند نفر تندرو و ودروغگو به تبعيت از اربابشان عبدالمالك ريگي. خواسته يا نا خواسته خوش خدمتي بزرگي به دشمن كردند.****
شما اين مطلب را تحليل و تفسير كنيد ما كه چيزي عايدمان نشد. نفهميديم منتقدان احمدي نژاد و جريان انحراف چه ربطي تندروها دارن ! چه چيزي را دروغ مي گويند ، اربابشان عبدالمالك ريگي است !! ، اگه ارباب ريگي است كه ديگه نيازي به آوردن خواسته يا ناخواسته نيست زيرا قطعاً خواسته مي شود ، و ريگي كه خودش دشمن است و البته نيست كه ارباب ما باشد و يعني خوش خدمتي به اين دشمن ،‌موجب خوش خدمتي به دشمن ديگر مي گردد ؟
ضمناً مدعي شده :
*** مدعيا دروغين ولايت قصد دارند به اذن رهبر . 25 ميليون طرفدار احمدي نژاد را نابود كنند.***
العجب ميگه ما قصد داريم به اذن رهبر 250 يا 25 ميليون طرفدار احمدي نژاد را نابود كنيم !!!!
و مطالبي آكنده از :
خطاب به برخي ناشناسها و گنده جوجه ها ونوكرها و نوكرچهه ها
باز مجبور شدم كه موتورم رو يكبار ديگه روشن كنم.
مدعيان دروغين ولايت
با تشكيل دادن چند نفر نوكرچهاين چند جوجه.گنده تفسير كار هر بيسواد و دروغگويي نيست مدعيان دروغين ولايت (البته برخي از نوكرچه ها به نام ممل..). متاسفانه اين چند جوجه نوكر ابلهان بي بصيرت

انشالله خداوند تو را به يك انسان مودب و با نزاكت تبديل كند ...
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خطاب به حسين وغلام برخي ناشناسها و نوكرچه ها و كنده جوجه ها
باز هم مدعيان دروغين ولايت بجاي جواب دادن به اتهامات بي اساس . وانتشار كامنت تقلبي
به نوعي قصد فرار به جلو را دارند.
اين چند نفر با تمسخر جملات بنده وادبياتي كه لايقشان است.با زيركي خاصي قصد دارند منظور اصلي گوينده را به حا شيه برده. تادر برداشت مردم از مفهوم متن خلل ايجاد كنند
براي همين من ميگويم نوكرچه. ببينيد كه چطور . در نوكري كردن از همديگر سبقت گرفته و در كامنت هايشان دست به تمسخر زده تا مردم را گمراه كنند.
البته متن .حسين دروغگو بامتن بنده تفاوت دارد
(اگر يك نگاه كنيد متوجه ميشويد)
البته جملات من در كامنت قبلي . با هم هماهنگ است . اگرچه كه در بين برخي از باراگرافها .
ارتباطي وجود ندارد كه اين به دليل مختصر گويي است كه ارتباطي با هم ندارد
ام نوكرچه ديگر به نام غلام هم همينطور
دست به تشويش ذهن مردم زده وجملات من را جابجا كرده
عين جمله خودم اين است.
(متاسفانه اين چند نفر تند رو ودروغگو به تبعيت از اربابشان عبدالمالك ريگي. خواسته يا ناخواسته خوش خدمتي بزرگي به دشمن كردند.
اما من گفتم كه(خوش خدمتي بزرگي به دشمن كردند. نه اينكه(خوش خدمتي بزرگي به ريگي كردند. كه متاسفانه مخاطب بيسواد ما تحليلي ارائه كرده بر مبناي يك فرض غلط . اما مدعيان دروغين وبيسواد كه ادعاي اظهار فضلشان تا اسمان هفتم ميرود اينجا هم كور خواندند.
راجع به نابودي طرفداران احمدي نژاد ومش.......... به اذن رهبر هم . بايد گفت كه مخاطبين محترم خودشان با
مراجعه به كامنت هايي كه در جواب به مهدي از مشهد ودوستانم امده . .خدشان متوجه خواهند شد كه چه كسي دروغگوست
اما بايد گفت كه با شناختي كه مخاطبين صراط از من دارند . ميدانند كه من در هيچ يك از كامنت هايم از اين نوع ادبيات استفاده نكردم
و قبول دارم كه ادبيات خوبي نبود
اما زماني كه ديدم برخي از مدعيان به اصطلاح با شخصيت و باادب از جملاتي مانند
(جويدن خرخره (منظور اقاي احمدي نژاد) و فلاني سگشان به شما شرف دارد و...)
احساس كردم برخي از مدعيان دروغين . فضاي مجازي را با جنگل اشتباه گرفته اند.
تصميم گرفتم كه تا رام شدن كامل انها از ادبيات خودشان استفاده كنم كه فكر ميكنم تا حدودي موثر واقع شده.
ضمنا . مدعيان دروغين اينهمه مسائل را به حاشيه كشيدند كه كسي از اثبات ادعايشان مبني بر شيطان برستي و جن و ارتباط با امام زمان . صحبتي نكند .
اميد وارم ديگه نياز نباشه از اين نوع ادبيات استفاده كنم .
البته بستگي به طرف مقابل داره
زنده باد محبوب ترين رييس جمهور جهان محمود احمدي نژاد
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
جناب سيفي زاده
سلام .من در يكي از كامنت هايم. از رفتار مودبانه جنابعالي تعريف كردم اما راجع به انصاف و بصيرت شما نظر ديگري دارم.
بنده ودوستانم مدتهاست كه نظرات خود را منتشر كرده و با مخالفان وموافقان خود بدون هيچ مشكلي به راحتي گفتگو ميكنيم
حواستان هست كه اين گفتگو هاي تند و غير مودبانه از كجا شروع شد. يا قبول نداريد
در جريان هستيد كه. ما را به شيطان برستي و جن و ارتباط با امام زمان و ...
متهم كردند. يا قبول نداريد.
به كامنت ها مراجعه كنيد تا مشخص شود.
ادعا ميكنيد مش...... يعني ا......... نژادو طرفداري از ا........ نژاد يعني مش.....من به مش....... كاري نداردم . ا
اما شما كه اينقدر مش..... مش.... ميكنيد حاضريد كه اتهامات مش...... را اثبات كنيد . االبته مكتب ايراني را نه
بلكه شيطان برستي و ...حاضريد اثبات كنيد يا نه
ما نيازي نداريم خود را به خواب بزنيم . كساني.خودشان را به خواب ميزنند. كه به ديگران تهمت زده و از قول ديگران كامنت منتشر ميكنند و جالب است كه خود را اخر ولايت مداري محسوب ميكنند
اگه ولايت مداري اينه
بس واي به حال ما منحرفا و 25 ميليون منحرف و شيطان برست طرفدار دولت
تعدادي از باند منحرف و رمال و... دستگير شده اند اندكي صبر كنيد همه چيز مشخص ميشه
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا مهدي امثال ماهايي (و امثال آقاي سيفي زاده) كه قبلاً طرفدار احمدي نژاد بوديم ولي ديگه طرفدارش نيستيم و خيلي هم زياد هستيم رو ديگه لطفاً از ليست 25 ميليون نفرتون حذف كن مگه اينكه بخواي از جريان سبز جاي خالي امثال حذف شده هايي مثل مارو پر كنين
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
تا زمانیکه رهبر معظم رییس جمهور را تایید نمایند وظیفه داریم از ایشان دفاع کنیم