۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران به مناسبت اربعین حسینی اعمال می‌شود.
کد خبر : ۲۱۳۶۰۵
صراط: جعفر محمدنژاد در ساری گفت: به مناسبت مراسم سوگواری اربعین حسینی محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.
 
وی اظهارکرد: با توجه به وضعیت جوی مازندران لازم است رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند و با این کار سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.
 
فرمانده پلیس راه مازندران بیان ‌داشت: تردد تمامی کامیون‌ها از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه 19، پنج‌شنبه 20 و جمعه 21 آذرماه جاری در محور هراز ممنوع است.
 
محمدنژاد ادامه داد: همچنین تردد کامیون‌ها در محور قائمشهر به فیروزکوه و بالعکس از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای جمعه 21 و شنبه 22 آذرماه جاری ممنوع است.
 
وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور کندوان کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 تا 24 روز شنبه 22 آذرماه جاری از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.
 
فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 17 تا 24 روز شنبه 22 آذرماه جاری از مرزن‌آباد به سمت کرج به ‌صورت یک‌طرفه است.
 
محمدنژاد ادامه داد: همچنین از ساعت 16 تا 23 روز جمعه 21 آذرماه جاری تردد وسایل نقلیه از میدان امیرکبیر کرج تا دهنه شمالی تونل کندوان ممنوع ‌است.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب و لاین جنوب به شمال آزادراه تهران ـ شمال مسدود است و رانندگان می‌توانند از جاده قدیمی تردد کنند.
 
فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای افراد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت جوی استان و احتمال لغزنده بودن جاده‌ها، توصیه ما به رانندگان این است که زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.
 
محمدنژاد ادامه داد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
منبع: فارس