۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

دختری که خودش را عروسک باربی کرد

تا به حال مقالات بسیاری در فواید و مضرات زیبایی مصنوعی نوشته شده است، اما شاید هیچ کدام به اندازه دیدن این تصاویر توجه شما را به روند رو به افزایش جراحی های زیبایی در جهان جلب نکند.
کد خبر : ۲۱۳۶۹۸
صراط: تا به حال مقالات بسیاری در فواید و مضرات زیبایی مصنوعی نوشته شده است، اما شاید هیچ کدام به اندازه دیدن این تصاویر توجه شما را به روند رو به افزایش جراحی های زیبایی در جهان جلب نکند.
 
والریا لوکیانوای بیست و نه ساله، یکی از زنان جوانی است که این روزها توجه بسیاری از نشریات و رسانه های دنیا را به خود جلب کرده است. این مدل اوکراینی- مولداویایی، شباهتی عجیب به عروسک های معروف باربی دارد. کمر باریک و موهای بلند بلوند، چشمان درشت و صورت عروسک گونه اش، بیشتر از یک انسان معمولی که جراحی پلاستیک کرده، شما را به یاد عروسک های بی جان باربی می اندازد.
 

این مدل اوکراینی تبار، با وجود مقالات و گزارشات متعددی که از جراحی های زیبایی فراوانش می گوید، اصرار دارد که جز ایمپلنت جراحی دیگری انجام نداده است. اما بسیاری از کارشناسان تغذیه و پزشکی معتقدند او قطعا جراحی های بی شماری، از جمله عمل بر داشتن دنده برای باریک تر کردن کمرش انجام داده است.
 
والریا یک گیاهخوار است و فقط از مواد گیاهی مایع تغذیه می کند و اعتقاد دارد استفاده از لنزها و آرایش خاصش است که او را شبیه باربی جلوه می دهد.

منبع: کافه سینما