۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

واکنش خلعتبری به دائم‌الخمر خواندن کرانچار

در پي صحبت هاي رغبتي دبير کميته نظارت بر مربيان خارجي وزارت ورزش و جوانان در خصوص عدم صلاحيت کرانچار براي هدايت تيم‌ملي اميد محمدرضا خلعتبري بازيکن سپاهان واکنش نشان داد و از سرمربي سابق سپاهان حمايت کرد.
کد خبر : ۲۱۳۷۲۳
صراط: در پي صحبت هاي رغبتي دبير کميته نظارت بر مربيان خارجي وزارت ورزش و جوانان در خصوص عدم صلاحيت کرانچار براي هدايت تيم‌ملي اميد محمدرضا خلعتبري بازيکن سپاهان واکنش نشان داد و از سرمربي سابق سپاهان حمايت کرد.

خلعتبری در همین خصوص و شرایط خودش در سپاهان گفت‌وگویی انجام داد:
 
پیکان نامه رسمی داده
 
از طرف باشگاه پیکان نامه رسمی برای جذب من به باشگاه سپاهان آمده و من هنوز هیچ صحبتی با باشگاه انجام ندادم. من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و هر تصمیمی که باشگاه بگیرد، برای من قابل احترام است. آنها باید تصمیم بگیرند که من در سپاهان بمانم یا اینکه اگر نمی‌ توانم کمکی کنم، از این تیم جدا شوم. من سپاهان را دوست دارم اما یک فصل و نیم دیگر با این تیم قرارداد دارم و فعلا نمی‌ خواهم در مورد این مساله صحبت کنم. در حال حاضر تمرکزم روی بازی با گسترش فولاد است.
 
گسترش فنی بازی می‌ کند
 
بازی با گسترش فولاد خیلی سخت است چون این تیم فوتبال بازی می‌ کند و فکر می‌کنم بازی با این تیم از لحاظ فنی جذاب و دیدنی شود. ما دیدار سخت برابر پیکان را بردیم و حالا هم برای شکست گسترش آماده هستیم اما کار سخت است. خدا را شکر شرایط تیم خوب است و می‌ خواهیم صدرجدول را حفظ کنیم. خودم هم آماده هستم و هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم.
 
برای کرانچار حرف درآوردند
 

در مورد صحبت هایی که در مورد کرانچار می‌ شود باید بگویم واقعا برای او حرف درآورده اند، کرانچار خیلی آدم بزرگی است و از لحاظ شخصی و فنی در فوتبال بهترین است. مردم اصفهان هنوز او را دوست دارند و اصلا صحبت هایی که در مورد او کردند را تایید نمی‌ کنم، کرانچار اینقدر بزرگ است که هیچ کس نباید به خودش اجازه دهد در مورد او صحبتی کند. نباید با شخصیت مربی بزرگی مانند کرانچار بازی کنند واقعا او بزرگترین افتخارات را دارد و این رفتار درست نبود.
 
کاشانی پشت مربی اش بود
 
خیلی خوب است که یک مدیر مثل آقای کاشانی پشت مربی اش باشد، واقعا اگر او سرمربی تیم‌ملی امید می‌ شد می‌ توانست تیم‌ملی امید را به المپیک ببرد. کرانچار می‌ توانست به فوتبال ما کمک کند. اما حیف که او را از دست دادیم. باز هم می‌ گویم این حرف ها در مورد کرانچار دروغ است.
منبع: ورزش سه