۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

فرهادی باید مسیر مدنظر مجلس را ادامه دهد

نماینده سنقر خاطرنشان کرد: رهبری، فتنه را خط قرمز دانستند و وزیر علوم هم بر آن تاکید کردند، بنابراین وزیر باید به راهی که مجلس به آن رأی داد، ادامه دهد.
کد خبر : ۲۱۳۷۳۰
صراط: محمد ابراهیم محبی نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی با انتقاد از گرانی 30 درصدی نان اظهار داشت: در دانشگاه سخنانی مطرح می‌شود که منجر به بی‌حرمتی به دانشجو می‌شود.
 
وی افزود: ما از رئیس‌ جمهور انتظار داریم که آرامش را به دانشگاه هدیه کند، اما سخنان رئیس‌ جمهور درباره منتقدان و «تازه به دوران رسیده» خواندن آنها از سوی وی بعید است.
 
نماینده سنقر خاطرنشان کرد: رهبری، فتنه را خط قرمز دانستند و وزیر علوم هم بر آن تاکید کردند، بنابراین وزیر باید به راهی که مجلس به آن رأی داد، ادامه دهد.
 
محبی با گرامیداشت روز دانشجو تصریح کرد: روز دانشجو مجموعه‌ای از معانی به هم پیوسته است، استقلال‌خواهی، وطن‌دوستی، استکبارستیزی، مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم‌ستیزی از این معانی است که البته نقطه کانونی آن استکبارستیزی و مبارزه با شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی است. در این بین باید مراقب بود که نحله‌های خودفروخته انحرافی در این جریان دانشجویی ایجاد نکنند.
 
وی همچنین از رئیس‌ جمهور خواست تا تلاش کند جایگاه ایثارگران مخدوش نشود.
 
محبی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحول بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: اکنون زمان آفند و نه پدافند انقلاب است، باید در حال حاضر انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید آموزش بدهیم.
 
نماینده سنقر در ادامه خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: شما در مجمع نمایندگان کرمانشاه وعده دادید کسانی که خلاف جریان واقعی انقلاب بوده یا شرایط سلبی را داشته باشند در رأس مناصب سیاسی در استان کرمانشاه قرار نگیرند و با آنها برخورد شود، اکنون بعضی این شرایط را دارا هستند، ولی شما اقدامی در این زمینه نکردید.
 
وی در پایان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی و پیاده‌روی مردم به سوی کربلا یادآور شد: در روایات آمده در آستانه ظهور حضرت ولیعصر (عج) نام امام حسین (ع) عالم‌گیر می‌شود.
منبع: خانه ملت
برچسب ها: وزیر مجلس دانشجو