۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

همسر شهید علی‌محمدی:مسعود هرگز به دنبال میز و مقام نبود

همسر یکی از شهدای فن‌آوری هسته‌ای گفت: پیشرفت‌های ایران در فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای به برکت کسانی است که در این راه شهید شده‌اند.
کد خبر : ۲۱۳۷۸۳
صراط: معصومه کرمی، همسر شهید علی محمدی افزود: دشمنان با اجرای انواع توطئه‌ها از جمله تهدید، تحریم و ترور درصدد جلوگیری از الگو شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

او اظهار کرد: امروز با قدرت و اقتدار در برابر قدرت‌های دنیا ایستاده‌ایم که همگی به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل (ه) و رهبر فرزانه انقلاب بوده که با نگاه دقیق و بصیرشان مردم را در مسیر درست هدایت می‌کنند.

کرمی با اشاره به نقش تاثیرگذار ولایت و رهبری در هدایت ملت ایران، خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمنان در توطئه‌های خود ناکام شده و ایران تبدیل به کشوری قدرتمند شده و در پشت میز مذاکره با شش قدرت دنیا ایستاده، همه به برکت هدایت دقیق و روشن بینانه رهبر فرزانه انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید علی محمدی، بیان کرد: وی در طول تدریس در دانشگاه‌ها شخصیتی صمیمی با دانشجویان داشته و همواره به دنبال پژوهش و افزودن معلومات و انتقال آن به دانشجویان بود.

همسر شهید علی‌محمدی افزود: مسعود، فردی علمی، فارغ از سیاست و گرایش‌های سیاسی بوده و هرگز به دنبال میز و مقام نبود و دغدغه همیشگی وی علم آموزی و تعلیم و تربیت بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید علی‌محمدی در طول زندگی خود فردی متدین بود و همیشه فرزندان و دانشجویان را به حرکت در این مسیر دعوت و راهنمایی می کرد.

منبع: ایسنا