۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

تلاش پلیس برای آشتی مادرو دختر

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان فردیس استان البرز مادر و فرزندی پس از 12 سال جدایی به هم رسیدند.
کد خبر : ۲۱۳۹۷۳
صراط: با تلاش پلیس آگاهی شهرستان فردیس استان البرز مادر و فرزندی پس از 12 سال جدایی به هم رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در تشریح این خبر اظهار داشت: 2 ماه قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی فردیس با بیان اینکه 12 سال پیش از مادرش جدا شده و تا کنون به خاطر شرایط خانوادگی نتوانسته او را پیدا نماید از ماموران خواست تا برای پیدا کردن گمشده اش به او کمک کنند .
 
وی گفت : با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس محل اقامت مادر این دختر جوان در شهرستان كرمانشاه شناسایی و امروز صبح ، مادر و دختر پس از 12 سال جدایی به یکدیگر رسیدند .
 
سرهنگ احمدی در ادامه افزود : تلاش ماموران برای پایان یافتن فراق و جدایی ، ماجرایی شیرین از وصال این مادر و فرزند را رقم زد و در عین حال لحظات تلخ توأم با حسرت و تأسف سالیان گذشته را خلق کرد كه دل هر شنونده ای را به درد می‌آورد.
 
این مقام مسئول انتظامی بیان داشت: تأسف بابت دخالت‌های خانواده‌ پدری و مادری این دختر جوان كه سال‌ها قبل موجب جدایی فرزند از آغوش گرم مادر شدند و حسرت دیدن گذر لحظه لحظه رشد و نمو این نونهال را بر دل مادر گذاشته وکودکی را از چشیدن طعم شیرین عشق مادر محروم کردند.
 
گفتنی است، این مادر و دختر صمیمانه از زحمات پلیس فردیس تشكر و قدردانی کردند و واحد مشاوره فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس نیز قصد دارد با پیگیری و انجام اقدامات مشاوره‌ای مجددا اعضای این خانواده را به یکدیگر پیوند دهد .