۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

تصادفی که منجر به دستگیری سارقان شد

دو سارق حرفه‌ای که پس از سرقت موتورسیکلت براثر سرعت زیاد دچار سانحه تصادف شده بودند توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان استان اصفهان دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۱۳۹۷۸
صراط: دو سارق حرفه‌ای که پس از سرقت موتورسیکلت براثر سرعت زیاد دچار سانحه تصادف شده بودند توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان استان اصفهان دستگیر شدند.

سرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مبنی بر وقوع یک مورد تصادف جرحی ماموران پلیس ۱۱۰ به محل حادثه اعزام و به بررسی موضوع پرداختند که مشخص شد در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو با یک خودروی پژو روا برخورد کرده است.
 
وی با بیان اینکه در این حادثه راکب و سرنشین موتورسیکلت به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شدند اظهار داشت: در بررسی‌ها و استعلامات انجام شده مشخص شد که موتورسیکلت خسارت دیده در این حادثه از یکی از خیابان‌های شهر اصفهان به سرقت رفته است.
 
سرهنگ نیکبخت خاطر نشان کرد: احتمالاً به دلیل سرقتی بودن موتورسیکلت راکب آن با عجله و دستپاچگی اقدام به حرکت می‌کرده و توجهی به جلوی خود نداشته که همین منجر به تصادف او شده است.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: در این زمینه پرونده تشکیل و هر دو سارق تحت نظر قرار گرفته و پس از مداوا دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری