۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

برگزاری دومین سالگرد آیت‌الله مجتبی تهرانی

دومین سالگرد رحلت آیت‌الله مجتبی تهرانی در آستانه ایام اربعین سید و سالار شهیدان با سخنرانی آیت الله استادی و مدیحه و مرثیه سرایی اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۱۴۰۶۵
صراط: دومین سالگرد رحلت آیت الله حاج مجتبی تهرانی با حضور علما، طلاب، مسئولین سیاسی، شخصیت‌های سیاسی و نظامی کشور در مسجد جامع بازار تهران برگزار می‌شود.
 
این مجلس گرامیداشت صبح روز پنج شنبه (فردا) مصادف 20 آذر ماه از ساعت 9 صبح تا 11 در شبستان اصلی مسجد جامع بازار تهران و به صورت همزمان برای بانون در محل دفتر حفظ و نشر آثار معظم له واقع در خیابان بهارستان، خیابان قائن، پلاک 43 برگزار می‌شود.
 
بنا بر این گزارش، در این مراسم که در آستانه ایام اربعین سید و سالار شهیدان برگزار می‌شود، آیت الله استادی سخنرانی داشته و مداحان و مرثیه سرایان در مدح اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه خوانی می‌پردازند.
 
دفتر حفظ و نشر آثار آن عالم ربانی ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این مجلس، حضور حضرات علماء، فضلاء، طلاب و عموم مردم شریف را موجب ارج نهادن به مقام شامخ علم و عالم و روحانیت دانسته است.
 
علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع تهران واقع در خیابان پانزده خرداد، بازار آهنگران، کوچه مسجد جامع مراجعه کنند.
منبع: فارس