۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

نظرمهدوی‌کیابرای‌حضوردرکمیته‌فنی‌قرمزها

برخلاف اخبار منتشرشده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای به حضور در کمیته فنی این باشگاه ندارد.
کد خبر : ۲۱۴۱۰۴
صراط: بعد از خبرهایی مبنی بر تشکیل کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و حضور پیشکسوتان نامدار این باشگاه در این کمیته خبری مبنی بر پذیرش مهدی مهدوی‌کیا برای عضویت در کمیته فنی پرسپولیس به گوش رسید که البته به نظر می‌رسد این مسئله یک سوءتفاهم بوده چرا که مهدی مهدوی‌کیا خودش از انتشار چنین خبری ابراز تعجب کرده است.

مهدوی‌کیا بعد از جلسه‌ای که با حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت، از انتشار برخی اخبار متعجب شده بود، چرا که اخباری از درون جلسه به بیرون درز کرد که باعث تعجب این پیشکسوت فوتبال شد. سپس خبرهایی مبنی بر اینکه مهدوی‌کیا پذیرفته در کمیته فنی حضور داشته باشد منتشر شد که این مسئله صحت ندارد و مهدوی‌کیا در جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود به دلیل حضور در آلمان برای کلاس‌های مربیگری قادر به شرکت در جلسات نیست و به طورکلی هم تمایل چندانی به پذیرفتن چنین سمت‌هایی ندارد.

پیشکسوت سابق باشگاه پرسپولیس از این پیشنهاد مسئولان باشگاه قدردانی کرد و اعلام کرد که از مشورت دادن به پرسپولیس دریغ نخواهد کرد، اما تمایلی به حضور در کمیته فنی ندارد و با توجه به اینکه مهدوی‌کیا در ایران نیست امکان حضور در جلسات کمیته فنی را نخواهد داشت.

مهدوی‌کیا برای حضور در کلاس‌های مربیگری درجه B در آلمان برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد در سال جدید میلادی در این دوره شرکت کند، اما تاریخ حضور در این کلاس‌ها هنوز به صورت قطعی مشخص نیست، اما به احتمال فراوان، این کلاس‌ها در بهمن‌ماه و اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

 یکی از دلایلی که مهدوی‌کیا در جلسه با سیاسی شرکت کرد، درگیر بودن او با اداره مالیات بود چرا که مالیاتی برای مهدوی‌کیا در آخرین سال قراردادش با پرسپولیس درنظر گرفته شده که او در ازای این مالیت چنین مبلغی را دریافت نکرده است. مهدوی‌کیا در آخرین سال حضورش در جلسه با رویانیان و شیرینی قرارداد مالی سفید با این تیم امضاء کرد و به احترام پرسپولیس حاضر به مذاکره برای مسائل مالی نشد.

، بعد از اتمام بازی‌های جوانان آسیا، مهدوی‌کیا تاکنون هیچ مصاحبه‌ای نکرده است و فقط در یک برنامه تلویزیونی در رابطه با سالگرد 8 آذر و صعود ایران به جام جهانی 1998 فرانسه به اظهارنظر پرداخت.

منبع: فارس