۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

مسی‌به‌دنبال‌خلق‌رکوردی‌دیگرمقابل‌ژرمن‌ها

در حساس ترین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا رم - منچستر سیتی و بارسلونا – پاریسن ژرمن به مصاف هم می‌روند.
کد خبر : ۲۱۴۱۳۴
صراط: در رقابت‌های این هفته لیگ قهرمانان 8بازی در غالب 4 گروه انجام می‌شود و انجام این دیدار مرحله گروهی به پایان می‌رسد و تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد مشخص می‌شود.

گروهE:

بایرن مونیخ- زسکامسکو

باشگاه بایرن مونیخ در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف زسکامسکو می‌رود، شاگردان پپ گواردیولا نیز در این اندیشه‌اند بازی پایانی را با موفقیت به پایان رسانند، بایرنی‌ها در این بازی از حضور مهدی بن عطیه به دلیل کارت قرمز و فیلیپ لام و آلابا محروم است، اما از حضور ریبری و مولر بهره نداشت و پپ گواردیولا اسپانیایی امیدوار است در سایه گل زنان فرانسوی و آلمانی‌اش پیروزی شیرینی را به ارمغان آورد.

رم- منچستر سیتی

در سمت دیگر این گروه دو تیم منچستر سیتی و آث رم سرشار از امید برای بقا در لیگ قهرمانان و صعود از مرحله گروهی به مصاف هم می‌روند، آسمان آبی‌های شهر منچستر که این روزها در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و در جدول لیگ پریمیر انگلیس در جایگاه سوم قرار دارند و اختلاف سه امتیازی با صدرنشین انگلیس یعنی چلسی دارند، در دیدار قبل خود برابر بایرن مونیخ توانست در سایه درخشش مهاجم آرژانتینی خود"سرخیو اگوئرا" به برتری 3بر2 برسد و بر باورایی‌ها غلبه کند.

از طرف دیگر تیم انگلیس برای صعود باید رم را ببرد و یک تساوی در برابر این تیم کسب کند و از آن طرف هم امیدوار باشد که بایرن مونیخی‌ها بازی پایانی خود برابر زسکا را با پیروزی پشت سر بگذارند.

گروه F:

بارسلونا- پاریسن ژرمن

در گروه F رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال، بارسلونا و پاریسن ژرمن حضور خود را به عنوان دو تیم برتر مسجل کرده‌اند و این دیدار به نوعی تنها برای انتخاب صدرنشین این گروه است.

ژرمن‌ها و کاتالان‌ها سه بار در چارچوب این رقابت‌ها برابر هم دیدار کرده‌اند که تاکنون آبی اناری پوشان بندر کاتالای توانسته نماینده فرانسه را از میان بردارند.

آبی اناری پوشان با تکیه بر لیونل مسی در غیاب دنی آلوس و رافینیا قصد دارند ژرمن‌ها را شکست دهند که هم اکنون با لشکری از بازیکنان مصدوم از قبیل سیلوا، کابایه، موتا و مازکووراتی مواجه نشده است. 

از طرف دیگر تقابل لئو مسی که هم اکنون به عنوان گلزن‌ترین بازیکن لیگ قهرمانان شناخته شده است با ژرمن‌ها و ادیسون کاوانی می‌تواند جالب باشد.

در دیگر دیدار این گروه آپوئل قبرس و آژاکی برای راهیابی به لیگ اروپا تلاش می‌کنند و به طور قطع نمی‌تواند مانند دیگر بازی این گروه از جذابیتی برخوردار باشد.

گروهG:

چلسی- اسپورتینگ

باشگاه چلسی در این دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون ظاهر می‌شود، آبی پوشان شمال لندن صعود خود را قطعی کرده است از طرف دیگر لیسبونی‌ها برای بقا باید یک برد و یک تساوی بگیرند.

ماریبور- شالکه

در دیگر دیدار این گروه ماریبور و شالکه به مصاف هم می‌روند، دو تیم تاکنون 1 بار برابر هم ظاهر شده‌اند که این دیدار به تساوی رسیده است شالکه در صورت پیروزی و شکست نماینده پرتغال شانس صعود خواهد داشت.

گروه H:

 پورتو- شاختار

پورتو و شاختار در حالی به میدان می‌روند که هر دو تیم صعودشان را به مرحله بعد قطعی کردند  و این دیدار کاملا تشریفاتی خواهد بود.

بیلبائو - بوریسف

در دیگر دیدار بیلبائو در خانه پذیرای باته بوریسف است تا یکی از این دو تیم به لیگ اروپا راه یابند.