۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

اظهارات‌ استیلی‌ پس‌از کناره‌گیری‌ از راه‌آهن

مالک باشگاه راه آهن پس از کناره گیری اش گفت: به ما گفتند به خاطر مشکلات برادر آقای سیاسی نمی‌توانیم این باشگاه را به شما بدهیم.
کد خبر : ۲۱۴۲۷۹
صراط:  حمید استیلی پس از شکست تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: بیش از بحث فنی باید راجع به مسائلی که در چند وقت اخیر برای راه آهن رخ داده صحبت کنم. ما در این چند وقت آنقدر مشکل داشتیم که وقت فکر در رابطه با مسائل فنی را نداشتیم.تازه دیروز به ما گفتند که نمی توانیم مالک راه آهن باشیم و در تیم بمانیم. شرایط در این چند وقت واقعا کار را برای ما سخت کرده بود. ما با دادستانی صحبت کردیم اما آنها اعلام کردند که ما نمی توانیم مالک راه آهن باشیم . ما در این چند وقتی که در این تیم بودیم کارهای زیادی برای راه آهن انجام دادیم و چند بازیکن را به تیم امید رساندیم. رامین رضائیان هم به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کرد.

وی ادامه داد: در فوتبال باید هزینه کرد اما شرایط طوری بود که ما خیلی با مشکلات دسته و پنجه نرم کردیم. در فوتبال باید خرج کرد. ما خرج هتل قبل از بازی مان تنها برای یک شب 10 میلیون تومان شد. خرج زمین برای تیم بزرگسالان و تیم های پایه ما روزی 2 میلیون تومان است، من همه این خرج ها را کردم اما دادستانی اعلام کرد که به خاطر اینکه قراردادی بسته نشده ما نمی توانیم مالکیت باشگاه را به شما واگذار کنیم.

سرمربی راه آهن افزود: در ابتدای فصل به ما گفتند که اگر مالکیت باشگاه را می خواهی باید برخی مطالبات قبلی را پرداخت کنی. من پیش پرداخت مالکیت باشگاه راه آهن را پرداخت کردم و لیستی هم که بابت طلب های سال گذشته این باشگاه بود به من داده شد و من آنها را نیز دادم اما بعد از 5 ماه تازه به ما گفتند که نمی توانیم باشگاه باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که مگر قراردادی بین شما و دادستانی بسته نشده بود، تصریح کرد: همه مردم بابت همه شکایاتشان پیش قوه قضائیه و دادستانی می روند، من با آنها صحبت کردم و مهمتر از همه چیز کلام الله بود که روی میز بود اما من نمی دانم که چرا با مالکیت من مخالفت شد.

استیلی افزود: من از همین جا کناره گیری ام را اعلام می کنم. ما تیم فوتسال بانوان و در 5-4 رده تیم های پایه داشتیم. وقتی دم از خصوصی سازی زده می شود باید از آن حمایت شود نه اینکه چوب لای چرخ ما گذاشته شود. هر کسی که در این فوتبال پای می گذارد به زندان اوین می رود.

وی تصریح کرد: مردم در خیلی جاها سرمایه گذاری می کنند اما هر کسی در این فوتبال پای می گذارد آخر و عاقبتش زندان می شود.  واقعا فضای کار کردن موجود نیست و ما نمی توانیم کار کنیم.

مالک سابق باشگاه راه آهن در خصوص اینکه هزینه هایی که تا الان شده و آیا این هزینه ها به او بازگردانده خواهد شد، گفت: گفته اند که آنها را می دهیم و تا الان نزدیک به 5-4 میلیارد خرج کرده ایم اما معلوم نیست که چه می شود.

وی در خصوص اینکه آیا سرمربی راه آهن باقی خواهد ماند یا خیر، گفت: ما حاضریم تیم را دو دستی به هر کسی که حاضر بود در این جا سرمایه گذاری کند تقدیم کنیم و مفت و مجانی هم بالاسر این تیم بایستیم و کار کنیم. حداقلش این است که راه آهن از بین نرود.

استیلی در خصوص اینکه علت اینکه دادستانی با مالکیت استیلی مخالفت کرده، ادامه داد: من علت را جویا شدم و مردم باید بدانند. به ما اعلام کردند که چون پشت پرده این داستان برادر آقای سیاسی است من نمی توانم راه آهن شوم. برادر سیاسی فقط به ما کمک می کرد و تمام سهام باشگاه راه آهن به نام خود من است.

منبع: مهر
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند