۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

منصوریان: از سازمان لیگ تشکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که با برنامه‌ریزی دقیق کار را برای تیم‌ها آسان کرد.
کد خبر : ۲۱۴۲۸۱
صراط:  علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل راه‌آهن گفت: بازی امروز پابه‌پا و نفس‌گیر بود و این موضوع به این دلیل بود که ما در 20 روز گذشته مسابقات سختی را تجربه کردیم. مالک بازی بودیم و این هم به خاطر جوانی تیم راه‌آهن بود. 

وی ادامه داد: وقتی میانگین یک تیم زیر 21 و 22 سال است، نوسان در تیم احساس می‌شود که همین موضوع می‌تواند خطرساز باشد. خط دفاعی راه‌آهن تلاش می‌کرد که بهترین عملکرد را داشته باشد اما در دقایق پایانی منسجم‌تر بازی کردیم و توانستیم در زمان خوبی به گل برسیم. 

منصوریان عنوان کرد: جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنم، امسال برای اولین بار است که تقریبا از 2 یا 3 ماه قبل برنامه آینده‌مان را می‌دانستیم و همین موضوع به کمک کرد تا ما مقابل تمام حریفان‌مان با برنامه از پیش تعیین شده بازی کنیم. 2 بازی 120 دقیقه‌ای را تجربه کرده‌ایم و سپس با تراکتورسازی و بعد از آن نیز با راه‌آهن بازی کردیم، توان ما با توجه به همین برنامه‌ریزی خوب تقسیم شد و خدا را شکر می‌کنم که با پیروزی به تعطیلات می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: در بهترین زمان ممکن لیگ تعطیل شد زیرا که واقعا به دلیل مسابقات سنگین از توان‌مان کاسته شده بود، یک هفته‌ای را به بچه‌ها استراحت می‌دهم و امیدوارم در 52 روز دیگر که پیام رسیدن تیم ملی به فینال را دارد با تمام توان مجددا کار خود را آغاز کنیم.

منصوریان گفت: در دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در صورت صعود باید با الشباب، العین و نماینده ازبکستان روبه‌رو شویم که بازی‌های سنگین و دشواری است. در پایان جا دارد از تیم فنی، پزشکی و تدارکات نفت تشکر کنم زیرا عملکرد خوب ما از ابتدای فصل تا به حال مدیون زحمات تک‌تک عزیزانی است که ما را همراهی کرده‌اند.

منبع: تسنیم