۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بازگشت زوار

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در مسیر بازگشت زوار اعلام شده، گفت: این محدودیت از ساعت 12 ظهر جمعه تا ساعت 24 دوشنبه اعمال می‌شود.
کد خبر : ۲۱۴۴۳۰
صراط: محمد مرادی  اظهار کرد: نیروهای پلیس راه در محورهای استان کرمانشاه برای بازگشت زوار اربعین حسینی، آماده‌باش هستند.
 
مرادی از حضور نیروهای پلیس راه از حوزه استحفاظی منتهی به استان ایلام تا مسیر منتهی به استان همدان خبر داد و گفت: نیروهای کمکی در این مدت برای تامین محورهای مربوطه نیز مشغول به خدمت هستند.
 
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: پوشش لازم در نقاط مختلف توسط پلیس راه انجام می‌شود و در مسیرهای تردد زوار مستقر هستیم.
 
این مسئول از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی تردد زوار خبر داد و افزود: با این وجود عبور و مرور روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.
 
مرادی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در مسیر بازگشت زوار اعلام شده، گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت 12 ظهر جمعه 22 آذرماه تا ساعت 24 دوشنبه 25 آذرماه سال ‌جاری اعمال می‌شود.
 
وی محدودیت ترافیکی را شامل جلوگیری از تردد کامیون‌ها و تریلرها از اسلام‌آباد غرب به کرمانشاه و از اسلام‌آباد غرب به پلدختر و ایلام عنوان کرد.
 
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه بیان داشت: این محدودیت شامل تردد کامیون‌های حمل سوخت و مواد فاسدشدنی نمی‌شود.
 
مرادی خاطرنشان کرد: در صورت بازگشت زوار مراسم اربعین حسینی از مرز خسروی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و نیروهای پلیس راه آماده انجام وظیفه هستند.
منبع: فارس