۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
شیخ‌‌الاسلام:

داعش را نباید بیش از حد بزرگ کرد

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس با بیان اینکه داعش را نباید بیش از آنچه هست، بزرگ کرد، گفت: راهپیمایی میلیونی از نجف به کربلا حامل پیام زنده‌بودن روحیه استکبارستیزی مسلمانان است.
کد خبر : ۲۱۴۴۹۶
صراط: حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی به سمت کربلا اظهار داشت: این راهپیمایی گسترده و میلیونی حامل پیام زنده بودن مبارزه مستضعفین علیه مستکبرین است و مسلمانان در این راهپیمایی انزجار خود از استکبار جهانی و ایستادگی در برابر جنایات و تجاوزگری‌‌های آنها را نشان دادند.
 
وی افزود: من در روزهای اخیر به چند کشور منطقه سفر داشتم و مشاهده کردم که خیل عظیمی از مسلمانان آماده بودند تا به عراق بروند و در این راهپیمایی شرکت کنند.
 
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس خاطرنشان کرد: این واقعیت بر هیچ کس پوشیده نیست که گروه‌های تروریستی و تکفیری هدف قرار دادن راهپیمایان حسینی از نجف تا کربلا را اولویت خود قرار داده بودند، اما با تدابیر اتخاذ شده توطئه‌های آنها خنثی شد و در این راهپیمایی شاهد ظهور و بروز و تبلور پیام امام راحل مبنی بر ایستادگی در مقابل استکبار حتی با دست خالی و پای پیاده بودیم.
 
شیخ‌الاسلام تصریح کرد:‌ داعش را نباید بیش از آنکه هست بزرگ کرد، چرا که داعش توان چندانی ندارد و اگر موصل سقوط کرد نه به خاطر توان آنها، بلکه به خاطر توطئه برخی عناصر بعثی بود که این امر اتفاق افتاد.
منبع: فارس