۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
برگ جدیدی از تاریخ عزادارای شیعیان

زائران جای امام و رهبری را در کربلا خالی کردند +تصاویر

تعداد زیادی از زائران پیاده اباعبدالله الحسین در اربعین امسال با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ضمن نشان دادن ابراز علاقه‌شان به رهبران انقلاب اسلامی، جای آن‌ها را در این سفر معنوی خالی کردند.
کد خبر : ۲۱۴۵۹۰
صراط: پیاده روی اربعین امسال و تجمع میلیونی زائران حسینی در کربلای معلی، برگ جدیدی از تاریخ عزادارای شیعیان جهان را رقم  زد.
 
حضور مسلمانان اهل سنت و همچنین افرادی از مذاهب دیگر همچون مسیحیان در کنار سیل چند ده میلیونی عزاداران سیدالشهدا و یاران باوفایش حماسه‌ای جدید آفرید.  
 
دشمنان اسلام و گروهک‌های شبه اسلامی با مشاهده چنین موج جمعیتی به خوبی دریافتند که مکتب امام حسین(ع) پس از گذشت بیش از چهارده قرن نه تنها زنده است، بلکه روز به روز استقبال از آن بیشتر می‌شود.
 
در پیاده روی اربعین امسال بیش از سال‌های گذشته شدت علاقه مردم به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و دیگر شخصیت‌های جهان تشیع موج می‌زد.
 
حجت‌الاسلام پناهیان نیز که در راهپیمایی اربعین امسال شرکت کرده است، چندی پیش در خصوص علاقه رهبر انقلاب به شرکت در چنین اجتماعی خطاب به زائران اباعبدالله الحسین(ع) گفت: یکی از کسانی که دوست داشت با شما در این پیاده روی شرکت کند، مقام معظم رهبری است که متاسفانه شرایط اجازه چنین کاری را نمی‌هد.
 
وی افزود: با توجه به روحیاتی که از ایشان سراغ دارم بدانید چون رهبری این پیاده‌روی را دوست دارند پس در بین شما حضور دارند.
 
انبوه علاقه‌مندان و ارادتمندان به رهبر معظم انقلاب در مسیر پیاده‌روی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به نوعی هم جای ایشان را خالی کردند و هم ارادتشان را به رهبران دینی خود ابراز کردند.

منبع: فارس