۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷

عملیات تعقیب و گریز پلیسی در نیمه‌های شب

ماموران یگان امداد تهران بزرگ توانستند پس از یک عملیات تعقیب و گریزی پلسی ۳ مواد فروش جوان را دستگیر کنند.
کد خبر : ۲۱۴۷۴۲
صراط: ماموران یگان امداد تهران بزرگ توانستند پس از یک عملیات تعقیب و گریزی پلسی ۳ مواد فروش جوان را دستگیر کنند.

ساعت ۱:۲۹ بامداد مورخه روز یگان امداد پلیس پایتخت در حین گشت زنی در آدرس سعادت آباد هتل پرشین آزادی با خودرو بنز سازمانی بودند که به یک دستگاه پراید سواری با سه نفر سرنشین شامل دو مرد و یک زن مشکوک شدند.
 
پلیس پس از اعلام دستور ایست به وسیله بلندگو خودرو پراید اقدام به فرار نمود که ضمن تعقیب و گریز خودرو مشخص شد پراید متواری مسروقه می باشد.
 
در تعقیب و گریز پلیسی خودرو پراید به سمت شهرک آتی ساز در حال فرار بوده که سرنشین جلو سمت شاگرد با اسلحه کلت کمری اقدام به شلیک یک گلوله به سمت خودرو بنز سازمان کرد.
 
در ادامه شرور مسلح بار دیگر در خیابان برزگر نیز یک گلوله دیگر شلیک کرد که هیچکدام از گلوله ها به خودرو ماموران برخورد نکرد.
 
در نهایت در انتهای خیابان برزگر خودرو پراید مسروقه به یک دیوار برخورد و سرنشینان اقدام به پیاده شدن و فرار نمودند که در نهایت هر سه نفر سرنشین دستگیر شده که خود را به هویت "آرمان" ۲۷ ساله و فرد دیگر خود را به هویت "پرناز" ۲۱ ساله و فردی که با اسلحه کلت تیراندازی مینمود خود را "حسام" ۲۰ساله اعلام کرد.
 
هر سه متهم پس از دستگیر به کلانتری ۱۳۴شهرک غرب منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که مشخص شد متهمان از اعضای باند فروشندگان مواد مخدر هستند و پاتوق آنان در دره چمران است.
 
سرهنگ حسن رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در بازرسی از وسایل متهمین یک شوکر برقی ۸۰۰ ولت و یک عدد چاقو کشف شد.گفتنی است،خودرو مسروقه به پارکینگ منتقل و متهمین پس از تحقیقات مقدماتی در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.