۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴

هاشمی: این چه سؤالی است؟

محمد هاشمی در پاسخ به سوالی درباره منابع مالی حزب کارگزاران گفت: من نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها شوم انتشار مسائل مالی حزب که کار من نیست. حزب باید به چنین تصمیمی برسد و بعد هم سخنگو باید به این سؤالات پاسخ دهد. من نمی‌دانم مشکل شما چیست که چنین سؤالی می‌کنید.
کد خبر : ۲۱۴۷۷

به گزارش جهان، محمد هاشمی، رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت و از اعضای حزب کارگزاران سازندگی پیرامون تشکیل و شرایط کنونی حزب متبوعش در گفت وگو با سایت روزنامه خبر مدعی شد که شعار «توسعه و سازندگی» حزب کارگزاران امروز تبدیل به یک گفتمان عمومی شده است و محبوبیت هم دارد و همه دنبال آن هستند.
وی همچنین ادعا کرد که "از نظر بنیانگذاران حزب کار‌گزاران، آنچه که در کشور اتفاق افتاده در راستای خواسته‌ها و اهداف و شعار‌های حزب بوده است."
رئیس دفتر آقای هاشمی در پاسخ به اینکه "شما که می‌گویید کارگزاران حزب شفافی است حاضرید منبع درآمد و هزینه های این حزب را بر اساس قانون احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب منتشر کنید؟"، عنوان کرد: من نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها شوم انتشار مسائل مالی حزب که کار من نیست. حزب باید به چنین تصمیمی برسد و بعد هم سخنگو باید به این سؤالات پاسخ دهد. من نمی‌دانم مشکل شما چیست که چنین سؤالی می‌کنید.
محمد هاشمی درباره برخی اعضای حزب کارگزاران همچون عطاءالله مهاجرانی هم که اکنون تحلیلگر رسانه های ضد ایرانی است و در اتاق های فکر ضدانقلاب فعال است، گفت: ایشان دیگر عضو حزب کارگزاران نیستند و حتی قبل از خروج از کشور هم از عضویت در این حزب و شورای مرکزی استعفا دادند.
گفتنی است، حزب کارگزاران از سوی بخشی از فعالان سیاسی و دانشگاهی به نقش آفرینی در فتنه ۸۸ و همراهی با سران فتنه متهم شده است با این حال اعضای این حزب تاکنون حاضر به پذیرش این اتهام نشده اند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
سوالش که موردی نداشته.
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
صراط جان مگه شما گفتید هزینه پایگاه خبریتون از کجا تامین میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
چرا هر وقت کم میارید سئوال عجیب میپرسید . وقتی شما عرصه را برای مردم تنگ میکنید ایا غیر از پناهنده شدن راهی دارندفقط اینو میگم که اگر گربه را در یک اتاق زندانب کنید بعد از چند روز اگر میخوای اونو بیگیری با دست و ازادش کنی مثل یک شیر به تو حمله میکند حالا شما بیائید افرادی را که عمری برای این انقلاب و مردم زحمت کشیدند در حصر خانگی و یا زمینه فرارش را مهیا کنی انوقت انتظار داری از شما تعریف و تمجید کنه