۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

توطئه پشت آنتن‌های ماهواره فلسطینیان +عکس

فرایند تلاش‌های صهیونیست‌ها و شبکه‌های رسانه‌ای وابسته به آنها برای جهانی‌سازی قدس شریف و تخریب باور «مقاومت» در میان فلسطینیان، حتی در نوشته‌های محققین غربی نیز مورد اشاره قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۱۴۸۲۰
صراط:  این تصویر را نشریه آمریکایی فارین پالیسی منتشر کرده است.

توطئه جهانی‌ در جهت تخریب باور مقاومت +عکس
 
در ذیل این تصویر و پس از جمله «تمرین پارکور توسط یک نوجوان در اورشلیم (قدس اشغالی)» اشاره‌هایی به کشته شدن 9 صهیونیست در عملیات‌های استشهادی فلسطینیان طی چند هفته اخیر شده است.
 
همانطور که پیش از این هم اشاره شد، شبکه صهیونیستی رسانه‌های جهانی تلاش وافری دارد که سرزمین‌های اشغالی توسط صهیونیست‌ها را بخشی از دهکده جهانی نشان دهد که دیگر خبری از آرمان رهایی قدس شریف در میان نسل‌های جدید مردمان آن نیست.
 
تأکیدات این تصویر بر نشان دادن همزمان قبة‌الصخره و آنتن‌های ماهواره‌ در کنار هم در بک‌گراند تصویر نوجوانی که در حال تمرین ورزش نوین پارکور است، بوضوح مؤید همین تلاش‌های اشاره شده است.
 
این در حالی است که دشمن در حماقت شدید قرار دارد و خبر‌های غیر قابل سانسور ازدیاد عملیات‌های استشهادی جوانان فلسطینی طی هفته‌های اخیر، خط بطلانی به تمام اهداف شوم صهیونیست‌ها و حامیان آنها در حذف آرمان رهایی قدس شریف است.
 
رسانه‌های حامی صهیونیست‌ها همچنین خبرهایی را مربوط به خواننده شدن جوانان فلسطینی و کسب مقام توسط آنها در فستیوال‌های جهانی، علاقه جوانان فلسطینی به ورزش موج‌سواری و ... را نیز از همین رو مخابره می‌کنند تا به زعم خود، سرزمین‌های اشغالی را از تفکر مقاومت و ضرورت بیرون راندن صهیونیست‌های متجاوز تهی کنند.
 
گفتنیست فرایند تلاش‌های صهیونیست‌ها و شبکه‌های رسانه‌ای وابسته به آنها برای جهانی‌سازی قدس شریف و تخریب باور «مقاومت» در میان فلسطینیان، حتی در نوشته‌های محققین غربی نیز مورد اشاره قرار گرفته است.
 
یکی از اقدامات صهیونیست‌ها در این زمینه، ارائه تابعیت دوگانه به برخی چهره‌های شهیر است تا به این وسیله جوانان فلسطینی فریب کاریزمای این شخصیت‌ها را بخورند و با فرض کردن خود بعنوان بخشی از دهکده جهانی! دست از مبارزه با صهیونیست‌ها و گزینه مقاومت بردارند.
منبع: فارس