۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

نخستین تغییر فرهادی در وزارت علوم

در احکام جداگانه ای از سوی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد جواد دهقانی به عنوان رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و همچنین سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام isc منصوب شد.
کد خبر : ۲۱۴۹۳۳
صراط: محمد فرهادی چند هفته ایست که به عنوان وزیر علوم انتخاب شده است. او تاکنون تغییر در وزارت علوم و یا نهادها و سازمان های وابسته نداده است. حکم امروز فرهادی برای رئيس مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري و همچنين سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام، نخستین تغییر در مجموعه وزارت علوم و آموزش عالی است.

اما در حکم محمد فرهادی برای دهقانی که روابط عمومی وزارت علوم منتشر کرده، آمده است:

انتظار مي رود با توكل به خداوند سبحان ، ماموريت و وظايف رئيس مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري و سرپرستي پايگاه استنادي علوم جهان اسلام را بر پايه قوانين ، سياست ها و در چارچوب برنامه ها و جايگاه تشكيلاتي مصوب به انجام رسانيد. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهاي دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مديران، اعضاي هيئت علمي و كاركنان گرامي ، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های توسعه علمي همه جانبه ایفا نمایید.

فرهادي در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر جعفر مهراد در دوران رياست مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري و سرپرستي پايگاه استنادي علوم جهان اسلام قدردانی کرد.

جعفر مهراد در سال های گذشته مقام مسوول و رسمی اعلام رتبه علمی ایران و میزان مقالات منتشر شده دانشمندان ایرانی در مجلات خارجی بود. 

گفتني است محمد جواد دهقانی دانشيار دانشکده مهندسي برق دانشگاه صنعتي شيراز است و پيش از اين نيز معاونت آموزشي و پژوهشي اين دانشگاه را عهده دار بوده است .