۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

زورگیری از رانندگان سالخورده با تهدید چاقو

رئیس پلیس مركز استان اصفهان از دستگیری یک سارق زورگیر خبر داد و گفت: این متهم در آخرین سرقت از رانندگان خودروهای سواری شهر اصفهان بازداشت شد.
کد خبر : ۲۱۵۰۸۵
صراط: رئیس پلیس مركز استان اصفهان از دستگیری یک سارق زورگیر خبر داد و گفت: این متهم در آخرین سرقت از رانندگان خودروهای سواری شهر اصفهان بازداشت شد.

سرهنگ "حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در این باره اظهار داشت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر تهدید وزورگیری سارقی كه به عنوان مسافر سوار خودرو وی شده بود، بلافاصله تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند .
 
رئیس پلیس مركز استان ادامه داد: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاكی مأموران دقایقی بعد زورگیر را در همان حوالی مشاهده و طی یك تعقیب و گریز پلیسی دستگیر كردند.
 
سرهنگ یار دوستی گفت: پس از بررسی ماموران مشخص شد این سارق سابقه دار بوده و چند روز پیش نیز با زورگیری مبلغی وجوه نقد راننده سالخورده دیگری را به سرقت و متواری شده بود.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان كرد: در این راستا یكی دیگر از شاكیان پرونده شناسایی و متهم به جرایم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از رانندگان اعتراف کرد.