۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

هجوم مسلحانه برای سرقت از یک باغ

سه عضو باند مسلحانه که به باغی هجوم برده و به سرقت وحشت‌آوری دست زده بودند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۱۵۳۴۹
صراط: سه عضو باند مسلحانه که به باغی هجوم برده و به سرقت وحشت‌آوری دست زده بودند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده پلیس استان فارس از متلاشی شدن باند دزدان مسلح در شیراز و کشف ۴۰ سرقت خانه از آنها خبر داد. سردار «احمدعلی گودرزی» در این زمینه گفت: پس از گزارش یک سرقت مسلحانه از کلانتری گلستان شیراز به مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مفاد پرونده حاکی از آن بود که سه مرد در باغی واقع در یکی از محله‌های شهر شیراز در حال استراحت بوده‌اند که سه مرد دیگر با تهدید سلاح یک پژو206، یک دستبند طلا، یک ساعت مچی، سه دستگاه تلفن همراه و مقداری پول متعلق به آنان را به سرقت برده اند.

فرمانده پلیس استان فارس افزود: تحقیقات گسترده مأموران برای شناسایی دزدان مسلح آغاز شد و سرانجام یکی از دزدان که دارای پنج سابقه کیفری بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی از این دزد افزود: با تلاش مأموران یک دزد دیگر نیز دستگیر شد و در بازجویی‌های پلیسی به 40 سرقت عادی خانه اعتراف کرد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند افزود: مأموران در ادامه تحقیقات با شناسایی محل اختفای سومین عضو این باند، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
منبع: ایران