۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

باهنر:کسی‌دلواپس‌مذاکرات‌هسته‌ای‌نباشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درست هزینه کردن از راهکارهای جبران مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: بودجه ای که برای کشور به تصویب می‌رسانیم بودجه کمی نیست؛ به طوریکه بودجه مصوب در سال جاری ۸۶۰ هزار میلیارد تومان است که درست هزینه نمی‌شود.
کد خبر : ۲۱۵۴۶۷
صراط: محمدرضا باهنر چهارشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اقتصاد ریاضتی نیست؛ بلکه درست تولید و مصرف کردن است.

وی تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های اقتصادی به دولت کمک می‌کنیم که البته دولت نشان داده است که تدبیر و عقلش خوب بوده و خوب کار می‌کند.

باهنر با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف اظهار کرد: جمهوری اسلامی در مردمسالاری دینی، دفاع، توسعه، بهداشت و درمان و بسیاری از موضوعات دیگر موفق بوده اما در اقتصاد و رفاه از موفقیت لازم را داشته است.

وی درباره مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: کسی دلواپس مذاکرات هسته‌ای نباشد؛ چراکه کسی نمی‌تواند خطا کند و نظارت لازم وجود دارد ضمن اینکه عده‌ای نباید فکر کنند خواب، خوراک و مشکلات اقتصادی ما به ۱+۵ پیوند خورده است.

باهنر یادآوری کرد: امام خمینی(ره) مردم را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانستند و از همان روزهای اول می‌خواستند تکلیف مردم را با حکومت روشن کنند که بر اساس نظر ایشان جمهوری اسلامی با انتخاب مردم تشکیل و قانون اساسی بوجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نیز تلاش‌های حضرت امام در صدور انقلاب اسلامی به بار نشسته و پس از 36 سال از پیروزی انقلاب تاکنون چهار دیکتاتور در کشورهای اسلامی به زیر کشیده شده اند که این مساله بر اثر بیداری اسلامی نشات گرفته است.

منبع: ایسنا