۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

واکنش نبوی به اغتشاش در سخنرانی‌ها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه مسئولان نباید اجازه دهند عده‌‌ای آرامش دانشگاه را برهم بزنند، گفت: چماق‌داران سیاسی فریب وعده‌های گروه‌های افراطی را نخورند.
کد خبر : ۲۱۵۹۲۴
صراط: حجت‌الاسلام نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهیدبهشتی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند، در دانشگاه‌ها باید نشاط و بینش سیاسی وجود داشته باشد و مطالبه دانشجویان نیز همین موضوع است.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه برخی‌ها می‌خواهند نشاط سیاسی را از بین ببرند و تک صدایی را جایگزین آن کنند؛ اینکه عده‌ای چماق‌دار سیاسی بخواهند سخنرانی‌های دانشجویی را برهم بزنند و دانشجویان دیگر را مورد ضرب و شتم قرار دهند بسیار کار زشت و زننده‌ای است و در شان دانشجوی یک کشور اسلامی نیست.
 
حجت‌الاسلام نبوی تصریح کرد: متاسفانه اخیرا شاهد بودیم که عده‌ای که توان اثبات نظرات خود را در جمع ندارند با برخوردهای فیزیکی و اغتشاش سعی دارند جلو بروند که البته نتیجه‌ای نخواهند گرفت. این افراد در جلساتی که دلسوزان نظام و انقلاب در آن صحبت می‌کنند وارد می‌شوند و با اغتشاش اجازه نمی‌دهند حرف حق گفته شود.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهیدبهشتی ادامه داد: باید اجازه داد در یک فضای منطقی و به دور از تشنج و ناآرامی نظرات مختلف ارائه شود، پذیرفتنی نیست که عده‌ای رفتاری که به هیچ وجه مناسب دانشگاه نیست را در جلسات دانشجویی از خود نشان دهند.
 
حجت‌الاسلام نبوی در خاتمه اظهارداشت: امیدواریم افرادی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند زودتر متوجه اشتباه خود شوند. آنها نباید فریب وعده‌های احزاب و گروه‌های افراطی را بخورند. مسئولان دانشگاه نیز باید در مقابل هرنوع قانون شکنی در دانشگاه بایستند و اجازه ندهند عده‌ اندکی بخواهند آرامش دانشگاه را برهم بزنند.
منبع: فارس
برچسب ها: دانشگاه سخنرانی