۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳

رقابت ۴نفر برای حضوردر هیئت رئیسه فدراسیون

فدراسیون فوتبال درباره اعلام اسامی داوطلبان عضویت در هیئت رئیسه (نماینده باشگاه‌ها) اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : ۲۱۵۹۵۴
صراط: متن این اطلاعیه که به امضای مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال رسیده، به شرح زیر است:

با عنایت به موضوع بند 9 ماده 33 اساسنامه فدراسیون در خصوص اقدام کمیته بررسی و تطبیق مدارک به آگاهی می‌رساند، کمیته مذکور پس از بررسی دقیق کلیه مدارک نامزدهای ثبت‎نام کرده و تطبیق آن با شرایط ذکر شده و همچنین دریافت نمابر و اصل فرم‌های پیشنهادی توسط اعضای مجمع و بررسی دقیق آنها در کمال صحت و سلامت، بدینوسیله نتایج استخراج شده نامزدهای واجد شرایط را به شرح ذیل اعلام می‌دارد.

اسامی داوطلبان عضویت در هیئت رئیسه (نماینده باشگاه‌ها) برحسب حروف الفبا:
1- مرتضی حسن‌پور، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی
2- شهرام دبیری، مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز
3- علی زینلی، مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان
4- منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران

توضیحات:
1- در جلسه مجمع عمومی نامزدها فرصت معرفی و ارائه برنامه‌های خود را ندارند.
2- نامزدهای داوطلب پست انتخابی فدراسیون نیز می‌توانند برنامه‌های خود را تا لغایت پنجشنبه 93/10/4 به نحو مقتضی اطلاع رسانی کنند.
3- وفق بند 6 از ماده 22 اساسنامه، اعضای هیئت رئیسه فعلی بدون حق رأی در مجمع شرکت خواهند کرد.
1/3- اعضای هیئت رئیسه نمی‌توانند به عنوان یکی از اعضای حقوقی (موضوع بندهای 3-1 الی 11-1 از ماده 22) در مجمع رأی بدهند و می‌بایست جانشین واجد شرایط خود را کتباً معرفی کنند تا ضمن حضور در جلسه مجمع، در رأی‌گیری شرکت کند.
2/3- سایر اعضای مجمع (به استثنا اعضای هیئت رئیسه) به عنوان داوطلبان نامزد پست انتخابی فدراسیون، ضمن شرکت در جلسه مجمع، از حق رأی برخوردار هستند و نیازی به معرفی جانشین ندارند.
4- وفق ماده 26 اساسنامه برای برگزاری انتخابات، مجمع باید با حضور اکثریت (دو سوم) کل اعضا تشکیل شود.
1/4- انتخابات با رأی‌گیری کتبی و مخفی انجام می‌شود و آرای مخدوش شده یا سفید آرای باطل تلقی شده و در شمارش آراء لحاظ نخواهد شد.
2/4- برای انتخاب عضو هیئت رئیسه، در دور اول رأی‌گیری، کسب اکثریت مطلق (1+ 50%) آرای اعضای حاضر لازم است در دوره‌های بعدی رأی‌گیری، رأی بیشتر سرنوشت رأی‌گیری را مشخص می‌کند.
3/4- در صورتی که سرنوشت انتخابات در دور اول مشخص نشود، دو نفر کاندیدای دارای بالاترین آراء در دور اول انتخاب و در رأی‌گیری دور دوم شرکت می‌کنند.
4/4- در صورتی که در دور اول انتخابات بیشتر از دو نفر از کاندیدها دارای بالاترین آراء و مساوی با هم باشند، تمامی افراد دارای بالاترین رأی برابر به دور بعد راه می‌یابند.
5/4- در دور دوم چنانچه آرای دو نفر کاندیدا مساوی باشد، فرد منتخب از طریق قرعه تعیین می‌شود.

رجاء واثق داریم، اعضای محترم مجمع با درایت کامل و آگاهی از شاخص‌ها و خصوصیات داوطلبان محترم نسبت به گزینش کاندیدای منتخب خود بر حسب وظایف ذاتی اقدام خواهند کرد.