۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

رزمایش بزرگ ارتش از زبان امیر پوردستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بخش عظیمی از فرماندهان رزمایش ارتش کسانی هستند که سالهای دفاع مقدس را درک و می‌خواهند دانسته‌های خود را در این رزمایش به جوانان منتقل کنند.
کد خبر : ۲۱۶۴۸۶
صراط: امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش محمدرسول‌الله ارتش گفت: بخش عظیمی از فرماندهان این رزمایش کسانی هستند که سالهای دفاع مقدس را درک و جنگ اول و دوم خلیج فارس را تحلیل کرده‌اند و می‌خواهند دانسته‌های خود را در این رزمایش به جوانان منتقل کنند.

وی افزود: در این رزمایش سربازان، درجه‌داران و فرماندهان در صحنه واقعی رزم قرار می‌گیرند و تلاش بر این است که سربازان بوی باروت را حس کنند و نحوه سنگر ساختن را یاد بگیرند و صدای صفیر گلوله را بشنوند  تا در صحنه واقعی رزم، توانمندی‌هایشان بالا برود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به روحیه بالای نیروهای نظامی برای شرکت در این رزمایش گفت: محیط رزمایش محیط سختی است و مشکلات خاص خود را دارد اما  روحیه سربازان، درجه‌داران و افسران بسیار بالا است و با نشاط، شادابی و طراوت و خوشحالی مشتاقند در این عرصه انجام وظیفه کنند و اقتدار خودشان را نشان دهند و قابلیت‌های خودشان را بالا ببرند.

امیر پوردستان همچنین از استقبال و کمک مردم بومی منطقه و همکاری استاندار هرمزگان و سایر مسئولان این استان برای برگزاری این رزمایش قدردانی کرد و گفت: این پشتیبانی ها مایه دلگرمی نیروهای مسلح در انجام رسالت مسئولیت‌ها و ماموریت عظیم‌شان است و امیدواریم بتوانیم  به رسالت و مسئولیت خود به شایستگی عمل کنیم و در پیشگاه ملت و مقام معظم رهبری روسفید باشیم.

مرحله اصلی رزمایش مشترک محمدرسول الله (ص) از فردا چهارم دی با رمز محمد رسول الله(ص) آغاز و تا  10دی با حضور یکان‌های زمینی، پدافندی، هوایی و دریایی برگزار و در آن اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش در خواهد آمد.

منبع: تسنیم