۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
لاریجانی:

ترویج مطالب هزار بار نشخوارشده غربیان به اسم روشنفکری

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: فتنه 88 به دنبال حکومت غیردینی بود، اما بصیرت که مهمترین دستاورد فتنه 88 بود، آن را خنثی کرد.
کد خبر : ۲۱۶۶۷۲
صراط: محمدجواد لاریجانی عصر امروز در مراسم یکمین سالگرد فوت سید علی اکبر پرورش، اظهار کرد: جریان ضد‌انقلاب در فتنه 88 به دنبال حکومت غیر‌دینی بود.

وی بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد ترویج مطالب هزار بار نشخوارشده غربیان به اسم روشن‌فکری هستیم، معنای لیبرال و سکولار جدید نیست و کاملا کهنه و پوسیده شده است.

وی عنوان کرد: از جمله ویژگی‌های مرحوم پرورش اهتمام آن در عرصه اقامه دین بود، امری که ائمه اطهار در طول حیات پر برکتشان همواره به آن دنبال آن بودند و همین امر باعث به شهادت رسیدن آنها شد.

لاریجانی ابراز کرد: از خصوصیات دین اسلام جهان‌شمول بودن آن، سرزندگی اسلام و جامعیت آن است.

وی بیان داشت: امروز بصیرت به ما اجازه می‌دهد که تجربه عظیمی که ایران را به بزرگترین و تأثیرگذارترین کشور منطقه تبدیل کرده است، را ادامه دهیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تصریح کرد: بصیرت را باید جدی بگیریم، بصیرت پایه تفکر دینی ما است، مهمترین دستاورد فتنه 88 بصیرت بود که رهبری هم در آن تاکید داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دائما در معرض فتنه هستیم، فتنه‌ها تمام‌ نشدنی هستند.

لاریجانی ادامه داد: دشمن پس از فتنه 88 دریافت که نظام جمهوری اسلامی ایران قوی است و ریشه‌دار بنابراین با عده و عُده بیشتری به میدان آمده است.
منبع: فارس