۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۴
در گفتگوی ویژه خبری شب گذشته صورت گرفت

سوال عجیب احمدی نژاد از مجری برنامه پیرامون زمان انتخابات !

یا دکتر احمدی نژاد نمی داند تاریخ برگزاری انتخابات مجلس چه زمانی است که این شایسته رئیس جمهور کشور نیست و قطعا وی باید از اولین انتخابانی که پس از انتخاب شدن خودش برگزار خواهد شد مطلع باشد
کد خبر : ۲۱۶۶۸
"صراط" - شب گذشته رئیس جمهور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما حضور یافته و به طور زنده با مردم به صحبت پرداخت .
وی در این گفتگو به بیان مسائلی پیرامون هدفمندی یارانه ها ، کاهش مصرف بنزین ، بودجه سال 90 ، مباحث مربوط به کشاورزی، اشتغال، مسکن و اداغام وزارتخانه ها پرداخت .
در قسمتهای پایانی این گفتگو احمدي‌نژاد در پاسخ به سؤال مجري برنامه مبني براينكه برخي دولت را متهم بر تلاش دولت بر تأثيرگذاري بر روند انتخابات مجلس مي‌كنند اظهارات جالبی را مطرح کرد .
به گزارش صراط نیوز، رئیس جمهور با بیان اینکه وزارت كشور مجري انتخابات است و هيچ احدي از دولت حق دخالت در اين انتخابات را ندارد افزود: انتخابات متعلق به مردم است. احمدی نژاد در این بخش از صحبتهایش با لحن خاص و تیزهوشی همیشگی اش از مجری برنامه پرسید: "اصلا انتخابات کی برگزار می شود؟" که حیدری به تاریخ برگزاری انتخابات مجلس اشاره کرده و رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: هنوز تا انتخابات خيلي مانده است . اين حرف‌ها اصلاً جاي مطرح شدن ندارد و فكر نمي‌كنم كسي هم اينگونه فكر كند.
مفهوم این سوال رئیس جمهور از مجری برنامه گفتگوی ویژه خبری دو حالت بیشتر ندارد .
یا دکتر احمدی نژاد نمی داند تاریخ برگزاری انتخابات مجلس چه زمانی است که این شایسته رئیس جمهور کشور نیست و قطعا وی باید از اولین انتخابانی که پس از انتخاب شدن خودش برگزار خواهد شد مطلع باشد و یا در حالت دوم وی از تاریخ برگزاری انتخابات اطلاع داشته و با آگاهی از زمان آن این سوال را می پرسد! که در این حالت هم متاسفانه تنها نامی که برای این برخورد می توان به کار برد منحرف کردن افکار عمومی و یا به نوعی عملیات روانی است .
به هر حال از رئیس جمهور محترم انتظار می رفت در پاسخ به سوال حیدری در مورد ورود دولت به مسائل انتخابات با شفافیت بیشتری به ارائه پاسخ بپردازد .
نظرات بینندگان
حسین
|
Seychelles
|
۱۰:۰۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۹
۸
با سلام و خسته نباشید
فکر نمیکنم که همچین مسئله ای آنقدر مهم باشد که تیتر شود امیدوارم سایت به روزمرگی نیفتد .
موفق باشید
علی از تنکابن
|
Seychelles
"این کامنت بنده خطاب به آقا حسین، مربوط است به خبر «پاسخ علی مطهّری به احمدی نژاد»، ولی چون خبر مذکور از صفحه اصلی حذف و به آرشیو رفته است، لذا جهت رویت آقا حسین و همچنین ارائه پاسخ از جانب ایشان، دوباره متن ذیل را در این خبر درج می نمایم و منتظر پاسخ منطقی و محترمانه آقا حسین خواهم ماند"!

----------------------------------------------------

آقا حسین با سلام و تقدیم احترام

شما به جای ایراد گرفتن های پی در پی تان محبت فرموده و جواب کامنت هایم رو که مکرّر خطاب به شما داده ام رو بدهید!

در ضمن کامنت دیروزی ام در خبر (اکرمی: احمدی نژاد احاطه به قانون ندارد!) خطاب به شما بود منتها بدون ذکر نامتان و در ایهام و اشاره!

لطف کنید جواب کامنتی رو که خطاب به عزیزی از کرمانشاه داده ام رو جنابعالی بدهید، فرض کنید که خطاب به شماست! اگر به عدم خطاب کامنتم به شما ایراد دارید، دوباره خطاب به شما ارسال نمایم؟!

آقا حسین، من مدتی استکه کامنت هایت رو زیر نظر دارم، ومتاسفانه شاهدم که از الفاظ مودبانه و زیبائی که قبلاً در کامنت هایت استفاده می نمودی، فاصله گرفته ای! من قبلاً خیلی روی ادب و متانت جنابعالی، حساب باز کرده بودم. و دوست دارم سیره قبلی تان را، در کامنت گذاری مدّ نظر داشته باشی!

شما هم سعی نمائید دایره ولایت پذیری و خودی، رو اینقدر تنگ ننمائید، که دوستان واقعی هم درون دایره خودی، گنجانده نشوند! وسعت دید داشته باشیم و از تنگ نظری دوری گزینیم!!!

مگر شما از شخصیت حقیقی کامنت گذاران مطلعید که اینگونه نظر می دهید؟! چرا هتک حرمت می نمائید؟! آیا آقا راضی به این سیره تان می باشند؟! شاید بعضی از کاربران در فضای بیرون از سایت دارای شخصیت مورد احترامی در بین مردم باشند!!! فضای مجازی محلی برای تبادل نظر و تضارب آرا می باشد، نه محلی برای تمسخر دیگران و شادی کاذب و وقت گزرانی!!! متاسفانه در یکی از کامنتهای چند روز اخیر، خوانده بودم که: (چرا کامنتی از فلانی! در سایت گذاشته نمی شود، که مقداری سرگرم شویم و ...!!! آیا سایت نمی گذارد یا آن کاربر، ارسال نمی کند!!!) که البته این دالّ بر شخصیت و هویت آن کامنت گذار می باشد!!!

آقا حسین، سخنان اخیر حضرت آقا رو در جمع مردم فارس فراموش نموده اید؟! چرا در متوسّل شدن به سخنان امام خامنه ای، گزینشی عمل می کنید؟!

آنجائی رو که در انتقاد صحیح و صریح از دولت و به زعمتان به نفع شماست، آن را مستمسک برای مطالبتان، قرار می دهید! و آنجائی را که در حمایت صریح و آشکار از دولت خدمتگذار و شخص دکتر احمدی نژاد، و امر حضرت آقا به دوری نمودن از تهمت و اختلاف افکنی می باشد، متاسفانه به دیدتان نمی آید!!!

برادر، کسی به طور مطلق و بی قید و شرط، از دولت دفاع نمی کند و ما هم به مسائل اخیر ایراد جدی، داریم!

وجود مشایی و حلقه انحرافی را در دولت، سمّ مهلک می دانیم!

ولی استدلال شما این استکه، چون مش...... در دولت می باشد و دکتراحمدی نژاد آن را عزل و اخراج می کند، پس بالکلّ، دولت و رئیس جمهور عزیز، را طرد و نفی نمائیم. و اینجا محل افتراق و اختلاف نظر ما با شماست!

زیرا رهبر عزیزتر از جانمان، در کنار انتقاد سازنده، امر صریح به حمایت از دولت و شخص دکتراحمدی نژاد دارند. ولی شما برعکس عمل نموده و حتی به راحتی و بدون هیچ گونه ترسی از قبر و قیامت!، حمایت کنندگان از دولت را به ضدیّت با ولایت فقیه محکوم می نمائید!!!

پس ولایتی راستین و واقعی اینجا مشخص خواهد شد!!! ولایی بودن در جائی صدق پیدا می کند که، به همه اوامر و نواهی رهبر و مقتدا، عمل نمائیم نه آنجایی را که در ظاهر به ضرر ماست، آنرا ترک نماییم!!!

شما هم مطمئن باشید که بر فرض محال ،اگر خدای ناکرده، روزی دکتراحمدی نژاد آشکارا و بدون هیچ ابهامی در مقابل رهبری باستد، و نفی ولایت نماید، بنده و دیگر دوستان جزو اولین کاربران خواهیم بود که در اینجا بر علیه دکتر، کامنت خواهیم گذاشت!!! و امیدوارم که چنین روزی پیش نیاید!!!

منظورم این بود که ملاک و معیار برای ما شخص نمی باشد، بلکه ولایت و حرکت در مسیر ولایت مبنای تصمیم گیری و حرکت ما است!!!

و همچنین ولایی بودن را در عمل به همه اوامر ریز و درشت رهبری عزیز، می دانیم. می خواهد آن اوامر به نفع ما باشد و یا به ضرر ما!!!

و یکی از نمونه های عمل به اوامر آقا را، در حمایت از دولت می دانیم!!!

بعید می دانم که شما سخنان آقا را مبنی بر حمایت از دولت و دوری از تفرقه و اختلاف اندازی انکار نمایید؟!

بعید می دانم که جنابعالی سخنان حضرت آقا را مبنی بر، نبودن حاکمیت دو گانه و عدم تقابل دولت و ولایت را انکار و نفی نمایید؟!

برادرم، فأین تذهبون!!!

عاقبتت ختم به خیر و سعادت «شهادت» باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***هرکس که در دعایش، یادی کند ز رهبر _ شیرینتر از عسل باد، کامش به روز محشر ، یازهرا***
حسين
|
Seychelles
شما هم خسته نباشي !!
ممل
|
Seychelles
صراط عزيز در عجبم كه اكثر كامنتهايي كه برعليه جريان منحرف است حداكثر نمره منفي _ و كامنتهايي كه موافق با جريان منحرف است حداكثر + را مي گيرد !!!!!!!!!!
حسین
|
Seychelles
سلام به علی از تنکابن
جالبه من خیلی وقته کامنت نزده بودم اصولا حوصلشو ندارم اینبار هم فکر کنم شما منو با کس دیگری اشتباه گرفتید جالبه که اون پایین یک نفر دیگه به نام حسین خسته نباشید گفته در هر صورت دوست عزیز هر گردی گردو نیست و من هم در موضوع بالا که ذکر کردید کامنتی نذاشته بودم . در هر صورت من با دوستان ولایی هم عقیده ام و جانم را فدای رهبری عزیز میکنم این را نوشتم تا حالا که زحمت کشیدید و اشتباها منو خطاب قرار دادید حداقل تو این کامنت دینم را به رهبر عزیز ادا کنم ..
موفق باشید عزیزم
مهدي از مشهد
|
Seychelles
جناب صراط
يكي از اين جوجه (ببخشيد. داشت يادم ميرفت)
يكي از اين اقايان باسواد وبا ادب وبا شخصيت)
صراط رو هم متهم كرد
مراقب باش صراط جان اگه به ميل اين اقايون نباشي. تو را هم به شيطان برستي و جن و...
ضد ولايت بودن متهم ميكنند
علی از تنکابن
|
Seychelles
عزیزجانم، من از شما عذرخواهی می کنم.

منظورم از آقا حسین، جنابعالی نمی باشد. بلکه اون آقا حسین مدّ نظر بنده، خودش می دونه که کامنتم خطاب به ایشان می باشد!

آقا حسین که اغلب در معیّت کاربر محترمی به نام دشمن ضدولایت فقیه، در رد و طرد ما کامنت می گذارد! منظورم از آقا حسین، ایشان می باشد. و من هم منتظر جواب ایشان
می مانم!

به هر حال از شما برادر ارجمندم، عذرخواهی نموده و درخواست دعای خیر دارم.

موفّق و مویّد باشید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا علی بن ابی طالب****
مهدي از مشهد
|
Seychelles
سلام علي اقا از تنكابن
باارزوي سلامتي .اميدوارم مانند سرزمين زيباي شمال . سربلند و سرافراز باشي
نايب الزياره همه دوستداران ولايت ودوستداران دولت ولايتمدار ومحبوب هستم .
حسين
|
Seychelles
علي آقا تنكابني بنده كامنت زير را نذاشتم :

حسین| | ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶ 413پاسخ با سلام و خسته نباشید
فکر نمیکنم که همچین مسئله ای آنقدر مهم باشد که تیتر شود امیدوارم سایت به روزمرگی نیفتد .
موفق باشید

به همين خاطر وقتي مي بينم افرادي با اسامي من كامنت ميذارن براي اينكه به مخاطبام بگم من اون نيستم !!! زير اونا با اسم خودم هميشه مطلب مي نويسم مثل ايني كه در زير ميبيني :
حسين | | ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
شما هم خسته نباشي !!

زير كامنت خودت و بالاي كامنت ممل نوشتم
در ضمن بنده تنها چيزي كه ازش خسته نميشم نوشتن است ، البته آن هم نوشتن مطالبي به حق و در خط ولايت ،دليل اعتراض شمارو درك نميكنم چون زياد طولاني مي نويسين و پراكنده و خسته كننده !!
حسين
|
Seychelles
آقاي علي از تنكابن حلالت نميكنم كه بهم تهمت زدي ، فاين تذهبون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آقا حسيني كه باهاش كل كل فرمودي برات جواب نوشته و الحمدلله ديدي اونو ، چه جوابي داري ؟
حسین| | ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
سلام به علی از تنکابن
جالبه من خیلی وقته کامنت نزده بودم اصولا حوصلشو ندارم اینبار هم فکر کنم شما منو با کس دیگری اشتباه گرفتید جالبه که اون پایین یک نفر دیگه به نام حسین خسته نباشید گفته در هر صورت دوست عزیز هر گردی گردو نیست و من هم در موضوع بالا که ذکر کردید کامنتی نذاشته بودم . در هر صورت من با دوستان ولایی هم عقیده ام و جانم را فدای رهبری عزیز میکنم این را نوشتم تا حالا که زحمت کشیدید و اشتباها منو خطاب قرار دادید حداقل تو این کامنت دینم را به رهبر عزیز ادا کنم ..
موفق باشید عزیزم
حسين واقعي
|
Seychelles
علي آقا از تنكابن من قبول دارم بعضي مواقع تند ميشم و از اين بابت عذر ميخوام حلالم كنين. روي سخنم هم با شما ، هم با آقا مهدي از مشهد و هم امين آقا هست و آزادپي رو فاكتور ميگيرم به دلايلي ....
بنده اهل به حاشيه رفتن و توسل به آيات و روايات و متري نوشتن مطالب براي اثبات حقانيت خودم و صحبتام نيستم ، ‌صرفاً براساس اطلاعات موثق خودم و سنجش افراد براساس معيار ولايت فقيه اظهارنظر ميكنم.
يه سوال اساسي دارم كه به نوعي جواب به جان مطلب ارائه شده از سوي شماست : (اين مطلب شما : وجود مشایی و حلقه انحرافی را در دولت، سمّ مهلک می دانیم!
ولی استدلال شما این استکه، چون مش...... در دولت می باشد و دکتراحمدی نژاد آن را عزل و اخراج می کند، پس بالکلّ، دولت و رئیس جمهور عزیز، را طرد و نفی نمائیم. و اینجا محل افتراق و اختلاف نظر ما با شماست!)


اميدوارم بتونين ذهن منو راجع به اون روشن كنين اخوي
همانطور كه ميدونين احمدي نژاد و مشايي رفقاي چندين و چند ساله ان و ارتباطشون منحصر به همين دو دوره همكاري در دولت نبوده و نيست و سالها قبل (سال 60 – 61 از اروميه و خوي ... با هم بودن) ، و همينقدر كه بدونيم اين نزديكي و صميميت اين دو نفر ، به شكلي كاملاً ويژه و منحصر بفرد است و اين منحصر بفرد بودن را هيچكدام از شماها هم نمي توانيد انكار كنيد ، و از آنجا كه تجربه نشون داده كه حتي دو نفر برادر در صورت داشتن اختلاف نظر در كوچكترين و جزئي ترين مساله اي كه بتوان فكر كرد (مثل طرفداري تيمهاي فوتبال و ... ) قطعاً بناي ناسازگاري يا بحث و جدل لفظي و انتقاد نسبت به هم در خانه دارند و اين چيزي هست كه همه ما و شما به عينه در زندگي هاي خصوصي و خانوادگي خودمان براحتي حس و تجربه مي كنيم.
با در نظر گرفتن اين مطلب مهم كه :
1- شكل گيري و اسكلت و ساختار اعتقادي افراد يك شبه شكل نمي گيرد ، آن هم تفكراتي خاص و بسيار حساس و مهم و اعتقادي درباره مهدويت و ... بلكه نيازمند زمان و كنش ها و واكنش ها و جلسات و گفتگوها و .... فراوان مي باشد. و قطعاً اظهارنظرها و اقداماتي كه اخيراً از احمدي نژاد مشاهده مي فرماييد ، چه در مباحث مهدويت ،‌هاله نور و .... ايستادن در برابر احكام حكومتي حضرت آقا و 11 روز قهر از حكم حضرت آقا و .... نتيجه ساختار و سلولهاي فكري است كه شايد اعتقادات تراوش شده از آن فكر ، نتيجه حدود 30 سال مطالعه و بحث بوده كه براي اينان به مرحله يقين رسيده و براي شكل گيري آن مدت قابل توجهي از پست كارمندي فرمانداري خوي يا ارشاد خوي تا رياست جمهوري ايران را زمان گرفته است. لذا نافرماني احمدي نژاد از مقام عظماي ولايت براي يكي مثل بنده چيز غافلگير كننده و شوك نمي باشد و آن را متاثر از زير گوشي هاي مش .... و دوستانش قلمداد نمي كنم.
2- وقتي 2 نفر برادر بر روي اختلافات كوچك فوتبالي از يكديگر انتقاد مي كنند و حتي مانند من و برادرم كارمان به دعوا نيز كشيده مي شد ! ، آيا امكان دارد كه 2 نفري كه بر روي اصول مهم اعتقادي شان كه با دنيا و عقبي شان ارتباط مستقيم دارد و هرگونه لغزش بر روي اين اصول زيربنايي اسلام ممكن است انسان را به اوج (مانند شهدايمان كه جانشان را بر سر حمايت از اصول و راه ائمه و ولايت نمودند) و يا به ورطه سقوط بكشاند ، اختلاف نظر جدي داشته باشند (مثل شهيد مطهري در كنار مسعود رجوي لعنت الله) اما اين 2 نفر بدون توجه به اين اختلاف نظرهاي زيربنايي كه نتيجه عملي آنها بايد حتماً دشمني خوني تا سر حد مرگ اين دو نفر باشد (مثلاً اعتقاد يكي به ولايت و توطئه ديگري بر عليه ولايت مانند كلي از نيروهاي مومني كه ترور شدن و ...) بر مسند عالي ترين مسؤوليت اجرايي كشور ي مثل ايران كه اسلام و ولايت فقيه و حركت در خط ائمه اطهار ، شهدا ، امام خميني و ديگر مقدسات اصلي ترين مولفه و خواسته بنيانگذاران آن بوده ، بنشينند ، و در حالي كه (بقول شما) يكي از اين دو نفر عاشق و دلداده ولايت آن هم تا مرز شهادت است (يعني احمدي نژاد) و (باز هم بقول شما) ديگري در حلقه و يا سرمنشاء انحراف است (يعني مش .... و دوستانش ، با توجه به اين گفته شما كه وجود مشایی و حلقه انحرافی را در دولت، سمّ مهلک می دانیم! ) بدون اينكه كوچكترين و ريزترين انتقادي را نسبت به يكديگر مطرح كنند !!! و كوچكترين بناي ناسازگاري را با هم بگذارند و در مجموع بدون اينكه كوچكترين نشانه اي مبني بر وجود اختلاف نظر در راستاي رسيدن به اهدافشان از خود بروز دهند ، براي اعتلاي مادي و معنوي كشور جمهوري اسلامي به تلاشهاي شبانه روز ي دست بزنند ، منتها با خطوط فكري متفاوت ، يكي در خط ولايت به نام احمدي نژاد و ديگري در خط انحراف به نام مش ... و دوستان !!
3- لازم به ذكر است ارتباط خاص فكري ، اعتقادي و چندين و چند ساله احمدي نژاد با مش.... به جايي رسيد كه بين دو خانواده وصلت صورت گرفت و .... در حالي كه يواش يواش شاهد اين بوديم كه افكار و عقايد قابل تامل مش .. از تريبونهاي مختلف مطرح مي شود ، و برنامه هاي مختلف خبري سيما چندي به پيگيري سخنان جالب ايشان پرداختند و موج مخالفت و اعتراض كساني كه از حاميان جدي رئيس جمهور در تبليغات انتخاباتي بلند ميشد ، شاهد سكوت احمدي نژاد در رابطه با اظهارات مش .... بوديم.
روند اظهارنظرهاي جنجالي مش .... به جايي رسيد كه ديگه واقعاً قريب به اتفاق حاميان احمدي نژاد (البته عقلاء ، نه ... !) اعتراضات خود را بطور كاملا جدي و به شكلهاي مختلف ابراز داشتند ، اما در كمال تعجب احمدي نژاد بعد از جلسه هيات دولت اعلام كرد كه از مواضع مش ... حمايت ميكنه .... مش ... زلاله و در جاهايي كه خيلي ها نميدونن سير ميكنه ! اونهايي كه ميگن طرفدار احمدي نژادن اما مشايي رو قبول ندارن (مثل امثال شما عزيزان) دروغ ميگن كه احمدي نژادي هستن ، كسي كه احمدي نژادو قبول داره بايد مش ... رو هم قبول داشته باشه ، نظرات مشايي نظرات منه و نظرات من نظرات مش ... هست ، و در مجموع خودش اينگونه اعلام كرد كه احمدي نژاد و مشايي اينقدر در اعتقادات و تفكراتشون به هم نزديك هستن كه يك روح هستن در دو بدن ، (البته فكر كنم شماها حرف خود احمدي نژاد رو هم قبول ندارين و بزور ميخواين بگين مش ... شيطانه ، اما احمدي نژاد عاشق
ولايته ،‌البته يه آدم بيسوادي مثل آزادپي خود مش ... رو هم ميپرسته !! ) ...........
4- برادر عزيزم آقاي امين زنده به عشق احمدي رو مثال ميزنم ، ميخوام بدونم آيا يكي مثل شما كه عشق به ولايت در كلامت موج ميزنه ، و قطعاً اختلافات اساسي زيادي در اصول و مباني فكري خودت با شخصي مثل مش ... احساس ميكني ، آيا ميتوني حتي يه دكه روزنامه فروشي رو با چنين شخصي بگردوني ، بدون اينكه كوچكترين انتقادي متوجه اش نكني ؟ مثلاً هنگام كار در دكه وقتي براي استقبال از مقام عظماي ولايت ميخواي محل كارتو ترك كني و به مركز شهر شيراز بري و اون آدم مشابه مش ... با 4 تا بد و بيراه به اعتقاداتت جلوتو ميخواد بگيره چكار ميكني ؟؟ ازش دفاع ميكني ؟؟
هر چند خيلي جاي بحث وجود داره اما با توجه به اطاله كلام و خستگي شما و بينندگان صراط تا همينجا بسنده ميكنم ..............
علی از تنکابن
|
Seychelles
سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه برادران عزیزی که با نام حسین بوده و امر بر آنان مشتبه شده بود، و گمان نموده اند بنده به آنها تهمت زده ام!

بنده خطابم به آقا حسینی بود که خودش با نام کاربری "حسین واقعی"، جوابم را داده است و قصد بی حرمتی به هیچکدام شما و این برادر را هم نداشته ام.

و اگر احیاناً ناخواسته، دلخوری ای هم پیش آمده از شما عذرخواهی نموده و درخواست حلالیّت دارم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت زهرا***
علی از تنکابن
|
Seychelles
آقا حسین "واقعی" سلام

عزیزجان، من سوالاتی رو خدمت شما مطرح نمودم که شما به جای پاسخگویی به آن مطالب، دوباره مطالبی رو پیش کشیدید که، من قبلاً پاسخش رو داده ام. که به عنوان نمونه می توانید به خبر ( در دیدار ضرغامی و احمدی نژاد چه گذشت؟) مراجعه نمایید. همانجا هم منتظر پاسخگوییتان به کامنتم بودم، که باز از پاسخگویی طفره رفته اید!

من برای رویت دوباره تان، آن کامنت را در زیر این کامنت، می آورم. و از شما می خواهم که به جای مطرح نمودن مطالب تکراری و جنجالی، پاسخ آن کامنت و این کامنت بالایی ام رو بدهید؟! منتظر پاسختان می مانم!

عاقبت به خیر باشی برادرم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا بی بی زینب کبری***
علی از تنکابن
|
Seychelles
آقا حسین، این دو کامنت مربوط است به بنده در خبر (در دیدار ضرغامی و احمدی نژاد چه گذشت؟) خطاب به جنابعالی، که امیدوارم پاسخ این دو کامنت و آن کامنت بالایی ام رو بدهید!
..............................................................
علی از تنکابن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳

آقا حسین با سلام

در جای دیگر هم از قبیل این سوال رو کردی ولی من به دلائلی در اینجا جواب شما را می دهم اما اول سوال شما:

(سوال آقا حسین):
يه سوال آيا امكان داره 2 نفر كه با همديگه تفاهم فكري و ... ندارن بتونن يه بقالي يا حتي يه دكه روزنامه فروشي رو بگردونن و مشكل و دعوايي هم بينشون بوجود نياد ؟؟؟ قطعاً اينجوري نيست ... حالا شما اين مثال رو به يه فضا و شغل حساس و مهمي مانند مديريت امور اجرايي كشور تعميم بدين و ببينين آيا امكان داره كه احمدي نژادي كه بقول شما عاشق ولايته ، با يه نفري به نام مشايي كه تفكراتش براي عام و خاص محرز شده كار كنه و هيچ دعوا و بحث و جدلي هم بينشون پيش نياد ؟
جواب بنده حقیر: ببین آقا حسین، من قبلا هم خدمت شما عرض کردم، که ما تابع ولایت و حضرت آقا هستیم. و اگر واقعا ولایتی هستیم و دم از نائب بر حق آقا امام زمان (عج) می زنیم. و حاضریم جان ناقابل مان را در راه حضرتش که راه ایشان هم راه مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می باشد، بدهیم. که ان شا الله چنین است و به کوری چشم منافقین داخلی و خارجی چنان خواهد ماند.

بایستی ولایت پذیری مان را مانند آن غلام امام معصوم (ع) که بدون آنکه ذره ای تردید و شک به خود راه داده و یا فلسفه دستور امام(ع) خود را از او بپرسد، به درون تنور آتش رفته، ما نیز بایستی شیعه تنوری بوده و در مقابل فرامین آقاجان، ان قلت و سوالات دیگر نکنیم.

زیرا ایشان حکیم می باشند و فرامین نورانیشان نیز از روی حکمت سرچشمه می گیرد. و ما با عقل ناقص خود قادر به فهم و ادراک فلسفه وجودی باطن و ماهیت آن فرامین گهربار نیستیم.
این تا اینجا به عنوان مقدمه بود. که در واقع اعتقاد قلبی ما به مسأله ولایت فقیه و فرمانبرداری از دستورات معظم له
(روحی فداه) می باشد.!

و اما اصل مطلب:
با در نظر گرفتن مقدمه ی بالا، و دستورات صریح حضرت آقا در چند روز اخیر، به خصوص سخنان آن حضرت در اجتماع عظیم مردم شریف استان فارس، که تأکید بر حمایت از دولت و شخص ریاست محترم جمهوری داشته اند. و حضرت آقا در همانجا و جاهای دیگر نیز به صراحت تاکید به، زاویه نداشتن دولت دکتراحمدی نژاد از مساله ولایت
داشته اند.

لذا آقا، همگان را به پرهیز از شتابزدگی و حمایت از دولت پرتلاش دکتراحمدی نژاد توصیه و امر فرموده اند.

"حالا اینجا مساله ولایت پذیری بدون چون و چرای ما هم مطرح است. همانطور که شما همین ایراد را به دکتراحمدی نژاد می گیرید، از همین دید و زاویه نیز مقداری به خودمان و به وظیفه شرعی خود نیز بنگریم".

هرچند ممکن است حضرت آقا، در جائی امر به انجام چیزی نمودند که به تعبیر شما "خلاف بیِّن و آشکار" است.

و یا به قول شما برادر خوبم، عدم تبعیت و ولایت پذیری دولت بر همگان اعم از عوام و خواص آشکار گشته و اظهر من الشمس می باشد!
ولی با آن حال ما بایستی چون مقتدایمان امر و تکلیف نموده اند، بدون کوچکترین ایرادی سر تسلیم فرود آورده و عمل نمائیم.

مثلا بر فرض محال زمانی ممکن است حضرت آقا، امر به رأی دادن و تکریم موسوی خائن!، بنمایند، آیا شما با آنکه خیانت و وطن فروشی موسوی بر همگان آشکار و به یقین تبدیل گشته، از امر حضرت آقا سرپیچی می نمائید؟!

ولی بنده، خدا گواه است با سر، انجام وظیفه می نمایم و پای مبارک آقا را نیز می بوسم.

زیرا آنچه را که ما قادر به دیدن آن در آئینه صاف نمی باشیم، آقا در خشت خام نیز می بینند. چون حکیم هستند و تمامی دستورات و فرامین نورانی شان نیز از روی حکمت و مصلحت صادر و سرچشمه می گیرد!

تا اینجای بحث، گمانم این استکه با همدیگر متفق القول و هم عقیده می باشیم.

پس ما هم مثل آن غلام بزرگوار بدون کمترین ایرادی بایستی از حضرت آقا، تبعیت نموده و از دولت دکتراحمدی نژاد حمایت نمائیم.

تاکید می نمایم، دولت نه افراد منحرف و نفوذی در دولت ایشان!،

و مثل آن شیعیان نباشیم که در مقابل دستور امام معصوم (ع) و امر آن حضرت (ع) مبنی بر رفتن آن شیعیان، به درون تنور آتش، فلسفه رفتن رفتن را بپرسند و نروند. ولی در مقابل، آن غلام مطیع؛ سریعا به درون تنور آتش، رفته و ولایت پذیری خود را به ظهور و بروز می رساند و در نهایت امام (ع)، هم به آن شیعیان می گوید که ما اینطور شیعه و مطیع می خواهیم و نه مثل شما که...!

اگر حرف شما برادر خوبم، حجت بر عدم حمایت از دولت باشد. و چون به نظر شما دولت ولایت پذیر نیست! پس در مقابل دستور علنی آقا، مبنی بر حمایت از دولت را سرپیچی نموده و حمایت ننمائیم، پس این داستان واقعی و تاریخی را چگونه توجیه نمائیم؟! و محملی بر آن حمل نمائیم؟! :

آنجائی را که جناب مالک اشتر، به جلوی خیمه معاویه (لعنة الله علیه) رسیده و در کمترین زمان ممکن، می توانست آن خبیث را به درک واصل کند.
ولی در کمال شگفتی می بینیم که مولای متقیان و امام مظلوم شیعیان حضرت علی (ع) به مالک اشتر، امر و دستور به برگشت از مقابل خیمه و نکشتن معاویه می نماید!!!

به نظر شما جناب مالک، چه عکس العملی را در مقابل امر امام خویش، انجام داده است؟!

و اگر ما به جای جناب مالک اشتر، بودیم. چه عکس العملی را انجام می دادیم؟!!

جناب مالک اشتر، سریعا دستور امام خود را، بر روی چشم نهاده و از کشتن معاویه منصرف می شود و برمی گردد!!!
درصورتی که عقل ناقص ما، قابلیت دریافت فلسفه دستور امام علی (ع) را ندارد.!
با آنکه فسق و فجور و فتنه بودن آن ملعون آشکار بوده است!!!

با کمال معذرت خواهی از شما برادر ارزشی ام، این است معنای واقعی ولایت و ولایتی بودن!!! نه....!!!

و اما فارغ از در نظرگرفتن آن مطالب اعتقادی و اساسی ای را که در بالا خدمت شما دوست و برادر شریفم ارائه نمودم :

شما می فرمائید که دو نفر اگر همفکر نباشند، امکان کارکردن و همکاری بین طرفین وجود ندارد. و در نهایت، نتیجه می گیرید که پس دکتر احمدی نژاد هم همفکر مشائی می باشد؟!!!

آقا حسین، چرا درمقابل این همه سوظن، مقداری هم حسن ظن نداشته باشیم!
و بگوئیم که شاید هنوز ماهیت و سیرت واقعی آن منحرفین و افراد مشکوک در دولت، برای دکتراحمدی نژاد آشکار نگشته و رئیس جمهور محبوب مان، آگاهی به آن موضوع مهم و اما مخفی و پوشیده شده ندارد؟!!!

و مگر فراموش کرده ایم که، آقای دکتر
کوچک زاده که هم اکنون از معدود نمایندگان مخلص و پا در رکاب حضرت آقا، می باشند. زمانی به خاطر جهل به ماهیت خبیث اصلاح طلبان آمریکائی، خود اصلاح طلب بوده و بعد از آنکه اطلاع و یقین به زشت سیرتی و ماهیت خبیث آنان، پیدا نمودند، بلافاصله از آنها، زاویه گرفته و راه خود را از آنان جدا نمودند!!!

و چرا جناب حجت الاسلام دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده محترم تهران را به یاد نمی آوریم، که ایشان هم زمانی در حلقه یاران اصلاح طلبان بوده و به اصطلاح دوم خردادی بوده اند؟!!

اما ایشان هم، بعد از مدت های فراوان همکاری با اصلاح طلبان آمریکائی، و به محض یقین به بطلان و انحرافی بودن راه آنان، مسیر خود را جدا کردند و در ادامه مسیر، از همراهی آنان خودداری کردند!!! و به مسیر امام و رهبری بازگشته اند!!! و خودشان فرموده بودند: که به جائی رسیده بودم که دیدم، دارم دین خود را از دست می دهم!!!

برادرم، شما هم درصدی احتمال بده که، شاید سناریوی حجة الاسلام دکتر احمدی و دکتر کوچک زاده در مورد دکتراحمدی نژاد هم، در حال اجرا و پیاده شدن باشد!

پس مقداری هم به مسائل، به دیده ی مثبت نگریسته و فقط به نیمه خالی لیوان نگاه نکنیم. بلکه نیمه پری هم وجود دارد!

در پایان، اصلا اگر بر فرض محال، بنا را هم بر این بگذاریم که، دکتر احمدی نژاد خود دارای اشکال است!
و یقین و آگاهی به ماهیت انحرافی همراهانش نیز دارد!
باز همان مسائل اولیه و مطرح شده ی کامنت بنده، راه را بر هرگونه تهمت و انگ زدن بیخود و انتسابات زشت و به دور از تقوا و اخلاق را بر ما بسته. و مانعی بزرگ در جلوی مسیر اشتباه مان می باشد.

آقا حسین، اینها مطالبی بود که سعی نمودم، از دل بر آید تا بر دل نشیند.

و ارواح مطهر امام و شهدا را گواه می گیرم که درصدد برآمدن توجیه و ...نبودم.

بلکه اعتقاد وجودی و ضمیر و باطن خویش را در مورد مساله ولایت و دولت دکتراحمدی نژاد برایت آشکار نموده ام.
و امیدوارم که توانسته باشم، شما را قانع نمایم.
و فکر هم نمی کنم که مطلب آنچنان پیچیده بوده و جلوی فهم و درک آن را گرفته باشد.

عاقبت به خیر (شهادت) شوید.

***یا حجة بن الحسن المهدی***
..............................................................

علی از تنکابن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳

آقا حسین، چند خط پایانی کامنتت جواب تمامی مباحث و اشکالات و همچنین وظیفه بچه حزب اللهی ها رو مشخص نموده است.!

و من جهت تأمل و تفکر دوباره، عین آن مطلب را برایت آورده ام. زیرا خود شما برادر ارزشی و خوبم جواب سوالاتت را داده اید:

صفار هرندي علامت و رمز سلامت ولايت پذيري را در تبعيت از نظرات رهبري دانست و افزود:

كساني كه خودشان را به ولايت منتسب مي‌كنند، بايد در برابر حرف‌هاي رهبر كوتاه بيايند.

***یا علی بن موسی الرضا***
علی از تنکابن
|
Seychelles
آقا مهدی از مشهد مقدّس، با سلام و عرض ادب و احترام

از اینکه بنده را مورد لطف و محبت خود قرار داده اید، ممنون و سپاسگذارم.

سلام من رو خدمت آقا حضرت امام علی بن موسی الرّضا «ع» برسانید و نائب الزّیارة حقیر باشید.

عاقبتت ختم به خیر و سعادت «شهادت» باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا موسی بن جعفر***
حسين
|
Seychelles
علي آقاي تنكابني شما در جواب مطالبي كه خدمت شما عرض كردم فرمودين كه :
من قبلا هم خدمت شما عرض کردم، که ما تابع ولایت و حضرت آقا هستیم. و اگر واقعا ولایتی هستیم و دم از نائب بر حق آقا امام زمان (عج) می زنیم و مطالب خوبي هم در خصوص ولايت پذيري مالك اشتر بيان كردين ...

باور بفرماييد منظور بنده از بيان جزئيات ارتباط و اعتقادات احمدي نژاد و مش ... اين نبود و نيست كه آهاي حسن احمد رضا علي و ... احمدي نژاد ايني نيست كه به ما ميگفت (ولايتمدار محض) و با مش ... تفاوتي ندارد ، با ولايت زاويه دارند لذا بياين شمشيرهارو ببنديم و به جنگش بريم ...
گفتين كه حضرت آقا فرمودن :
حمایت از دولت پرتلاش دکتراحمدی نژاد توصیه و امر فرموده اند.
البته حضرت آقا در خصوص همه دولتها در رابطه به خدمت به مردم و كشور حمايتشونو دريغ نكردن ،‌ شما موردي غير از حمايت در خصوص دولت خاتمي ، هاشمي و احمدي نژاد سراغ دارين ؟ و قطعاً نسبت به دولت احمدي نژاد اين حمايت را چندين برابر انجام دادن و در حالت طبيعي احمدي نژاد بايد بابت اينهمه حمايت و هزينه شدن از رهبري براي دولت بايد كرور كرور ممنون دار حضرت آقا باشن ، در حالي كه برعكس شاهد بي اعتنايي و جسارتها و بي احترامي بوده ايم ...

اولاً بايد قبول كنيم وجود مشكل رو و چشممونو نبنديم به روي واقعيات و نگيم كه نه مشكلي نيست و ولايي تر از احمدي نژاد وجود نداره ! (كه اگه اين صحت داشته باشه بعضي هام ميتونن مدعي باشن كه ولايي تر كروبي و موسي وجود نداره !) البته با توجه به فرموده حضرت آقا در خصوص اينكه دشمنان داخلي و خارجي مانند گرگهاي گرسنه در كمين هستن تا مشكلي (در نظام) بوجود بياد تا از آب گل آلود ماهي بگيرند.
اين گفته حضرت آقا نشون ميده كه حضرت آقا دارن خودشون به وجود مشكل با احمدي نژاد و ... اشاره ميكنن !
اشتباه ميكنم ؟
لذا همه حرف بنده اين است كه عزيزان برادران بياييم بس كنيم حمايت احساساتي و كوركورانه و تعصبي ناشي از جو انتخات رو كه فكر ميكرديم واسه يه شخصي مثل شهيد رجايي داريم كار ميكنيم ، كي ميخوايم بپذيريم كه طرف اوني نبوده كه ميگفته ! اصلاً شما اصلي ترين معيارتون براي انتخاب احمدي نژاد چي بود ؟ عاشق شكل و قيافه ش شدين ؟ ماها كه به صرف شعار ولايتمداريش جذبش شديم ،‌ اما عزيزان برادران ايشون در آزمون ولايتمداري چند بار بايد رفوزه بشه تا ما اظهارات خودشو مبني بر اينكه فرقي بين من (احمدي نژاد) و مشايي نيست و هر كي با ميگه احمدي نژاديه اما مش ... رو قبول نداره دروغ ميگه چون نظرات من و مش ... يكي هست !!‌ را بفهميم و بپذيريم ؟؟ اخوي اون چند بار بايد اينو تكرار كنه ؟ مگه من ديوانه هستم كه وقتي اون ميگه من و مش ... هيچ فرقي با هم نداريم ، خودمو كوچبيك كنم و از جانب اون ادعاي ولايتمداري كنم ؟ اصلاً اون بياد و به من بگه كه به تو چه ربطي داره كه از طرف من داري ادعا ميكني چه جوابي بايد بدم ؟؟ لذا اول بايد قبول كنيم كه اين بنده خدا زمان انتخابات طبقه حزب اللهي و متدين جامعه رو پيچوند و شعارهايي داد كه در باطن خودش قبولشون نداشت در وهله دوم فيتيله هامونو بكشيم پايين و بيشتر در خصوصش بررسي كنيم و اطلاعات بگيريم ... كه زماني كه خداي ناكرده جريان متبوع ايشون اسلحه كشيدن توو روي ولايت ، توو شك و ترديد نمونيم كه طرف كدوم صف بريم و چه كنم چه كنم بگيم و خداي ناكرده جزء دوزخيان نشيم ...
تمام حرف و منظور بنده 3 - 4 خط آخره ، بصيرت داشتن و شناخت جريانها و آدمها و خط و خطوطشون و بعد هم گوش بفرمان آقا بودن ،‌ ضمناً مگه چيزي كه خرابه ، آدمي كه خط و خطوطش خرابه و زاويه دار با ولايت كار ميكنه و آدماي پشت سرش هم مشكل دارن احتياج به تخريب هم دارن ؟
حسين
|
Seychelles
ضمناً علي آقا تنكابني در اينخصوص كه گفتين شايد احمدي نژاد خودش عاشق ولايته اما ماهيت شوم و انحرافي مش ... براش روشن نشده ، اگه منظورتون مثل موضوع آيت الله منتظري و مهدي هاشمي باشه كه تكليف اون هم معلومه امام خميني بارها آيت الله منتظري رو نسبت به وجود انحراف در دفترشون نصيحت و سفارش كردن ، اما ايشون گوش نكرد و نتيجه ش را هم در جريان هستين كه چي شد. البته در مورد آيت الله منتظري منظورشون اين بود كه كمي ساده هستن (تيزبين نيستند) لذا اين ساده بودن شخصيت فرد بدرد عالم سياست نمي خورد و بايد برود همان تدريس خودش را انجام بدهد.
اما در مقابل با آن هوش و ذكاوتي كه از احمدي نژاد همه سراغ دارن بعيد است كه امثال من بيسواد بفهميم كه انحرافي وجود دارد و احمدي نژاد نفهمد. در ثاني امثال آقاي كوچك زاده و غيره را كه نام بردين هم در مقام و مسؤوليتي مثل احمدي نژاد و مش ... و دوستانش (نهاد رياست جمهوري و كل امور اجرايي مملت) قرار ندارن كه به زير و بم نظام دسترسي داشته باشن و به راحتي بتوانند مملكت را .... لذا حساسيتها در مورد امثال كوچك زاده نسبت به احمدي نژاد و دوستانش بسيار پايين تر است.
حسين
|
Seychelles
علي آقاي تنكابني شما در جواب مطالبي كه خدمت شما عرض كردم فرمودين كه :
من قبلا هم خدمت شما عرض کردم، که ما تابع ولایت و حضرت آقا هستیم. و اگر واقعا ولایتی هستیم و دم از نائب بر حق آقا امام زمان (عج) می زنیم و مطالب خوبي هم در خصوص ولايت پذيري مالك اشتر بيان كردين ...

باور بفرماييد منظور بنده از بيان جزئيات ارتباط و اعتقادات احمدي نژاد و مش ... اين نبود و نيست كه آهاي حسن احمد رضا علي و ... احمدي نژاد ايني نيست كه به ما ميگفت (ولايتمدار محض) و با مش ... تفاوتي ندارد ، با ولايت زاويه دارند لذا بياين شمشيرهارو ببنديم و به جنگش بريم ...
گفتين كه حضرت آقا فرمودن :
حمایت از دولت پرتلاش دکتراحمدی نژاد توصیه و امر فرموده اند.
البته حضرت آقا در خصوص همه دولتها در رابطه به خدمت به مردم و كشور حمايتشونو دريغ نكردن ،‌ شما موردي غير از حمايت در خصوص دولت خاتمي ، هاشمي و احمدي نژاد سراغ دارين ؟ و قطعاً نسبت به دولت احمدي نژاد اين حمايت را چندين برابر انجام دادن و در حالت طبيعي احمدي نژاد بايد بابت اينهمه حمايت و هزينه شدن از رهبري براي دولت بايد كرور كرور ممنون دار حضرت آقا باشن ، در حالي كه برعكس شاهد بي اعتنايي و جسارتها و بي احترامي بوده ايم ...

اولاً بايد قبول كنيم وجود مشكل رو و چشممونو نبنديم به روي واقعيات و نگيم كه نه مشكلي نيست و ولايي تر از احمدي نژاد وجود نداره ! (كه اگه اين صحت داشته باشه بعضي هام ميتونن مدعي باشن كه ولايي تر كروبي و موسي وجود نداره !) البته با توجه به فرموده حضرت آقا در خصوص اينكه دشمنان داخلي و خارجي مانند گرگهاي گرسنه در كمين هستن تا مشكلي (در نظام) بوجود بياد تا از آب گل آلود ماهي بگيرند.
اين گفته حضرت آقا نشون ميده كه حضرت آقا دارن خودشون به وجود مشكل با احمدي نژاد و ... اشاره ميكنن !
اشتباه ميكنم ؟
لذا همه حرف بنده اين است كه عزيزان برادران بياييم بس كنيم حمايت احساساتي و كوركورانه و تعصبي ناشي از جو انتخات رو كه فكر ميكرديم واسه يه شخصي مثل شهيد رجايي داريم كار ميكنيم ، كي ميخوايم بپذيريم كه طرف اوني نبوده كه ميگفته ! اصلاً شما اصلي ترين معيارتون براي انتخاب احمدي نژاد چي بود ؟ عاشق شكل و قيافه ش شدين ؟ ماها كه به صرف شعار ولايتمداريش جذبش شديم ،‌ اما عزيزان برادران ايشون در آزمون ولايتمداري چند بار بايد رفوزه بشه تا ما اظهارات خودشو مبني بر اينكه فرقي بين من (احمدي نژاد) و مشايي نيست و هر كي با ميگه احمدي نژاديه اما مش ... رو قبول نداره دروغ ميگه چون نظرات من و مش ... يكي هست !!‌ را بفهميم و بپذيريم ؟؟ اخوي اون چند بار بايد اينو تكرار كنه ؟ مگه من ديوانه هستم كه وقتي اون ميگه من و مش ... هيچ فرقي با هم نداريم ، خودمو كوچبيك كنم و از جانب اون ادعاي ولايتمداري كنم ؟ اصلاً اون بياد و به من بگه كه به تو چه ربطي داره كه از طرف من داري ادعا ميكني چه جوابي بايد بدم ؟؟ لذا اول بايد قبول كنيم كه اين بنده خدا زمان انتخابات طبقه حزب اللهي و متدين جامعه رو پيچوند و شعارهايي داد كه در باطن خودش قبولشون نداشت در وهله دوم فيتيله هامونو بكشيم پايين و بيشتر در خصوصش بررسي كنيم و اطلاعات بگيريم ... كه زماني كه خداي ناكرده جريان متبوع ايشون اسلحه كشيدن توو روي ولايت ، توو شك و ترديد نمونيم كه طرف كدوم صف بريم و چه كنم چه كنم بگيم و خداي ناكرده جزء دوزخيان نشيم ...
تمام حرف و منظور بنده 3 - 4 خط آخره ، بصيرت داشتن و شناخت جريانها و آدمها و خط و خطوطشون و بعد هم گوش بفرمان آقا بودن ،‌ ضمناً مگه چيزي كه خرابه ، آدمي كه خط و خطوطش خرابه و زاويه دار با ولايت كار ميكنه و آدماي پشت سرش هم مشكل دارن احتياج به تخريب هم دارن ؟
ضمناً علي آقا تنكابني در اينخصوص كه گفتين شايد احمدي نژاد خودش عاشق ولايته اما ماهيت شوم و انحرافي مش ... براش روشن نشده ، اگه منظورتون مثل موضوع آيت الله منتظري و مهدي هاشمي باشه كه تكليف اون هم معلومه امام خميني بارها آيت الله منتظري رو نسبت به وجود انحراف در دفترشون نصيحت و سفارش كردن ، اما ايشون گوش نكرد و نتيجه ش را هم در جريان هستين كه چي شد. البته در مورد آيت الله منتظري منظورشون اين بود كه كمي ساده هستن (تيزبين نيستند) لذا اين ساده بودن شخصيت فرد بدرد عالم سياست نمي خورد و بايد برود همان تدريس خودش را انجام بدهد.
اما در مقابل با آن هوش و ذكاوتي كه از احمدي نژاد همه سراغ دارن بعيد است كه امثال من بيسواد بفهميم كه انحرافي وجود دارد و احمدي نژاد نفهمد. در ثاني امثال آقاي كوچك زاده و غيره را كه نام بردين هم در مقام و مسؤوليتي مثل احمدي نژاد و مش ... و دوستانش (نهاد رياست جمهوري و كل امور اجرايي مملت) قرار ندارن كه به زير و بم نظام دسترسي داشته باشن و به راحتي بتوانند مملكت را .... لذا حساسيتها در مورد امثال كوچك زاده نسبت به احمدي نژاد و دوستانش بسيار پايين تر است.
علی از تنکابن
|
Seychelles
آقا حسین سلام

برادرم چکیده و مُخلَّص کلامم این استکه:

اخوی ما هم راه درست و هدایت را مسیر ولایت و امام خمنه ای می دانیم و بس!

منتها تمام حرفم و اختلاف سلیقه مان با شما در این است که:
اگر قرار است به اوامر حضرت آقا عمل شود، باید به تمامی دستورات مرادمان، عمل نماییم و از گزینشی عمل نمودن در دستورات آقاجان، پرهیز کنیم! و سخنان آن حضرت را، تفسیر به رأی ننماییم!

حضرت آقا، در کنار انتقاد از بعضی از حرکات ناشایست اخیر، مِن جُمله اِخراج استعفا گونه وزیر محترم اطلاعات، امر به حمایت از رئیس جمهور پرتلاش و اشاره به خدمات فراوان دولت هم داشته اند!

تقوا هم یعنی این! اِقتضای تقوا و بندگی خدا در این استکه در کنار انتقاد از کار ناشایست فردی، اعمال نیک و خدمات او هم به چشم بیاید و به تعبیر دیگر، فقط نیمه خالی لیوان را نبینیم! مومن وسعت دید دارد و از تنگ نظری مبرّاست!

اخوی، من هم مثل شما نگران آینده دکتراحمدی نژاد می باشم و معتقدم که در صورت طیّ مسیر به روش کنونی (جریان انحرافی) آینده ای مبهم و تیره و تار، برای دکتر، متصوّر می باشد!

ولی برادر، ما مامور به تکلیف و در نظر گرفتن حال فعلی افراد می باشیم نه آینده آن! و قصاص قبل از جنایت هم شرعاً و عقلاً جایز نیست!

حمایت ما از افراد نیز بستگی به شرایط زمانی اشخاص می باشد و شدّت و ضعف حمایتمان هم، بستگی به مقدار، بودن آنان در مسیر ولایت دارد!

حرف ما این استکه:

چون ولی امر و مقتدایمان، امر به حمایت و پرهیز از اختلاف افکنی و انجام ندادن کارهای دشمن پسند، فرمودند.

فلذا بی استثناء بر همه ی ما فرض و تکلیف است که، سر تسلیم فرود آورده و تبعیّت نماییم!

آقا حسین، همه ما در معرض امتحانیم. فکر نکنیم که دکتراحمدی نژاد در مسیر ولایت نیستند و فقط ما در مسیریم! بلکه به فرموده قرآن کریم:

لا یُکلّف اللّه نفساً الّا وُسعَها، از هرکسی به اندازه وُسع و ظرفیتش می خواهند!

اگر بر فرض فردای قیامت، از دکتراحمدی نژاد بازخواست شود که، چرا در فلان زمینه نظر ولایت را مدّنظر قرار نداده اید؟ از ما هم سوال خواهند نمود که، چرا شما هم به اوامر رهبری مبنی بر حمایت از دولت عمل ننمودید؟! از هرکسی به مقتضای حال و تکلیفش بازخواست خواهد شد!

مثل امر خداوند رحمان به ابلیس پلید، مبنی بر سجده به آدم:

که در ظاهر سجده به غیر خالق و آنهم بر انسان امری ناپسند می باشد! و اگر چنین کاری را مرتکب شویم، مطمئناً در قیامت مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت! ولی شیطان ملعون، چون از امر خدا مبنی بر سجده بر انسان سرپیچی نموده، تا قیام قیامت ملعون و رانده شده ی درگاه الهی شده است!

پس مشخص گشته که تکلیف هر شخصی فرق می کند! به آدم، امر به سجده به خداوند گشته، و در مُوازات آن، به شیطان امر به سجده به آدم شده است! تکلیف آن دو متفاوت بوده و معکوس عمل نمودن هریک نیز، عِقاب و عذاب الهی را درپی خواهد داشت!!!

حسین جان برادر خوبم، شهدا تکلیف محور و ولایت مدار به معنای حقیقی کلمه بوده اند، پس سعی نماییم که از افراط پرهیز نموده و در اُمورات فردی و اجتماعی، جانب اعتدال و احتیاط شرعی را در پی بگیریم!

و قبل از هر عملی، رضایت حضرت آقا را در نظر گرفته، و با خود این گونه اندیشیده که آیا:

در فَرجام و نتیجه ی کارم، شاهد لبخند رضایت مقتدایم حضرت خامنه ای، خواهم بود یا خیر؟!

در این مساله نیز تکلیف آشکار و واضح است. و من از شما دوست خوبم می خواهم که، برخلاف فحّاشی کاربران دیگر، مقداری در سخنان رهبری بهتراز جانمان، تفکّر نموده و سپس راهی را انتخاب نموده که مدّنظر حضرت آقاست!

البته قابل ذکر است که:

منظورم این نیست که چشم و گوش بسته و مُطلَق از دولت، حمایت نماییم و چشمانمان را بر روی ضعفها و جریان انحرافی دولت ببندیم. بلکه:

در عین انتقاد منصفانه ای که به قصد قُربت الهی انجام می گیرد، از خدمات دولت هم حمایت نماییم و اوامر آقاجان، را درمورد دولت و هر کاری به روی چشم مان بنهیم.

در ضمن مطاله یادداشت امروز روزنامه وزین کیهان، که به قلم استاد فرهیخته و ارزشی جناب حاج حسین آقای شریعتمداری می باشد، سفارش می گردد!

حاج حسین شریعتمداری، در موضعگیریها و رعایت نمودن عدالت و انصاف ، برای بنده الگوی مناسبی می باشند!

عاقبتت ختم به خیر و سعادت «شهادت» باشد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***فکّه یا مکّه، اصلاً چه فرقی می کند!، بگو عشق آباد***
حسین
|
Seychelles
همین که قبول کردین این آقا اونی که دنبالش بودیم و خودش هم مدعی ش بود ، نیست ، یه پیشرفت و حرکت روو به جلو تحلیل میشه ... من فقط میخواستم چیزی رو بگم که بهش کاملا رسیدم و تاسف میخورم از بابت مشکلات و ضرر هایی که اینا برای کشور درست میکنن
علی از تنکابن
|
Seychelles
آقا حسین؛ خوب بود که به جای فرافکنی، جوابی منطقی به کامنتم می دادی! نه اینکه مطالبم رو؛ تفسیر به رأی و مطالبه به مقصود نمایید!!!

***یا مهدی***
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۳
از شما بعيده
شما طرز بيان و سوال رئيس جمهور رو يه بار ديگه گوش بديد
طرز بيان سوال اين گونه بود كه خودش مي دونه. ولي مي خواد مجري رو هم دخيل كنه
اميدوارم منظورم رو گرفته باشيد
اونايي كه با دقت گوش كرده باشن مي فهمن چي ميگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۱۶
آقاي احمدي نژاد:
به عمل كار برآيد به سخنداني نيست
در طي اين دوسال فقط حرف زده ايد بخصوص در زمينه دفاع از ولايت فقيه، چطور شد حالا اين مسائل حاشيه اي شده اند اگر حاشيه اي است پس چرا 11روز خانه نشين شده اي، در ضمن ولي فقيه ولي و امام توست نه پدرت، البته اگر از آن فرزنداني بودي كه احترام پدر را نگه ميداشتي خوب بود همين رابطه هم اما متاسفانه شده اي فرزند نوح، تو در خصوص احكام حكومتي حضرت آقا موضع نابجايي گرفتي كه در طي اين 32 ساله انقلاب هيچ رئيس جمهوري جرات چنين موضعي را نداشت البته اعتقادش و ادبش به او جرات نداد اين جرات نيست گستاخي است، همش آقا است كه حمايت از دولت شما كرده لطف بفرماييد باز مثل هميشه دست از يان سفسطه ها برداريد شما چه خدمتي به آقا كرده ايد، مرد باش مردعمل نه فقط مردحرف زدن، ليست مفسدين اقتصاديت چه شد؟ عمل به وعده هايت چه شد؟و....
آقاي احمدي نژاد فكر كرده اند مردم احمقند كه هميشه اينگونه با مردم صحبت ميكنند بس است اين كبر و توهم
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به اين بصيرت
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس .
مودب باش. با نوكرت كه حرف نمي زني
خيال كردي خيلي طرفدار داري .
اگه يك نگاه به منفي ها بكني از توهم خارج ميشي.
دروغگو مگه اقاي احمدي نژاد بد بامردم صحبت كرد. منافق
كوچكتر از اني هستي كه دولت را تخريب كني
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
مشهدي همون قدر كه خودت مودب هستي واسه كل جامعه انسانيت كافي هست !!!
ضمن اينكه كسي كه مياد كانديد ميشه واسه رياست جمهوري و ...، مفهومش اينه كه ميخواد واسه مردم كار كنه و در واقع يه جور نوكري باكلاس براي مردم محسوب ميشه ، البته يه نوع نوكري و كارگري كه آدماي فهميده اونو واسه خودشون افتخار فرض ميكنن ، نه مثل تو كه فكر ميكني ما نوكر اونيم !!!
ضمناً ... مفت نزن دروغگو خودتي و طيف منحرفتون ، لقب منافق و خوارج هم بيشتر برازنده تو هست و طيف منحرفت تا اون آدم ناشناس ، ضمن اينكه رئيس جمهورت با راي امثال همين آقا كه تو و گنده هات الان كوچيك فرض ميكنين شون به اينجا رسيده
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مشهدي آخه تو چقدر از كمبود ش .... ور رنج ميبري !! مهدي مشهدي ، شنيدي ميگن اگه قرآن به كوه نازل ميشد ، از شدت ثقيل و سنگين بودن مفاهيم قرآن ، كوه متلاشي مي شد ؟
بنظر من شدت اين نقيصه (كمبود ش....ور) در تو اينقدر زياده كه اگه خودت ش .... ور داشتي و به شدت و حدت اين نقيصه خودت پي ميبردي ، كله ت منفجر ميشد !!!!!
مطلب زير تنها از كله آدمي مثل تو كه داراي اون نقيصه اي كه بهش اشاره كردم تراوش پيدا ميكنه :
خيال كردي خيلي طرفدار داري !!!!!!!
اگه يك نگاه به منفي ها بكني از توهم خارج ميشي !!!!
آخه آدم كم ش ..... ر تعداد زياد علامت مثبت نشونه برحق بودن شماست ؟؟؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ممل
اگه دقت كرده باشي.چند روزي هست كه دارم در مقابل توهين هاي تو وبرخي رفقات . خودم رو كنترل ميكنم
جوجه اگه من بي شعور وبي عقلم. .چرا تو و رفقات داريد خودتون رو خفه ميكنيد .
اگه من بي شعورم .چرا كلمه به كلمه كامنت هاي من رودنبال ميكنيد .
اگه خودت خيال ميكني با شعوري .مثل ادم جواب بده. چرا چرند ميگي.
اگه مثبت ومنفي نشانه نيست .بس چي نشانه وملاك است. نكنه كه خيال كردي تو و برخي از رفقات نشانه حق و برتري هستيد
من رو كه ميشناسي مجبورم نكن اون طوري كه لياقتته باهات صحبت كنم
محمد
|
Germany
|
۱۰:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۴
۱
خوشم اومد معلومه خیلی سوختید که چیزی نداشتید که بگذارید
آفرین بر احمدی نژاد که شما ............ را رسوا ساخت وآنچنان جالب در مورد حضرت آقا صحبت کرد که تا ...... سوخت
باحال
|
Germany
با صحبت جاي کسي نميسوزه داداش!
اي کاش عمل ميکرد که دشمنان بسوزن!
متأسفانه تخصص ايشون سوزوندن دل مردميه که به اميد عمل به آرمانهاي انقلاب و حرکت در خط ولايت بهشون رأي دادن!!!
کوروش ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۴
باز هم نیمه ی خالی لیوان !!
به مثل بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۵
مرگ بر منافق
مرگ بر صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ فقط بر منافق و دشمن - دورد بر منتقد منصف - درود بر صراط منصف - دورد بر شمايي كه مي نويسي مرگ
به مثل بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شمایی که تو غبار فتنه جدید زدی تو خاکی هم خودت خاک می کنی وهم دیگران را خاکی
تدبر ، بصیرت دوست عزیز
اجل اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۴
اووووو
چه نكته كلفتي!!!!!
وجدانا اين چه خبريه؟
اين قدر حرف زد فقط اينو گرفتي


هر چي باشه الان توي زمين ما داره بازي ميكنه بايد كمك و دعا كرد تا از شر مش........... خلاص بشه
من
|
Hong Kong
|
۱۰:۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۴
انقده بدبين نباشيد خداييش احمدي نژاد ديشب خوب حرف زد , بزودي بازتاب مثبتش رو در رسانه هاي غربي ميبينيد
انصاف
|
Poland
|
۱۰:۲۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۱
يه جو انصاف بود از اين همه مطلا اين بابا اينو تيتر نمي كردين
از صحبت ديشب سايتهاي منصف شناسايي شدند يا تا سر ضهر صحبت اين بنده خدارو منعكس نمي كنيد يا اينجوري تيتر مي كنين بترسيد از روز قيامت
کربلائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۱
بنام خدا
به لطف الهی دست صراط و باندهای قدرت این چنینی رو شد:
از چند هفته قبل که جوسازی و لجن پراکنی را آغاز کرده کوشیدند تحلیل های دروغی را به خورد ملت بدهند آگاهان و دلسوزان گفتند جیغ و داد اینها انتخاباتی و باند بازی است حال این هم سندش : رئیس جمهور مملکت 5/1 ساعت تمام در خصوص اساسی ترین موضوعات کشور حرف زده اند و تمام بافته های اینها را به سطل زباله شایعه سازی ها افکنده اند اما این آقایان با تیتر انتخاب شده در صراط ثابت کردند که دل دردشان همانا انتخابات و تصاحب میز و کرسی و رانت بوده که یکباره در این انعکاس خبری از حلقومشان زد بیرون
به تیتر دقت کنید ؟ تمام جیغ زدن ها و دروغ پراکنی هایشان یکباره با تودهنی که از سخنان دیشب رئیس حمهور خوردند در حلقومشان گم وگور شد و نیت اصلی زده بیرون .
انشا الله در همین مورد هم زمین خواهند خورد و ملت کسانی را به مجلس خواهند فرستاد که نه زیر بلیط این جناح باشد نه آن یکی . نه جوجه تو...... و لا...... و رض..... و مو..... و مش.... و خا..... باشد نه ملت را به این جناح ها بفروشد . ملت این بار به لطف الهی کسانی را به مجلس خواهند فرستاد که فقط یک آرمان داشته باشد : مطیع ولایت آقا و عاشق کار کردن برای کشور با شعار : مرگ بر هر چی جناح و باند و حزبه
مصباح
|
Germany
|
۱۰:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۰
آخی دلم خنک شد خوب با سخنان شب گذشته ...... و ...... و ....... حسابی توی خماری می روند و این چرندیاتی که در حوادث اخیر به خورد مردم دادند برای همه رو شده
کلید بعدی دست رد امام خامنه ای بر این افراد است تا ان شاء الله یک بار دیگر شکست سخت تیم .......................... و شاگردان ............... رو از احمدی نژاد ببینیم

احتمالا فتنه بعدی فتنه بعضی .............. در مقابل امام خامنه ای است
.......
|
Canada
|
۱۰:۳۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۰
مکس صفت ها
برید گم شید...
باحال
|
Canada
احتمالا نگارنده اين سطور توي يه جاي بدي گير کرده بوده که پر از مگس بوده!!!
داداش شما کجا زيست ميکني؟!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۰
دیگه چیزی نبود بهش گیر بدین !؟
چرا از نکات مثبت و شفاف کردن و پاسخ های دکتر به بقیه سوالها چیزی نمیگویید که جواب تمام سایتهای به اصطلاح ارزشی از جمله شما را داد.
باا بزاررید بنده خدا کارش را بکنه !
حالا یکی اومده میخواد توی این کشور کار انجام بده شما ها نزارین !
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۰
سلام
اگه به دکتر احمدی نژاد هم گیر بدین .................... مسئولین بیکار سایتتون.ارادتمند رهبرهم هستم.کاسه داغتر از آش نشین .اصلا دیگه از افراطیگریتون خسته شدم.از اراجیفتون از تهمتهاتون از بی عقلیتون.گم شید بری یه کار دیگه پیدا کنید احمقها
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۱
شما هم خودتونو واقعا مسخره کردید. جالبه که خودتون رو بر حق میدونید.
میعاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۱
۱
شما ها کینه ای هستید این چه نوع رفتاری است که شما دارید بدبخت رئیس جمهور با چه زبانی باید شفاف سازی کند که شماها قانع شوید
ميثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۲
باسلام . با توجه به صحبتهاي مهم آقاي دكتر ، شما اومدين باز يك حاشيه مسخره درست كرديد . اولا آقاي احمدي نژاد از اينكه زمان انتخابات را پرسيدن منظورشان ندانستن تاريخ نبود بلكه به معناي اين بود كه ايشان بر روي آن تمركز نكرده اند . در ثاني ايشان مطرح فرمودند كه وزارت كشور وظيفه برگزاري انتخابات را به عهده دارد و هيچكس در هيچ كجاي دولت حق دخالت و نظر ندارد . صراط نيوز عزيز ، شما به چي ميگين شفافيت . چرا نظر دكتر راجع به ولي فقيه را مطرح نكرديد . چرا اغرار غيرمستقيم ايشان به اشتباه خودشان را عنوان نكرديد .واقعا چنين برداشت مسخره و چنين تيتر مذبوحانه ، در شأن شما نبود .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۲
شمام کم کم دارید بهانه گیر میشید!
قبلا خیلی بهتر و منطقی تر بودید، شمام انگار منتظرید احمدی نژاد یه کاری بکنه یا حرفی بزنه سریع عیب یابی کنید و تیترش کنید، مثل روزنامه های اصلاح طلب در 4 سال اول احمدی نژاد...
با حال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱۱
با سلام البته مسئله انتخابات مسئله مهمی است ولی از آن مهمتر مسئله ولایت فقیه است که صحبت های رئیس جمهور محترم جالب بود :
"احمدی نژاد ؛ رهبری فرمودند که من هم اشتباه دارم با من مخالفت کنید "
ببخشید آقای رئیس جمهور میشه توضیح بدی رهبری کجا فرمودند من اشتباه دارم به من تذکر بدید ویا با من مخالفت بکنید ...!!!؟؟
اگه اینطور پس اعلم بودن رهبر چه معنی دارد !!!؟؟ وقتی از صفاتی که حائز رهبریت یک جامعه اسلامی است مدیر و مدبر ، عادل و شجاع و فقیه بودن است پس حتما و یقیناً رهبری از رئیس جمهور مدیر و شجاع و عادل و با تقوا تر و فقیه و عالم تر و دانا تر و آگاه تر هستند و نیازی به تذکر اشتباه به رهبری از جانب رئیس قوا نیست.
یا علی
مرگ بر منافق
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا بیماری . خداوند معالجه ات کند.
وَلَقَدْ صَرَّفْنَا فِي هَذَا الْقُرْآنِ لِلنَّاسِ مِن كُلِّ مَثَلٍ وَكَانَ الْإِنسَانُ أَكْثَرَ شَيْءٍ جَدَلًا
الكهف آيه 54
وَقَالُوا أَآلِهَتُنَا خَيْرٌ أَمْ هُوَ مَا ضَرَبُوهُ لَكَ إِلَّا جَدَلًا بَلْ هُمْ قَوْمٌ خَصِمُونَ
سوره الزخرف آيه 58
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا و یا خانم مرگ بر منافق :
ببین شما که خودت بیل زنی باغچه خودت رو بیل بزن... ما جدل نمیکنیم ، منتهی مثل اینکه شما و امثال شما گوش شنیدن حقیقت رو ندارین
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
عزیز دل خضوع وخشوع از صفات ائمه وفقه ها می باشد دعای کمیل و صحیفه سجادیه را مرور کن
ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۴
این سوال بیشتر ناشی از کم خردی است تا تیط هوشی نویسنده محترم تعریف شما از هوش چیه؟ شما به دودره بازی می گی تیز هوشی به توصف وا نستادن می گی زرنگی پس اخلاق حسنه اسلامی شما کجا رفته آقا جان؟؟؟؟؟؟؟
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین ص ، این حرف ناشی از اعتراض نویسنده خبر نسبت به مسخره کردن مردم و انتخابات مجلس هست ؟ یعنی چی که اصلاً انتخابات کی هست ...؟! ببخشید ، واقعا عذر میخوام ولی حرف زدن رئیس جمهور یه مملکت این جوری درست نیست ، ... با مردم خودمونی بودن خوبه ولی این مدل حرف زدن خودمونی وگرم بودن نیست ... شما ببینید وقتی رهبری با مردم صحبت میکنند از این جور کلمات و جملات استفهامی و ... استفاده نمیکنند و مردم هم احساس راحتی و شخصیت میکنند . آدم خوبه اینقدر تعصبی و بیجا طرفداری نکنه از کسی که کارش اشتباه
حمید رضا رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱۲
متاسفانه این اولین باری نیست که رئیس جمهور محترم در پیشگاه مردم شریف و فهیم ایران اسلامی واقعیت را انکار می کنند! جنای آقای احمدی نژاد؛ مگر جنابعالی نبودید که در عصر آخرین چهارشنبه سال گذشته در نشست انتخاباتی زود هنگام مجلس شورای اسلامی که از سوی رئیس دفترتان در مجلس قدیم شورای اسلامی که به ظاهر تحت عنوان گردهمایی شورای استانها ترتیب یافته بود سخنرانی کردید!؟ مگر در همین جلسه نبود که رئیس دفتر محترمتان همه اعضای سابق ستادهای انتخابات دو دوره گذشته ریاست جمهوری در سراسر کشور را به صرف ناهار دعوت کرد و به هر یک مبلغ یک میلیون ریال پرداخت کرد!!!!
از سایت وزین صراط در خواست می گردد برای اطلاع بیشتر، خبر مربوط به برگزاری این مراسم را با کد ۱۸۴۷۹ به تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ بار دیگر در معرض دید خوانندگان محترم خود قرار دهد.
حمیدرضا رسولی
مهديب از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزيز . اقاي ررسولي
لطفا خودتان يك بار ديگه جملات خودتان را بخوانيد
رييس جمهور كدام واقعيت را انكار ميكند
ناقص صحبت كردن وتشويش ذهن مردم كه هنر نيست
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۱
بارک ا... صراط.یعنی مهمترین بخش حرفهای احمدی نژاد همین بود؟!!خداوکیلی چقدر فکر کردید ک این تیکه رو بکشید بیرون تیتر بزنید؟!نکنه دارید برای قسمت های دیگه هم از این تحلیل های بنی اسرائیلی جور می کنید؟خدا هممون رو هدایت کنه
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۴
چرا اون پاسخ خوباشونديديد همش منفي گرا نباشيد صراط داره خيلي تند مي ره رئيس جمهور بهترين پاسخهارابه مجري جهت استفاده مردم ارائه کرد شما پشت صحنه ها حتما بايد پالايش شود چون نيتتان فکر دچار اشکال شده نيت خيري نداريد
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا شما نیمه پر رو فکر میکنید خوب جواب دادن یا فقط زحمت کشیدن و یا ...
ببین دوست من اینا خوبه ولی حفظ ولایت مهمتر از نون شبه
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
هادي اقا .سلام. زنده وسربلند باشي
رييس جمهور محبوب مانند هميشه مسلط و قدرتمند جواب داد .اما مخالفان ايشان كه هنوز نتوانسته اند اتهامات مسخره خود را به رييس جمهور محبوب اثبات كنند .(شيطان برستي و جادو گر و اختلاف با رهبر ) به دنبال بهانه ميگردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۸
احتمالا تنها سئوالی بود که از قبل پرسیدنش هماهنگ نشده بوده با دفتر رئیس جمهور
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
کدام صندلی؟
ياس
|
Poland
|
۱۱:۵۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱۴
ديگه اصلا مهم نيست احمدي نژاد چي ميگه
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۲
خیلی خبیث هستید. بین اون همه صحبت فقط همینو منتشر کردید. .....................! از شما بیشتر از این انتظاری نیست
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین صراط واقعاً نامردین ...
راست میگه این حیدری از بین اون همه صحبت فقط همین تیکه رو زدین ...
باید اون صحبت های که در رابطه با ولایت بود رو هم میزدین ، .... اونجایی که گفت : ولایت در جامعه حکم پدر رو داره ؟!! یا اونجایی که رهبر گفت من اشتباه کردم با من مخالفت بکنید ...؟؟؟!! راست میگه این حیدری اینا رو هم باید بزنید
احمدي مشائ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱۰
دوبار بهش راي داديم نبود اون چيزي كه ميخواستي چي از جون ملت ميخوادهان نكنه مش............. جونشو ميخوادجاي خودش بزاره
ميثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۲
سلام . چرا متن من رو نميگذاريد ؟
مخلص خالص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۱
۲
باعث تاسف که صراط نیوز هنوز با طبع شوخ رییس جمهور آشنا نشده که اینطوری به دست وپا افتاده و میخواهد مچ گیری کنه ..رییس جمهور میخواست به شما بگه که مسائل و مشکلات دیگری هم هست که مهمتر و باید بهش فکر کرد والا هر بچه ای هم میدونه تاریخ انتخابات کی..چه برسه به مجری مستقیم این انتخابات که خود رییس جمهور.البته از شما بهانه گیرها انتظاری بیش از این نیست
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
رابطه خوبه دوطرفه باشه ... اگه رئیس جمهور انقدر فکر میکنه شوخ طبعی خوبه ، مردم ایران خیلی شوخ طبع هستن پس لطف کنن جنبشون رو ببرن بالا البته فکر کنم "مخلص خدا " شما هم شوخ طبع هستی که درک خوبی از شوخ طبعی رئیس جمهور دارید...!!
یا علی مخلص خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۱
۳
خاک تو سر صراط نیوز
واقعا تو از بنی اسرائیل بدتری
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تو هم از دارو دسته قوم یعجوج و معجوج بدتری ، ظرفیت داشته باش حرف بزن ، از مخت کمک بگیر فکر کن منطقی صحبت کن ،بحث کن
درود بر صراط
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۳
بخشهای دیگری نداشت تا بیان کنید؟ این که مملکت ولایت فقیه انسداد ندارد یا بنای ما بوجود آمدن مشکل و اختلاف با مجلس نیست و بسیاری از سوالات که میخواستیم جوابش را بشنویم. خوب است همه را با منویات خویش نسنجیم.
معنی سوال زمان انتخابات ندانستن آن نیست بلکه مهم نبودن و فکر نکردن به آن است. حالا از کسی لجتان گرفته دلیل ندارد محاسنش را نبینید.
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
بله ایشون واقعاً محاسن دارن ولی کم کم این معایبی که دارن محاسن رو از بین داره میبره
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
یه سوال مهم دارم چند تا سایت هستند که همه چیزشون از ساختار تا طراح سایت(ایران سامانه) و متن موضوعات و خلاصه مطلب کپی همدیگه هستند مثل صراط شفاف عصر ایران بولتن نیوز فردا و .... دلیلش چیه نکنه خدای نکرده همه مال یه منبع مالی و مدیریتی باشند؟ وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدي ز مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۱
۳
براي صراط متاسفم .
چرا ذهن مردم را تشويش ميكني منافق
رييس جمهور محبوب خيلي از شما زرنگ تر است.رييس جمهور محبوب سوال كردند كي هست . يعني اينكه چند ماه ديگر است و ومنظور ايشان اين بود كه از حالا براي چند ماه ديگر . چرا سر و صدا ميكنيد
كه اتفاقا ريسس جمهور باهوشمندي خاصي به اين سوال جواب دادند .اما حيف از نداشتن كمي بصيرت
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱
سلام
همچین تحلیلی را از صراط ببینیم باعث تأسف است
اصلاً کار ندارم که آقای احمدی نژاد و دار و دسته اش با انتخابات مجلس کاری دارند یا نه.
اما این چیز مسخره ای هست که ما این طور تحلیل کنیم
سوالش این طور بود که مثلا برای ما مهم نیست
از صراط بعید بود ...
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۲
از کل صحبتهای رئیس جمهور فقط اینو فهمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که نرود تیر آهنی در سنگ.صراط جون آبو بریز جایی که میسوزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۳
صراط به جای اینکه بین مردم و مسئولین وحدت و یکدلی ایجاد کند به دنبال ایجاد تفرقه است
مگر شما جای آقای رئیس جمهور هستی که تفسیر به رای می کنید.آیا سزاوار است برای ایجاد شقاق و شکاف بین مردم و مسئولین دست به این حربه ها بزنید؟
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۲
احمدی نژاد>>>بنده خدا هرچه بگوید برایش حاشیه درست می کنید......بعد هم تازه نظرسنجی حاشیه ساز ترین فرد را می گذارید>>>>به قول امام>>>خودتون رو اصلاح کنید........صراط شده مایه انحطاط و حاشیه سازی و ضد نصایح مقام معظم رهبری عمل میکند......
محمد
|
Germany
|
۱۴:۴۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۳
با این خبر منافقانه صراط واجب شد تا با نوشتن طوماری به عنوان سایت شایعه پراکن صراط که در خلاف منویات مقام معظم رهبری در جهت اختلاف بین قوا و تخریب چهره دولت و رئیس جمهور بر میدارد با نوشتن شکایت به قوه قضائیه مجال عرض اندام ندهیم
خوب معلوم یک مشت جوان بیکار عقده ای خودشون رو سرگرم این مسائل کردند . معلومه هرکی به هرکی . مملکت صاحب نداره که یک مشت بیکار از روی بیکاری بتونند سایت بزنند و خزعبلات تحویل مردم بدهند

اما از همکاران صراط تشکر می کنم که نظرات را سانسور نمی کنند آفرین
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱
خیلی مطلب بی ربطی بود
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۲
گردانند گان صراط خواهش خودتا را کامل معرفی کنید شما چی هستید کی هستید ازاین انقلاب چه می خواهید ازاین که این چرندیات را مینویسید چی عائد شما می شود هر ابلهی به سادگی سوال زییس جمهور متوجه می شود که از مخاطب دارد می پرسد نه اینکه خودش نمی داند
بازهم دم سبزها گرم مشخص بود چه کار ه اند ولی شما منافقانه عمل میکنید دست بردارید درخت اسلام را چه کسانی پیوند زدنند که ازاین درخت شاخ وبرگ دیگرای روئید سن... وها...و غیره... چه کسی فرق علی ع راشکافت،پیکر مطهر امام حسن ع تیر باران کرد و...... چه کسانی باعث شدند زمین 1400 بدون آقا باشد امام زمان ع از منتظران منتظر است برای ظهور برای تما م چه کسانی چه گزینه ای را باید انتخاب کرد تاریخ بخوانید مسبب منافقین هستند .
دست بردارید
اینقدر تفرقه نیاندازید مردم ایران آگاه وبیدار است احتیاج به چرندیات شما ندارد
اگر دشمنان به بدنه ضربه می زنند منافقین به ریشه می زنند.
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ آخ آخ
واقعاً ملکی شما هویت خودت رو مشخص کن یعنی حالا احمدی نژاد شده راه رسیدن به کمال و سعادت و امام زمان و ...
باریکلا میگم یه پیشنهاد به رئیس جمهور دارم ؛ ایشون که اینقدر به دین و احکام و احادیث مسلط هستند و اینقدر هم طرفدار دارن چرا نمیرن رساله چاپ کنند و حکم مرجعیت خودشونو اعلام کنند و ...
جمع کن بابا جون ... شما و امثال شما منافقید.
زمان امتحان که میرسه همتون تو سوراخ موشید ... فتنه 88 کجا بودی ، موقعه ای که رهبر مظلوم و تنها بود
ضد و دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم باحال جان !!
ملكي
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای باحال
از کامنتی که زدید واقعا مشخص است چقدر فهیم ،شعیر، ادیب و... هستید به ایمان شما کاری ندارم چون خدا باید سنجش کند ولی بابت آن کلمات باید بگویم که شرمنده شماهم مانند من ،سرتان کلاه رفته.
آقای باحال که جرات هم ندارید نام واقعی خودرا بنویسید واقعا معلوم نیست شماها کی هستید.
من اول بنده خدا هستم،نام اولم با پیروی ازپیامبر خدا ؛محمد است پسوند فامیلیم به حب ولایت علی است ،پهلو وچشم چپم به فدای سوز دل خانم زهرا س در 8سال دفاع مقدس جراحت برداشت قربان غربت امام حسن ع2سال غریبانه در منزل زمینگیر شدم قربان سید شهدا که پسرم هم نام اوست،جان د رکف دست بادوستان ایثار گری کردم جانم فدای مریض کربلا که پسر دوم که همیشه بیمار است آنهم بواسطه انتقال شیمیایی من به ایشان ،نامش سجاد است به فدای شکافنده علوم رفتم سراغ تحصیل اما بواسطه مشکلات ،مالی وجسمانی نتوانستم ادامه دهم به صداقت امامم که شیعه را زنده کردنام پسر ارشدم صادق است فدایی تمام اسرای شیعه به عشق مریدم که باعث به مانند او کاظم فرو برنده خشم شویم رضاییم به رضای او که ثامنش مهمان ماست ،نام دومم به ولایت او؛ رضاست قربانت ای جوانترین امام که به جودت عالب شهدای ما همسن اوبودند،من هم دوست داشتم جوادی شوم که نشد،تقوا از تقی هست که اول نام فامیلی ام تقی است که برگرفته از آقام جدّ صاحب زمان است،منهم همچون مقتدایم پدر فرمانده ام ،در عسگر رشد کردم نه به عنوان زندانی که شاغل بودم آقاجان یابن الحسن عاشقانه دوست دارم همچون نایبت سیدعلی باتن نحیف ورنجورم در رکابت باشم، با لبیک یا خمینی به دل دشمن زدیم که پیر مریدم آن جام زهر نوشیده بر بازوانمان بوسه زد دوست دارم که عاری از گناه باشم که همچون ملک درگاه او باشم که دوم نامم فامیلی ام ملک است که با مخفف نامم ،دوستان ملکی می نامند.
من نمونه ای از ملت غیور ایرانم .
تو وصراطی ها کی هستید که با دروغ و تهمت وغیره فقط می خواهید جلب توجه کنید من در کامنتی که زدم کاری به این و آن ندارم بنده خدایی در عنوان رئیس جمهور
سخنی گفت"اصلا انتخابات کی برگزار می شود؟" این سوالی بود که از مجری کرد این بدان معنی نیست که نمی داند اینرا برای ابلهان پرسید که همچین روزی خود را نشان دهند که چقدر جاهل ونادان هستند.وبا تیز هوشی فهماند:« حیدری به تاریخ برگزاری انتخابات مجلس اشاره کرده و رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: هنوز تا انتخابات خيلي مانده است . » یعنی اینکه ای نابخردان ای ابلهان آنانی که این اتهمات را به دولت می زنند ازخواب بیدار شوند برای این جور امورات هنوز زوده
جناب آقای با حال واقعا شخص بی ادب هستی چرا سوزش خودرا با بی ادبی وهتاکی درمان میکنی آدمی هرچقدر هم دیوانه باشد در خیلی مواقع بد وخوب را تشخیص میدهد.
در پایان همچون دلاوروعلمدار کربلا ؛خرقه جانبازی به تن کرده ام همچون او دو دست خودرا فدای رهبرم وانقلابم میکنم وچشم خودرا همچون قمر بنی هاشم فدا میکنم برای قدوم رهبرم که رهرو سالار شهیدان است همچون سقای کربلا آقام ابالفضل مشکرا به دندان گرفت این این مشک انقلاب را به دندان میکشم با همراهی رهروان ولایت تشنگان انقلاب اسلامی ایران را سیراب میکنیم همچون دلاوران کربلا ؛که باقدرت نشان دادیم ما ملت ایران نمی گذاریم این انقلاب با جنگ ،فتنه وعوامفریبی دست نا اهلان بیافتد.
من خودم را که ذره ای در میان ملت هستم ، تو کی هستی؟
براثر مشاهدات در کامنت زدن های شما
بی ادب، بی خرد ؛و.....
1-واقعاً ملکی شما هویت خودت رو مشخص کن یعنی حالا احمدی نژاد شده راه رسیدن به کمال و سعادت و امام زمان و ...
این جواب شما به ن وشته من بود من این چنین نوشته بودم این بابت نا بخردی ات
2-باریکلا میگم یه پیشنهاد به رئیس جمهور دارم ؛ ایشون که اینقدر به دین و احکام و احادیث مسلط هستند و اینقدر هم طرفدار دارن چرا نمیرن رساله چاپ کنند و حکم مرجعیت خودشونو اعلام کنند و ...
این پاسخ شما چه ربطی به موضوع خبر وکامنت ها داشت این هم بابت جهالت ونادانی ات
3-جمع کن بابا جون ... شما و امثال شما منافقید
اینهم بابت بی ادبی ات
4-زمان امتحان که میرسه همتون تو سوراخ موشید ... فتنه 88 کجا بودی ، موقعه ای که رهبر مظلوم و تنها بود
این هم بابت حرکت ریا کارانه که اصل حرکت منافقان است.
ابله ؛کسانی که دراین ایام (30ساله)خدمت کردند همان ملت غیور ایران هستند که سرباز وگوش به فرمان ولی فقیه بوده اند وهمیشه هستند اگر من نبودم؛ ما آنجا بودیم با فرزانگی رهبر،فتنه 88 را ساقط کردیم
دراین مدت که اسلام پرچم برافراشته معدود نفراتی بودند که منافقانه چوب لای چرخ بگذارند.
انشاءالله حق مارا از صالحان و دانایان قرار بدهد.
دست اندرکاران صراط دستخوش چه موزورانه رهپویان ولایت را مقابل هم قرار دادید
در دادگری خداوند به جزایمان خواهیم رسید
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به باحال
خودت كجابودي برادر. نكنه توخونه مشغول كامنت دادن براي تخريب دولت بودي
راستي در فتنه فعلي . توكجايي .
ايا در كنار رهبر هستي يا نه
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدي بس كن ديگه چرا اينقدر جو سازي ميكني ؟ مطمئن باش كه منتقدان دولت در هيچ خطي جز خط ولايت قرار ندارن (البته منتقداني خارج از دايره فتنه گران سبز و جريان انحراف)
شما منتظر نيستي تا ببيني احمدي نژاد در روزهاي آينده آيا از جريان انحراف اعلام برائت مي كند و آنها را ريشه كن مي كند ؟
ما اميدواريم كه انشالله اينكارو انجام بده اما اگر خداي ناكرده اينكارو نكرد و توو همون خط ادامه مسير داد بازم مورد تاييدته ؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي ملكي مرحبا . زنده و سربلند باشي برادر
اگه دقت كني اقدامات شبهه افكنانه ومنافقانه صراط .در تخريب رييس جمهور . براي برخي به اصطلاح ولايتمدارها . دكان خوبي باز كرده .خوب دكان بزرگي باز كرده براي تاخت وتاز به دولت خدمتگذار. حال جالب اينجاست كه اين جماعت كه اينقدر دم از رهبري ميزنند .
هيچ توجهي به سخنان رهبري و اقاي جنتي در نماز جمعه ندارند .وقيافه حق به جانب ميگيرند
اين جماعت اگه يك نگاهي به نظرات مثبت ومنفي. بياندازند جوابشان راميگيرند . البته احتمال داره ادعا كنند كه اي واي تقلب شده
تقلب شده. اينجا هم جن وشيطان وجود داره
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي ملكي مرحبا
زنده باشي برادر
در جوار بارگاه منور اقا امام رضا براي شما ارزوي سلامتي دارم
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقامهدي از مشهد
شما همسایه آقام امام رضا هستید واقعا افتخارم که همچون شمایید بامن حقیر ارادت دارید خاک پای شما سرمه چشمان
آقا مهدی چه نام زیبایی ازمکان باصفایی
التماس دعا دارم
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
یا امام هشتم این مهدی منحرف را شفا بده
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مشهدی شفا بگیری از امام رضا ایشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۲
واقعا برات متاسفم من که دیگه سایتتون رو نمی بینم
lمحمدهادي حقدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۲
باسلام مي خواستم بگم دكتراحمدي نژاد قصدنداشت واردحواشي بشه وگرنه كيه كه ندونه زمان انتخابات كي هست؟ كه اين هم زيركي وهوشياري ايشون رو مي رسونه.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۱
آها!!! مچ احمدی نژاد رو گرفتین. اصلاً با همین یه مورد میشه جاسوس بودنشو ثابت کرد و عدم کفایتشو از مجلس گرفت و مثلاً "لاریجانی" رو جاش گذاشت. این ایراد مذخرف شما ثابت میکنه که احمدی نژاد تو مصاحبه دیروزش خیلی خوب و موفق و اصولی کار کرده. چرا؟ چونکه این بابا دیروز 2 ساعت تموم برای مردم از مسایل خیلی مهم و مختلف داخلی و خارجی حرف زد، اونوقت شما با دقت و موشکافی خاصی و با کمک بچه های گمنام امام زمان(عج) تونستین این ایراد طنز آمیز رو از صحبتاش شکار کنین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول ... عالی گفتی مجتبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱
می گم که این سایت سبزک هاست . بیچاره ها ببین چه قدر سوختند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۱
احمدی نژاد عزیز ثابت کردی که بیخودی دوستت نداریم . رایی که بهت دادیم حلالت باشد . خدا برای این ملت حفظت کند . حالا که نشان دادی زیر پرچم رهبری حرکت می کنی بدان که ملت پشتیبانتند . خدا دلت را شاد کند که دیشب دل ما را شاد کردی.الهی که دشمنانت بترکند و به درک واصل بشوند.
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱
این یک معنا بیشتر ندارد: تا زمان انتخابات خیلی زمان باقیست.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۹:۴۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۳
جریان پرتقال اسراییلی چیه!
جریان تولید پرچم ایران در اسراییل چیه!
جریان کیش چیه!
دولت که داره کوچک میشه اقا وزارت اطلاعات رو سازمان مستقل اعلام کن خودت و ما رو هم راحت کن!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
خریت یعنی این !
ارزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۱
بزرگنمایی به این می گن ، از بین این همه مطلب این صحبت باید گفته بشه
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۱
ممنونم از همه دوستان.خوب حال صراط گرفته شد.منم آخرین باری بود که اومدم.عاقبت سایتهای شایعه پراکن دروغگو همینه.
باحال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
من شاکيم
اين کيه که داره از "آي دي" من (باحال) استفاده مي کنه؟؟!!!
شونصد تا کامنت هم گذاشته!!!!
برادر/خواهر عزيز
برو واسه خودت يه "اي دي" پيدا کن
ضدحال
|
Iran (Islamic Republic of)
شما داری از آی.دی من استفاده میکنی
از این به بعد آی.دی من به تک تیرانداز(باحال) تغییر کرد
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزم
من خيلي وقته که دارم اينجا با اين "آي دي" کامنت ميذارم
هيچوقتم هم اسم شما را نديده بودم
غير از اين بار که ديدم بعضي از جملات اصلا به نظرم آشنا نيست!!!

بهرصورت ممنون از اينکه عوض کردي اسمتو.
مثل اينکه بچه بدي هم نيستي
هواتو دارم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه هوای منو هم داشته باشی؟
سیفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۵
شاید هم حالت سومی دارد و آن اینکه هوشیار کردن مردم برای انتخابات مجلس که طیف منحرف نزدیک به وی از هم اکنون تمام توانش را برای پیروزی در آن متحد کرده است
احمدی نژاد کلا آدم بسیار زیرک و سیاس ی است اما رهبر از ایشان زیرکترند
و در پایان متاسفم برای دوستانی که هیچ وقت به فکرشان خطور نمی کند که ولایتی که احمدی نژاد می گه چرا اسم امام خامنه ای رو نمیاره؟
ولایت مورد نظر ایشان کیست؟
پاسخش رو به خودتون بدید لطفا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
شاید هم دیگه انتخاباتی در کار نباشه خواهشا اینو دیگه چاپ کنید
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
صراط هالو به این میگن : تغافل
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۱
معلوم نیست صراط بدنبال کدام صراط است.
این تحلیلهای سطحی نتیجه های جز تشویش و آشوب ندارد.منفی باف نباشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۵
صراط درست ميگه 4 سال پيش در زمان سهميه بندي بنزين همين آقاي حيدري از آقاي احمدي نژاد در يك مصاحبه زنده تلوزيوني پرسيد فكر نمي كنيد اين كار رو ميزان راي شما در انتخابات اثر بذاره اقاي احمدي نژاد پرسيد ((انتخابات كي هست مگه)) مجري جواب داد كمتر از 2 ساله ديگه....... قضاوت صراط كاملا عقلاني هست
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
صراط واقعا چی فکری؟!

یعنی چی که عملیات روانی!!!؟
انتخابات مجلس مگر اسفند امسال برگزار نمیشود؟!!
آخر چرا صراط به بیراهه رفته ای؟!!
كيسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
جناب صراط! اين ره كه جديدا"ميروي به تركستان است.چند وقته مطالبي كه منتشر مي كني خيلي بوداره!عزيزم بيشتر دقت كن!
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
جناب آقای باحال
از کامنتی که زدید واقعا مشخص است چقدر فهیم ،شعیر، ادیب و... هستید به ایمان شما کاری ندارم چون خدا باید سنجش کند ولی بابت آن کلمات باید بگویم که شرمنده شماهم مانند من ،سرتان کلاه رفته.
آقای باحال که جرات هم ندارید نام واقعی خودرا بنویسید واقعا معلوم نیست شماها کی هستید.
من اول بنده خدا هستم،نام اولم با پیروی ازپیامبر خدا ؛محمد است پسوند فامیلیم به حب ولایت علی است ،پهلو وچشم چپم به فدای سوز دل خانم زهرا س در 8سال دفاع مقدس جراحت برداشت قربان غربت امام حسن ع2سال غریبانه در منزل زمینگیر شدم قربان سید شهدا که پسرم هم نام اوست،جان د رکف دست بادوستان ایثار گری کردم جانم فدای مریض کربلا که پسر دوم که همیشه بیمار است آنهم بواسطه انتقال شیمیایی من به ایشان ،نامش سجاد است به فدای شکافنده علوم رفتم سراغ تحصیل اما بواسطه مشکلات ،مالی وجسمانی نتوانستم ادامه دهم به صداقت امامم که شیعه را زنده کردنام پسر ارشدم صادق است فدایی تمام اسرای شیعه به عشق مریدم که باعث به مانند او کاظم فرو برنده خشم شویم رضاییم به رضای او که ثامنش مهمان ماست ،نام دومم به ولایت او؛ رضاست قربانت ای جوانترین امام که به جودت عالب شهدای ما همسن اوبودند،من هم دوست داشتم جوادی شوم که نشد،تقوا از تقی هست که اول نام فامیلی ام تقی است که برگرفته از آقام جدّ صاحب زمان است،منهم همچون مقتدایم پدر فرمانده ام ،در عسگر رشد کردم نه به عنوان زندانی که شاغل بودم آقاجان یابن الحسن عاشقانه دوست دارم همچون نایبت سیدعلی باتن نحیف ورنجورم در رکابت باشم، با لبیک یا خمینی به دل دشمن زدیم که پیر مریدم آن جام زهر نوشیده بر بازوانمان بوسه زد دوست دارم که عاری از گناه باشم که همچون ملک درگاه او باشم که دوم نامم فامیلی ام ملک است که با مخفف نامم ،دوستان ملکی می نامند.
من نمونه ای از ملت غیور ایرانم .
تو وصراطی ها کی هستید که با دروغ و تهمت وغیره فقط می خواهید جلب توجه کنید من در کامنتی که زدم کاری به این و آن ندارم بنده خدایی در عنوان رئیس جمهور
سخنی گفت"اصلا انتخابات کی برگزار می شود؟" این سوالی بود که از مجری کرد این بدان معنی نیست که نمی داند اینرا برای ابلهان پرسید که همچین روزی خود را نشان دهند که چقدر جاهل ونادان هستند.وبا تیز هوشی فهماند:« حیدری به تاریخ برگزاری انتخابات مجلس اشاره کرده و رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: هنوز تا انتخابات خيلي مانده است . » یعنی اینکه ای نابخردان ای ابلهان آنانی که این اتهمات را به دولت می زنند ازخواب بیدار شوند برای این جور امورات هنوز زوده
جناب آقای با حال واقعا شخص بی ادب هستی چرا سوزش خودرا با بی ادبی وهتاکی درمان میکنی آدمی هرچقدر هم دیوانه باشد در خیلی مواقع بد وخوب را تشخیص میدهد.
در پایان همچون دلاوروعلمدار کربلا ؛خرقه جانبازی به تن کرده ام همچون او دو دست خودرا فدای رهبرم وانقلابم میکنم وچشم خودرا همچون قمر بنی هاشم فدا میکنم برای قدوم رهبرم که رهرو سالار شهیدان است همچون سقای کربلا آقام ابالفضل مشکرا به دندان گرفت این این مشک انقلاب را به دندان میکشم با همراهی رهروان ولایت تشنگان انقلاب اسلامی ایران را سیراب میکنیم همچون دلاوران کربلا ؛که باقدرت نشان دادیم ما ملت ایران نمی گذاریم این انقلاب با جنگ ،فتنه وعوامفریبی دست نا اهلان بیافتد.
من خودم را که ذره ای در میان ملت هستم ، تو کی هستی؟
براثر مشاهدات در کامنت زدن های شما
بی ادب، بی خرد ؛و.....
1-واقعاً ملکی شما هویت خودت رو مشخص کن یعنی حالا احمدی نژاد شده راه رسیدن به کمال و سعادت و امام زمان و ...
این جواب شما به ن وشته من بود من این چنین نوشته بودم این بابت نا بخردی ات
2-باریکلا میگم یه پیشنهاد به رئیس جمهور دارم ؛ ایشون که اینقدر به دین و احکام و احادیث مسلط هستند و اینقدر هم طرفدار دارن چرا نمیرن رساله چاپ کنند و حکم مرجعیت خودشونو اعلام کنند و ...
این پاسخ شما چه ربطی به موضوع خبر وکامنت ها داشت این هم بابت جهالت ونادانی ات
3-جمع کن بابا جون ... شما و امثال شما منافقید
اینهم بابت بی ادبی ات
4-زمان امتحان که میرسه همتون تو سوراخ موشید ... فتنه 88 کجا بودی ، موقعه ای که رهبر مظلوم و تنها بود
این هم بابت حرکت ریا کارانه که اصل حرکت منافقان است.
ابله ؛کسانی که دراین ایام (30ساله)خدمت کردند همان ملت غیور ایران هستند که سرباز وگوش به فرمان ولی فقیه بوده اند وهمیشه هستند اگر من نبودم؛ ما آنجا بودیم با فرزانگی رهبر،فتنه 88 را ساقط کردیم
دراین مدت که اسلام پرچم برافراشته معدود نفراتی بودند که منافقانه چوب لای چرخ بگذارند.
انشاءالله حق مارا از صالحان و دانایان قرار بدهد.
دست اندرکاران صراط دستخوش چه موزورانه رهپویان ولایت را مقابل هم قرار دادید
در دادگری خداوند به جزایمان خواهیم رسید
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ملكي سلام ،
اولاَ كامنتتونو بايد زير مطلب آقاي باحال مينوشتين كه اون بالا براتون درج بشه نه اين پايين ، با اجازه ! بنده فضولي ميكنم و مطلبتونو اون بالا كپي ميكنم البته اگه عزيزان صراط اونو درج كنن.

ثانياً فارغ از مسائل سياسي و جناحي ، سرتا پا شخصاً مخلص و ارادتمند شما و امثال شمايم ، كوچيك شما و امثال شمايم ، از دور دست و پاي شما را مي بوسم و اميدوارم شرمنده شماها نباشم ....

در ضمن در دايرة عشق ما ،‌عشق و نامي به جز ولايت و سيدعلي خامنه اي نمي گنجد
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
صراط الكي گير نده
صراط هم داره حاشيه ساز ميشه ها
به حرف آقا گوش بده
گلکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
خدائی صراط چه سودی کردی کامنت منو نمیزاری دیگه نه اینجا میام نه نگاهتون میکنم چرندیات و نصیحتها و حرفهای هشت من یک قران حسین ، ملکی ، غلام ،محمد و غیره را میزاری اما برای ما که بحق میگیم عیب داره برو با این نیوزتون..............
خاركار
|
Iran (Islamic Republic of)
راست ميگه ديگه بدبخت ! نگاه كنين :

چرندیات و نصیحتها و حرفهای هشت من یک قران ...
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
حسین آقا
سلام
شما لطف دارید من در این دریای بیکران ذرّه ای بیش نیستم.
حب این خانواده در دلمان باشد غمی نیست
التماس دعا
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
ارادتمندم آقاي ملكي
لطفاً خواستين براي كسي جوابي بدين ، سمت چپ علامت مثبت + در امتداد اسم كاربر روي پاسخ كليك كنين بعد جواب رو اونجا بنويسين كه مطلبتون دقيقاً زير مطلب مد نظرتون درج بشه . التماس دعا
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
من اگه جای حیدری بودم میگفتم مگه میشه شما از زمان انتخابات بیخبر باشی پس مش............ اگه ندونه زمان انتخابات کی هست چه جوری سی و پنج میلیون جن رو احضار کنه تا به طرفدارای تو رای بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
]متاسفم كه براي دولت و احمدي ن‍‍زاد مشكل تراشي ميكنيد و به مسخره ميگيريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰
۱
۰
ادبیات اح.......... همین است!
مشکل جوانهای ما اینه
نفت باید سر سفره های مردم دیده شود
اسم مفسدان در جیبم هست
و ...
ادبیاتی از جنس پوپولیسم واضح