۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

جنتی با استعفای یک مدیرش موافقت کرد

با موافقت وزیر ارشاد با استعفای «حسین طاهری» از مدیریت مرکز هنرهای نمایشی کلید تغییرات در مدیریت تئاتر کشور به صدا در آمد.
کد خبر : ۲۱۶۷۲۸
صراط: پس از آنکه حسین طاهری مدیر مرکزهای نمایشی روز گذشته استعفای خود را به وزیر ارشاد تقدیم کرد، صبح امروز پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از موافقت علی جنتی با این استعفا خبر داد.

در این خبر آمده کوتاه است:«وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به «علی مرادخانی» معاون امور هنری‌اش با استعفای «حسین طاهری» مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کرد.

جناب آقای مرادخانی لطفا تا تعیین مدیر کل جدید، برای اداره کل هنرهای نمایشی سرپرستی مشخص کنید».

طاهری در متن نامه استعفای خود، 10 مورد از جمله برخی مشکلات به ویژه در زمینه بودجه تئاتر و ناهماهنگی و دخالت در امور مدیریت عنوان کرده بود تا به این ترتیب به شایعاتی که مدت‌ها در خصوص اختلاف نظر او و علی‌مرادخانی در خصوص نحوه اداره تئاتر کشور شنیده می‌شد مهر تائید بزند، بخصوص اینکه طاهری استعفای خود به وزیر ارشاد تقدیم کرد و نه معاون هنری که توسط او به این سمت(مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی) منصوب شده بود.

براساس این گزارش، برخی شنیده‌ها از حسین مسافرآستانه که زمزمه های خروج او از موسسه رسانه‌های تصویری با توجه به سیاست جدید سازمان سینمایی شنیده می‌شود، به عنوان جانشین اصلی حسین طاهری حکایت دارد.همچنین برخی منابع از بازگشت حسین طاهری به تلویزیون که یکی از تهیه‌کنندگان و مدیران با سابقه آن به شمار می‌رود، خبر می‌دهند.
منبع: فارس
برچسب ها: جنتی ارشاد