۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵

ثبت‌ «خنده های‌آتوسا» در گینس +عکس

سازندگان فیلم سینمایی «خنده هاي آتوسا» قصد دارند تا رکورد فیلمبرداری این فیلم در پنج روز را در کتاب گینس ثبت کنند.
کد خبر : ۲۱۶۸۰۰
صراط: سازندگان فيلم سينمايي «خنده هاي آتوسا» به کارگرداني عليرضا فريد و تهيه کنندگي امير پورکيان که فیلمبرداری اش ششم آذر ماه جاری و بعد از پنج روز در یک واگن قطار به پایان رسید، قصد دارند با ارسال ایمیلی به دفتر جهانی گینس این دستاورد را به ثبت برسانند.

در همین زمینه پورکیان تهیه کننده پروژه گفت: تمام تلاش خود را به کار می بندیم که با ارسال این ایمیل به دفتر جهانی گینس و با حضور نماینده گینس در ایران این رکورد به ثبت برسد. به هر حال اتفاق مذکور با این تعداد از عوامل و بازیگران حرفه ای در تاریخ سینما بی سابقه بوده و امیدواریم بتوانیم آن را به ثبت برسانیم.

این فیلم به تازگي تحويل دبيرخانه جشنواره فيلم فجر شده تا بعد از بازبيني هيأت داوران در اين فستيوال به نمايش درآيد.

ثبت رکورد «خنده های آتوسا» در گینس

باران کوثري، بهار نوحيان، امير جديدي، پژمان بازغي، حسام شجاعي، آزاده ميرزايي، فريبا آهنگ، اشکان مهري، نازنين صبري، هومن اطيابي و محمدرضا فروتن همراه با استوارت دنيسون بازيگر و کارگردان انگليسي بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده: مرجان، موسي، آتوسا، استوارت، شيلا، احسان، بهزاد، شيرين و دکتر طاهري همگي مسافران قطار تهران استانبول هستند... .

ساير عوامل اين پروژه عبارتند از مدير فيلمبرداري: مرتضي غفوري، صدابردار: محمد شاهوردي، طراح گريم: الهام اطيابي، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، مجري طرح: هومن اطيابي، مدير توليد: فريبا سادات خليلي، دستيار اول کارگردان و برنامه ريز: مسعود حقي، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، عکاس: يوسف عبدالرضايي، منشي صحنه: مونا پيرايش، مدیر ارتباطات و بازرگانی: ایرج رحمانی، مسوول پشتیبانی: علیرضا آخوندان، جانشين توليد: حسين الماسي، تدارکات: عباس خديري، محصول موسسه خانه فيلم پروان.


منبع: مهر