۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

اهانت‌به‌حضرت‌مسیح(ع)به‌سبک مهره‌های بی‌بی‌سی+عکس

انتشار کاریکاتوری توهین آمیز به حضرت مسیح (ع) و حضرت مریم (س) در صفحات فیس بوک توسط کارکنان شبکه بهائی بی بی سی فارسی
کد خبر : ۲۱۷۵۱۱
صراط: «پونه .ق» خبرنگار بدنام شبکه «بی‌بی‌سی فارسی» در صفحه فیسبوک شخصی خود با انتشار کاریکاتوری توهین آمیز به حضرت مسیح (ع) و حضرت مریم (س) توهین کرد.


به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه: این خبرنگار معلوم‌الحال «بی‌بی‌سی فارسی» که چند سال پیش خبر تجاوز «صادق صبا» مدیر این شبکه به وی و فسادهای اخلاقی‌اش رسانه‌ای شد،این بار فساد فکری و اعتقادی خود را با قرار دادن این کاریکاتور اهانت آمیز در صفحه فیسبوک «مهرناز. ف» دیگر خبرنگار این شبکه بازنشر کرده است.


درحالی که همه مسلمانان و مسیحیان اعتقاد دارند که عیسی مسیح (ع) بدون وجود پدر متولد شدند و تولد ایشان معجزه الهی بوده است، خبرنگاران شبکه دولتی «بی‌بی‌سی فارسی» منکر این مطلب شده و با انتشار کاریکاتوری موهن مدعی شده است که حضرت مسیح (ع) پدر داشته است.

اهانت به حضرت مسیح(ع) به سبکBBC+عکس


جالب اینجاست که تلاش این شبکه در عوام فریبی و بی طرفی در کلیه مسائل از جمله مسائل اعتقادی به وفور به چشم میخورد.پس از انتشار این کاریکاتور موهن توسط دو خبرنگار شبکه «بی‌بی‌سی فارسی»، بسیاری از مخاطبین به آنها اعتراض کردند.


ناگفته نماند چندسال پیش نیز شبکه «بی‌بی‌سی فارسی» که برای کشورهای اسلامی‌برنامه پخش می‌کند، درگزارشی مغایر با آموزه‌های اسلامی‌مدعی شده بود فردی به نام یوسف همسر حضرت مریم (س) بوده است!


درحالی که در قرآن کریم، در آیه ۲۰ سوره مریم(س) به طور صریح آمده است: "... چگونه ممکن است فرزندى براى من باشد؟! در حالى که تا کنون انسانى با من تماس نداشته، و زن آلوده‌‏اى هم نبوده‏‌ام!"
نکته مهم در این میان وجود چنین افرادی است که با وجود اعتقادات انگلیسی صهیونیستی خود در شبکه سراسر دروغ و اهانت بار بی بی سی فارسی به خود اجازه میدهند که به مقدسات دینی و پیامبران الهی و پاک ترین افراد الهی توهین و اهانت نمایند.


بر همگان واضح و مشخص است که عوامل این شبکه بهائی تنفر خود را از ادیان الهی و فرستادگان مقرب و پاک الهی را به وضوح نشان می دهند، حال این توهین و اهانت روزی درباره دین اسلام بوده و روزی درباره دین مسیحیت و درموارد مشابه ادامه خواهد داشت.


منبع: دیده بان