۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
فتاحی:

دلیل توهین به هاشمی را نمی‌فهمم

عابد فتاحی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: جریان نه دی می تواند نماد اتحاد تمام جریان های سیاسی باشد نه این که به فرصتی برای عقده گشایی و تسویه حساب تبدیل شود. به جای آنکه در نه دی ارزش های انقلاب را تجدید کنیم آن را تبدیل به جهنمی برای یک سری از خادمان کشور کرده ایم.
کد خبر : ۲۱۷۹۰۸
صراط: عابد فتاحی، نماینده مجلس شورای اسلامی، درباره بازگشت احمدی نژاد به سیاست با وجود آنکه از دو نهاد حامی اش به تازگی اخراج شده است، گفت: وقتی به افرادی چون هاشمی رفسنجانی، سید حسن خمینی و شخصیتی چون سید محمد خاتمی که مورد قبول تمام دنیا است، توهین می کنند و افترا می زنند، دیگر چه انتظاری می توان داشت از اینکه به فردی که یک زمانی برایشان مقدس بود و در برابر مشکلاتی که ایجاد می کرد، سکوت پیشه می کردند، اکنون او را نهادهای گوناگون اخراج کنند و از او تبری بجویند.
 
عابد فتاحی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تا زمانی که محمود احمدی نژاد در مسند قدرت بود تمام اصولگرایان از وی حمایت می کردند و حالا از هر گونه توهینی به او دریغ نمی کنند گفت: بزرگان کشور و افرادی که در این کشور انقلاب کردند هر روز دارند به یک شکلی کوبیده می شوند چرا که تا زمانی که فردی دارای قدرت باشد، از او تمام و کمال دفاع می کنند. در این کشور کسی نمی آید بگوید که «دکتر فتاحی ما به این گناه به خاطر این گناه با سید حسن خمینی یا به خاطراین گناه با سید محمد خاتمی دشمنی می کنیم.به این دلیل که من هرچه جستجو می کنم متوجه نمی شوم که گناه این افراد چیست.»
 
وی در ادامه افزود: وقتی با کسی مثل هاشمی که باعث حفظ انقلاب اسلامی شده است چنین برخوردهایی می کنند دیگر معلوم است با احمدی نژاد چه می کنند.
 
فتاحی گفت: همین جریان نه دی؛ این روز می تواند نماد اتحاد تمام جریان های سیاسی باشد نه این که به فرصتی برای عقده گشایی و تسویه حساب تبدیل شود. به جای آنکه در نه دی ارزش های انقلاب را تجدید کنیم آن را تبدیل به جهنمی برای یک سری از خادمان کشور کرده ایم.
 
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس نهم اضافه کرد: اگر افرادی که امروز از احمدی نژاد اعلام برائت می کنند در آن زمان از او حمایت نمی کردند، کشور به این وضعیت نمی افتاد. مردم ایران امروز از این بازی های جناحی خسته شده اند چراکه به آینده امیدی ندارند و دل خوش نیستند. این مردم همواره حامی ما بودند، چرا نباید ما از آن ها حمایت کنیم و برایشان قدم برداریم؟
منبع: آفتاب
برچسب ها: احمدی نژاد هاشمی