۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱

150نماینده به مجلس می‌فرستیم

کد خبر : ۲۱۸۴۶


عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه بهترین مجازات برای گروه انحرافی منزوی کردن آنها است، گفت: جریان انحرافی مدعی شده که قصد دارد ۱۵۰ نماینده به مجلس آینده بفرستد تا بتواند ریاست جمهوری آینده را از آن خود کند.

به گزارش فارس، سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست دفتر سیاسی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به باند انحرافی فاسد و قدرت‎طلب در کشور، اظهار داشت: این جریان از درون اصولگرایی بیرون آمد و از همان ابتدا با روحانیت، سپس مرجعیت و در نهایت با ولایت مشکل پیدا کرد.

وی افزود: این جریان علاوه بر انحراف در عقیده، مشی سیاسی و انقلابی، انحراف در گرایش‌های اقتصادی نیز دارد که جای بسیار تأسف و تعجب است.

قائم‎مقام جامعه اسلامی مهندسین با یادآوری اینکه از ویژگی‌های برجسته دولت احمدی‌نژاد، مبارزه با رانت‌خواری، اشرافیت و قطع دست دست‌‌اندازان ‌بیت‌المال است، اظهار داشت: امروز این جریان انحرافی سعی دارد از قدرت و ثروت برای دستیابی به اهداف خود، سوء استفاده کند.

وی ادامه داد: این جریان انحرافی از امکانات بیت‌المال سوء‌استفاده می‌کند و با کارهایی از جمله بذل و بخشش به برخی چهره‌های هنری، به دنبال شبکه‌سازی است که با پیگیری‌ها سرنخ ماجرا به این جریان برمی‌گردد.

مدیر مسئول روزنامه رسالت بعد دیگر این گروه انحرافی را سوء‌استفاده در زمینه فساد عقیدتی دانست و گفت: جریان انحرافی قصد سوء‌استفاده و بهره‌برداری سیاسی از اعتقادات پاک مردم به مهدویت را دارد.

وی افزود: به نظر می‌رسد این جریان انحرافی با توسل به یک سری مسائل شیطانی که دور از واقعیت هم نیست و طبق آیات قرآنی جزو اعتقادات مسلمانان هم هست، سعی می کند افراد را تحت تأثیر قرار دهد.

نبوی با بیان اینکه این گروه انحرافی باید منزوی شده و از چشم مردم بیفتد برای اینکه بهترین مجازات برای آنها این است، اظهار داشت: جریان انحرافی مدعی شده که قصد دارد ۱۵۰ نماینده به مجلس آینده بفرستد تا بتواند ریاست جمهوری آینده را نیز از آن خود کند، لذا خبرهایی از ائتلاف این گروه با جریان اصلاحات به گوش می‌رسد که نمونه آن در انتخابات هیئت رئیسه اتاق تهران دیده شد.

نظرات بینندگان
سزخسی
|
United States of America
|
۰۳:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
مردم باید هوشیار باشند باطل را از در بیرون کنی از پنجره می آید و رنگ عوض می کند و جون سگ دارد