۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
گزینه های جدید معاونت سینمایی

آيا دبیر جشنواره فیلم کیش جایگزین شمقدری‌می‌شود؟!

جریان انحرافی که علیرغم همکاری معاونت فعلی در بعضی از زمینه ها با آن، بطور کامل از این همکاری راضی نبوده و از طرفی بدنبال جذب طیف نزدیک به خانه سینما و هواداران فتنه سبز به منظور بهره برداریهای بعدی خود می باشد
کد خبر : ۲۱۸۵۲
"صراط" - جریان انحرافی لانه کرده در دولت ضمن پیوند با فتنه گران سبز در پی تصاحب کامل حوزه سینماست.

به گزارش صراط نیوز،این جریان منحرف درراستای یکدست کردن مدیریتهای مختلف کشور اعم از سیاسی، فرهنگی، اطلاعاتی و...در تازه ترین تلاش خود بدنبال در اختیار گرفتن مدیریت سینمایی برآمده است.

بنابراین گزارش ،جریان انحرافی که علیرغم همکاری معاونت فعلی در بعضی از زمینه ها با آن، بطور کامل از این همکاری راضی نبوده و از طرفی بدنبال جذب طیف نزدیک به خانه سینما و هواداران فتنه سبز به منظور بهره برداریهای بعدی خود می باشد ،چند گزینه برای معاونت سینمایی در نظر گرفته و در پی تلاش برای انتصاب یکی از آنها به عنوان معاونت سینمایی می باشد.
به گزارش خبرنگار صراط نیوز ،گفته می شود گزینه های این جریان برای معاونت مذکور به ترتیب رضا داد ،اکبر نبوی و خزاعی دبیر جشنواره کیش می باشد.

بر اساس این گزارش، گزینه اول و اصلی این جریان برای معاونت سینمایی از عناصر هماهنگ با طیف خانه سینما و از هواداران فتنه سبز سال 88 بوده ودر زمان وزارت مسجد جامعی، ریاست بنیاد سینمایی فارابی را برعهده داشته است، که در پی انتخاب دکتر احمدی نژاد وی و همفکرانش از مدیریت سینمایی کشور کنار رفتند.

همچنین بر اساس اخبار کسب شده سرکرده این جریان انحرافی از ابتدا در پی انتصاب یکی از عناصر همسو در این معاونت حساس بوده است که با مشاهده روابط دوستانه رییس جمهور و معاونت فعلی و حمایتهای متوجه شمقدری از این اقدام بطور موقت صرف نظر می کند اما در آخرین تلاش خود با بهانه قرار دادن ماجرای اختتامیه جشنواره کیش که موجب یکی بی آبرویی بزرگ برای وی و جریان منحرف مورد حمایتش گردید بدنبال عملی کردن مقصود خود برآمده است.