۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

پیشنهاد میلیاردی آمریکا به کاپیتان تیم‌ملی

پیش از سفر کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به استرالیا، یکی از باشگاه‌های آمریکایی خواهان جذب او شد.
کد خبر : ۲۱۸۷۴۴
صراط: جواد نکونام در فصل جاری آدلانته لیگا نشان داد هنوز دود از کنده بلند می‌شود. او تا اینجای فصل 4 گل (2 گل پنالتی) برای اوساسونا به ثمر رسانده و جزو بازیکنان تأثیرگذار تیمش به حساب می‌آید.
 
او در آخرین سال‌های بازیگری‌اش به سر می‌برد و با رزومه خوبی که دارد، هنوز خارجی‌ها برایش دست به نقد ایستاده‌اند. او در ابتدای فصل از تیم "ایبار" پیشنهاد داشت و الکویت هم تمایل داشت قراردادش را تمدید کند.
 
باشگاه الشحانیه هم حاضر بود به او 800 هزار دلار بدهد اما خودش نرفت تا زمینه را برای انتقال شجاعی و پولادی به این تیم مهیا کند. نکونام در عوض راهی اوساسونا شد و در حضور کریم انصاری‌فرد در این باشگاه نقش مهمی داشت.
 
نکونام پس از گذراندن نیم فصل در اوساسونا حالا با پیشنهاد تازه‌ای روبه‌رو است. پیش از سفر او به استرالیا، یکی از باشگاه‌های آمریکایی خواهان جذب او شد.
 
نماینده این باشگاه در اسپانیا با نکونام تماس گرفت و از او خواست برای نیم‌فصل دوم یا ابتدای فصل آینده راهی آمریکا شود و در این تیم توپ بزند.
 
البته بعید است نکونام تا پایان فصل از اوساسونا جدا شود. این باشگاه اسپانیایی فعلاً پول ندارد و با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو است.
 
برای نکونام بهتر این است که از اوساسونا جدا شود و به جایی برود که در این سال‌های آخر بازیگری‌اش پول دربیاورد ولی او ظاهراً به خاطر نیاز اوساسونا تصمیم گرفته حداقل تا پایان فصل در این تیم بماند.