۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

آتش‌سوزی یک کارگاه در خیابان جمهوری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک مجتمع کارگاهی در خیابان جمهوری خبر داد.
کد خبر : ۲۱۸۷۶۶
صراط: سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در تشریح جزییات این خبر گفت: وقوع حادثه آتش‌سوزی در ساعت 8:28 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان حافظ اعزام کرد.
 
وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که حریق در طبقه سوم از یک ساختمان 4 طبقه 8 واحدی رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر اماکن و طبقات ساختمان است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تمامی واحدهای این ساختمان به کارگاه تولیدی تبدیل شده بود، گفت: کانون حریق واحد 80 متری در طبقه سوم بود که از آن به عنوان محلی برای انبار کردن چرخ‌های خیاطی استفاده می‌شود.
 
ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: پس از مدتی شعله‌های آتش در این واحد به طور کامل مهار و اطفا شد.
 
وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، گفت: پیش از این چندین بار نسبت به احتمال بروز حادثه در این کارگاه از سوی عوامل آتش‌نشانی هشدار داده شده بود.
 
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود در ساعت 9:35 به عملیات خود پایان دادند.
 
ملکی اضافه کرد: این حادثه هیچ مورد مصدوم و فوتی نداشت و تنها میزان خسارات ناشی از آن بالا بود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کارگاه اتش سوزی