۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

پدری که پسرفراری اش را تحویل پلیس داد

عامل جنایت خونین که در برابر دوربین‌های رستورانی در کن رخ داده بود همراه پدر خود تسلیم پلیس شد.
کد خبر : ۲۱۸۸۷۸
صراط: عامل جنایت خونین که در برابر دوربین‌های رستورانی در کن رخ داده بود همراه پدر خود تسلیم پلیس شد.

ساعت 11 شب 12 دی‌ماه درگیری خونینی در یکی از رستوران‌های جاده کن رخ داد و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوان 24 ساله‌ای به‌نام «حمیدرضا» با ضربات چاقو از پای درآمد
 
وقتی ماجرای جنایت رستوران به مأموران اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران مخابره شد با دستور بازپرس درودگر ردیابی عاملان قتل کلید خورد و مأموران به سرنخ‌های ویژه‌ای دست یافتند.

تیم پلیسی در بازجویی از بازداشت‌شدگان در صحنه قتل پی برد درگیری از زمان ورود یک گروه موسیقی دوره‌گرد به داخل یکی از رستوران‌ها آغاز و بعد با خارج شدن آنها از داخل نخستین رستوران و فرار یکی از اعضای گروه موسیقی به داخل رستورانی دیگر و تعقیب وی از سوی گروهی خشمگین آغاز شده است.

در ادامه تحقیقات فاش شد حمیدرضا با دوستانش به تعقیب جوان دوره‌گرد پرداخته و وارد محل جنایت شده است که در آنجا با گروهی داخل رستوران درگیر شده‌‌اند و حمیدرضا با ضربه چاقو از پای درآمده است.

کارآگاهان که دیدند رستوران به دوربین‌های مداربسته مجهز است به بازبینی تصاویر آنها پرداخته و صحنه قتل را لحظه به لحظه تماشا کردند و پی بردند قاتل مرد 29 ساله‌ای به نام «محسن» است که در بین بازداشت‌شدگان حضور ندارد و پس از جنایت، رستوران را ترک کرده و گریخته است.

کارآگاهان جنایی با شناسایی خانه محسن در فاز اول شهرک اندیشه خود را به آنجا رساندند و از اعضای خانواده وی شنیدند این پسر ساعت 3 بامداد 13 دی‌ماه به خانه‌شان رفته و پس از برداشتن لباس، پول و مدارک از خانه خارج شده‌ است.

پدر محسن وقتی شنید پسرش دست به قتل زده است به مأموران پلیس گفت وی را پیدا کرده و تسلیم قانون خواهد کرد. این پدر نگران به قول خود عمل کرد و ساعت 3 بعدازظهر 14 دی‌ماه محسن را به اداره 10 پلیس آگاهی تهران برد و تحویل مأموران داد.

محسن که از ناراحتی سر به زیر انداخته بود در بازجویی‌ها گفت:‌ یک لحظه بود و اشتباه بزرگی کردم تا آن شب حمیدرضا را ندیده و نمی‌شناختم. وی چند ضربه مشت به صورت من زد و همین موضوع باعث خشم من شد. در یک لحظه با چاقوی داخل رستوران ضربه‌ای به سمت پسرجوان پرتاب کرده و بسرعت از رستوران خارج شدم.
منبع: ایران