۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

جایزه خطیبی به لک +تصاویر

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز طبق روال چند روز گذشته خود در تجلیل از بازیکنان فعال در تمرین دیروز جایزه‌ای به حامد لک داد.
کد خبر : ۲۱۸۹۶۲
صراط: تراکتورسازی تبریز که اردوی آمادگی خود را در کشور امارات برپا کرده است، عصر امروز هم تمرینات خود را در زمین چمن باشگاه ایرانیان پیگیری کرد. شاگردان خطیبی که یک تمرین تاکتیکی و هم چنین هوازی را در برنامه داشتند بعد از اتمام برنامه های تاکتیکی بازیکنان روی ضربات ایستگاهی  و زدن ضربات پنالتی کار کردند.
 
عملکرد بسیار خوب دروازبانان در ضربات پنالتی بسیار به چشم آمد به خصوص عکس العمل های خوب دروازه بان جدید و جوان تیم میلاد قمری در ضربات پنالتی تحسین رسول خطیبی را به دنبال داشت.


* سعید عباسی قائم مقام و سرپرست باشگاه تراکتورسازی دیروز با پرواز ساعت 18 تهران - دبی وارد شهر دبی شد.عباسی بلافاصله راهی هتل محل اقامت تیم شد و در ضیافت شام با بازیکنان ، کادرفنی و اجرایی تیم به دیدار و گفت‌وگو پرداخت، عباسی در صحبت با سرمربی و مدیر تیم شرایط اردو را جویا شد و سپس در جشن تولدی که برای بازیکنان و کادر فنی تیم در رستوران هتل تدارک دیده شده بود شرکت کرد.
 
* مسئولین تیم برای تبریک تولد دو تن از بازیکنان و یکی از مربیان تیم جشنی کوچک تدارک دیدند، کیکی هم با لوگوی تیم به این مناسبت تهیه شده بود. تولد حسین خطیبی، محمد پوررحمت الله و احمد کامدار بعد از شام شب گذشته برگزار شد و اعضای تیم به آنها تبریک گفتند.
باشگاه هم بدین مناسبت کادوهایی را تدارک دیده بود که به آنها داده شد. خطیبی هم طبق روال چند روزه به فعالین تمرینات جوایزی را به یادگار اهدا کرد. ادینهو، حامد لک، عیسی اندوی و میلاد قمری بازیکنانی بودند که جایزه فعال های تمرینات امروز را دریافت کردند.

منبع: سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی